07.05.2004 Zohjo Arvostelu: Sedgen Sivut
Shagemaru
**
Zohjo. On. Kehittynyt. Ihan. Valtavasti. o_o Siis..

Katsokaa tuota tyyliä! En tiedä kuinka, ja vieläpä näin lyhyessä ajassa, Zohjo on onnistunut omaksumaan noin.. taiteellisen taipumuksen töihinsä. Ei siis, ei Zohjo ikinä ole mikään surkimus ollutkaan, mutta.. On tuo huisi harppaus. Puuväritekniikkaa on ilmeisestikin tullut harjoitettua eteenpäin, on. Tuostahan ihan HUOKUU lämmintä sävyä!

Mutta kiinnostuksenkohteetpahan ovat silti säilyneet! Koiria tulee tasaiseen tahtiin ja lohikäärmeiden/ dinosaurusten/liskomölliäistenkin piirtäminen on tuttua. Ei siis ihmisistä tietoa edelleenkään, huoh. Herranenaika kun tuo PSP8:lla värkätty kettu näyttää aidolta - siis ihan mieletön karvoitus! Miten tämä on mahdollista, Zohjo? Hää? Hää-hää?! Ò_ó Sietäisit olla aivan kertakaikkisen ylpeä itsestäsi. Hirmuista kärsivällisyyttä vaatii kun aikoo tosissaan jotain oppiakin. Huu-hu-hu-huuu..

Muuta sanottavaa minulla ei juurikaan ole.. Tällaista huimaa kehityskaarta harvoin näkee, mutta nytpähän ollaan sitten nähty. Ja simmut töljöttää vieläkin. Onnea ja menestystä Zohjon töille, ihmisiä toivoisin näkeväni.. Ugh, rakastan.


Hosted by www.Geocities.ws

1