Myllret och alla människor i Bangkok är väldigt stressande när man kommer från glesbefolkade Stockholm. Det tog mig nästan en vecka innan jag uppskattade kaoset. Katarina vande sig aldrig! Dock tycker vi båda att man inte får missa Bangkok och vi kommer stanna till där även nästa gång. Bästa käket fick vi på "No 147 Thai Food" vid ena änden av Thanon Khao San. Inredningen såg ut som en städskrubb men maten var god. Thaiboxning bör man gå och titta på, trots ockerpriser för utlänningar.





Hosted by www.Geocities.ws

1