Mijn Bakken
Naar de volgende bak
Deze foto staat erbij zodat je kunt zien hoe ik een bakje opbouw.
De ondergrond is tempex van 4 cm dik.

Meestal bewerk ik het nog met een brander om alle rechte vlakken nog eens
wat ruwer te maken.

Dan wordt het klooien met epoxy hars en turfstrooisel, dit gooi je erop en druk je aan en laat ik 1 dag drogen.

Daarna wordt de bak goed gepoeld en kunnen de planten erin.

Kurk gebruik ik meestal tegen de achterwand en dan kunnen de dieren er in worden gezet.

In deze bak houd ik mijn pheluma klemmeri

Hosted by www.Geocities.ws

1