| Rekord Restauratie Update's |
| Als ik ff tijd over kan ik mooi wat kleine dingen doen. Zoals de binnenbekleding er weer in bouwen. Na wat poetsen en cockpit spray ziet het er weer als nieuw uit. Hoedenplank bekleden en de achterbank kan er weer in. Maar eerst verder met de vloerbedekking. |
| Na de middentunnel is het tijd om ook de overige delen te bekleden. Na 3 dagen klooien en rugpijn had ik toch alles mooi passend. Veel uren zoeken op internet vond ik hier in ons dorp eindelijk dat wat ik zocht. Vloerbekleding die ook in de professionele autoindustrie gebruikt wordt. |
| Als je het warm maakt met een verfbrander is het goed verwerkbaaren dus goed in hoeken te verwerken en vouwen. De mal die ik al gesneden had heb ik hierop de kop opgelegd en uitgesneden. Daarna was het dus zaak om alles ook weer zo in de auto te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Met kontakt lijm wordt alles verlijmd en strak over alle delen gewerkt. Het duurt even voordat het echt goed vast zit dus wordt het met mijn duiklood vast gelegd en er weer een verplichtte pause. zo werken we stukje bij beetje verder todat alles erin zit. |