Piirtoarvosteluja toimitan minä, sedge, edelleenkin. Idea on yksinkertainen; Te tahdotte että arvostelen kättenjälkeänne(no siis tottakai tahdotte), eli, minä sitten siis.. arvostelen. OMAN näkemykseni mukaisesti. Kenenkään ei sovi tästä siis valittaa, voin aina poistaa arvostelun mikäli se ei miellytä. Leikkimielistä puuhaa ja näin.
Selaa piirtoarvosteluja
Crys
Jazmu
Joltte
Wempuli
Zohjo
Jonotuslista
- työn alla