Rekord Restauratie Update's
In de tijd dat ik even me rug moest strekken
heb ik verder gewerkt aan me dahboard.

Er staat 0 km op de teler omdat hij  bijna als nieuw is.

De Clarion (mono) stereo uit de goede oude tijd is ook weer van de partij, hoewel hij puur show is.

Enige wat nog moet is de luchtroosters
Na veel klooiwerk om de schroefgaatjes te vinden zitten ook deze bakjes en afdekplaatsjes weer op zijn plaats.
Dit alles heeft maar ong 20 x onder de
auto kruipen gekost.....
.... dus weer een avondje zoet op 2 bakjes.

Maar dan heb je ook wat.
En nu dat eenmaal gedaan is moet natuurlijk ook snel de achterbank nog even erin.....
(al 21:30 ondertussen)

Na 4 jaar kan er eindelijk weer voor het eerst
in de auto worden gezeten.

Omdat het 40 graden was in de auto had ik ff mijn shirt uit... maar paula nu tevreden?.
censuur
Hier het resultaat van de nieuwe bekleding.
Veel zweten en puffen, maar het resultaat
is er gelukkig naar.
De tijd is ondertussen 22.30 dus tijd om weer te stoppen.
Tja en na een achterbank komen de voorstoelen erin.

De binnenkant is nu weer helemaal klaar en nu nog ff de techniek nakijken en verlichting maken.
Hosted by www.Geocities.ws

1