Mijn Bakken
Naar de volgende bak
Hier heb ik een bak gemaakt met een houtklos erin en de rest opgevuld met PUR-schuim.

Daarna heb ik het hetzelfde bewerkt met epoxy en turfstrooisel

Toch is Pur-schuim niet mijn favoriete
produkt om mee te werken.

Het probleem is namelijk dat je het niet kunt sturen en dus soms teveel
omhoog komt.
Hier zie je het bakje ingericht.
Er staan wat bromelia's in en wat ficus

Er komt een kolonie E. Tricolor in te zitten.

Hosted by www.Geocities.ws

1