| Rekord Restauratie Update's |
| Als laatste nog even de koplampen gepast Kijkt toch al weer heel anders als een leeg front, alleen nog de grill. Ik ga nog even dat zwarte randje met afbijtmiddel te lijf zodat dat ook mooi chroom is. Volgende project is de deurpanelen en de vloerbedekking afmaken. |
| Benzine tank ligt er ook weer in. Erin ging gemakkelijker als eruit. Daarna begonnen met het tectyleren van alle holle ruimtes en naadjes. Sommige delen hebben we afgwerkte olie in laten lopen en veel delen met tectyl ingespoten. Nu roest ie de eerste tijd hoop ik niet meer Hij druipt letterlijk olie aan alle kanten.... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |