Bruksoktetten
| Oktetten dyker upp i lite olika former
under året på den här bilden är det inte ens en
oktett längre utan det här är ett gäng som var på
sextettkurs på Medevi brunn. Ok! jag vet! vi är sju på
kortet. Vilket instrument det är som man inte "räknar"
det kan man fundera på. Från vänster Stig Bengtsson
Ess-kornett, Nils-Inge Andersson B-kornett, Pär
Johansson Althorn, Kjell Hallenquist Tenorbasun, Per-Erik
Dahl Tenorbasun. På knä Erik Dahl Bas, Mats Dahl
Trummor. (Tips, det är inte ett blåsinstrument...... ;-) |
[Första sidan] [Historia 1] [Historia 2] [Året som gick] [Årets Spelningar] [Våra Sektioner] [Länkar] [Kontakt]