| Mijn Bakken |
![]() |
![]() |
| Hier heb ik een bak gemaakt met een houtklos erin en de rest opgevuld met PUR-schuim. Daarna heb ik het hetzelfde bewerkt met epoxy en turfstrooisel Toch is Pur-schuim niet mijn favoriete produkt om mee te werken. Het probleem is namelijk dat je het niet kunt sturen en dus soms teveel omhoog komt. |
| Hier zie je het bakje ingericht. Er staan wat bromelia's in en wat ficus Er komt een kolonie E. Tricolor in te zitten. |