| Sebbah Abdel |
![]()
|
Jag heter Sebbah Abdel och jag kommer från Marocko, jag kom till Sverige 1982. Och efter en månad började jag studerar svenska på komvux, efter sex månader gick jag vidare till AMU i furulund kursen som jag gick på heter matlagning och servering. Efter ett år började jag jobba på en restaurang som heter Golden days. Efter några år tröttnade jag på servering och matlagning och jag började med helt annat jag arbetade på ett företag som heter Larsjönsson. Efter många år arbetet tänkte jag studerar, och jag sökte på Sofielundsfolketshus, jag studerade Svenska och engelska, och andra året studerade Svenska och datorer, denna året valde jag att arbete mer med datorer, eftersom datorer är mycket viktiga i framtiden. |
Mats
Bo Svensson
Gèza
Manek
Ola
Lindell
Manuel
Frez
Tahir
Khan
Bo Linander
Atilio
Ahmed Hamie
Ibish
Sebbah Abdel
Zafer