![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ik heb in Boston inmiddels op drie adressen gewoont. Allereerst woonde ik samen met Collin, een van de andere Vu'ers, een Ruchir, een Amerikaan, in een studentenflat. Ik heb daar van 26 maart tot 9 Juni gewoont. Deze foto is genomen op 8 Juni, toen Ruchir vertrok. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van 9 Juni tot 28 Juni heb ik in een flat van enkele Duitse uitwisselings-studenten gewoont samen met alle andere Nederlanders. Elke avond werd er door iemand gekookt. Op deze avond werden er pannekoeken gekookt door Mark en Rik |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nu woon ik in een huis net buiten Boston. Ik heb van het huis, waar ik nu woon nog geen foto's genomen. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||