| Rekord Restauratie Update's |
| De 1e foto is ruwweg goed maar ligt nogal hobbelig. Door een stuk in te knippen en te overlappen komt het ineens al een stuk beter te liggen. Na veel vouwen, vloeken en proberen komt alles toch nog mooi strak erop te liggen zoals je ziet op de tweede foto. |
| Voordat de ramen er weer in konden heb ik eerst de hemelbekleding schoongemaakt en met behulp van mijn moeder weer wat dingen vastgemaakt die kapot en los waren. Daarna met hulp van wasknijpers en bisonkit de hemel er weer strak ingekregen. Daarna hebben we de ramen er weer ingezet en kon de wagen weer naar huis toe. |
| Tussendoor nog diversen kleine dingen gemonteerd zoals dashboardklepje en rubber beschermstrips op dashboard, kofferbakslot, deurrubbbers, sloten, handgrepen, zonnekleppen, enz. enz. enz. En omdat de auto dadelijk als nieuw moet zijn heb ik de kilometer teller terug gedraaid naar 0000 km :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Nu het eindelijk weer wat beter weer wordt ben ik maar eens begonnen met de vloerbekleding opnieuw zelf te maken. Dit ga ik zelf doen omdat een nieuwe set 240 Euro moet kosten. Ik begin met een ondervloer van ong 6mm dik die ik op maat snij en vouw. |
![]() |
Na veel werk en wat hulp van pap ligt het er nu mooi bij zoals je hierlangs kunt zien. Dit ga ik nu weer oversnijden op de normale vloerbedekking en als alles goed is............ past dat dan perfect. |