Dinsdag 14 juni
Nou en of het een welkomscomite was. Met spandoek en al, wist gewoon niet wie ik het eerste vast moest pakken!! En die zakdoekjes kwamen goed van pas. Thuis de tuin bewonderd waar heel hard in gewerkt was en alle bloemen natuurlijk. Iedereen hartstikke bedankt en voor alles trouwens!
En nu is het dinsdag en probeer ik weer een beetje te wennen aan het leven van alledag. Acclimatiseren heet dat.. haha
Gisteren was het echt zoiets van.. "wat ga ik nu eigenlijk doen.. oh, ja, er moet vanavond eten op tafel komen". Kinderen naar school.. vreemd. Even met die gebeld en toen weer met een ander.. rusteloos zijn. Ben lopend naar het dorp geweest en heb lopend Pascal van school gehaald, moest gewoon een beetje die energie uit mijn benen kwijt.
Heb al e mails ontvangen van Rosana en Sandro, dus de camino blijft nog een beetje leven zo..
Van de week zal ik proberen om wat foto's bij het hele verhaal te zetten.
Nu wil ik eerst nogmaals wat mensen bedanken.
Ten eerste natuurlijk eertje, want zonder hem zou dit niet mogelijk geweest zijn en natuurlijk de kids dat ze zo achter mijn droom stonden.
Monique, bedankt voor alles wat je voor mijn gezinnetje hebt gedaan toen ik weg was en natuurlijk voor de vele uren die je hebt besteedt aan het bijhouden van de site! Monique (nog een keer) en Ilona voor die enorme verrassing in Santiago met de post (mijn eigen *) en voor de vele mailtjes en smsjes en natuurlijk alle steun ook vooraf als ik weer eens twijfels had!
Ilona bedankt dat je mijn praktijk hebt waargenomen toen ik weg was.
Myriam wil ik ook zeker bedanken, voor alle goede tips vooraf en ook nog tijdens de camino en je post overal, heb ik heel veel aan gehad!
Arie voor het treinkaartje (en wat extra's!) naar St Jean.
Pa en ma, voor het sturen van een smsje (vaak met weerbericht) elke dag en natuurlijk dat jullie naar Santiago zijn gekomen en de belkaart en ga zo maar door.
Dan iedereen die me post heeft gestuurd en smsjes, e mails en voor de bloemen: Louise, Tina, Francis, Ellie, Sylvia, Martijn, Marianne en Marij, Gina, Jose en Willem, iedereen van de coveta, Andre en Dees, Ed en Ryan, Meja, Denise, Anja en als ik iemand ben vergeten, weet dat alleen je naam nu even niet te binnen schiet maar dat het zeker is gewaardeerd!
4 MAART 2006:
Joepie!! Ik ben er eindelijk achtergekomen hoe ik weer wat op mijn site kan zetten. Ik had gewoon alle ruimte gebruikt!
Nu ben ik weer een nieuwe site begonnen, want september dit jaar ga ik weer een camino lopen vanaf Porto.
Het adres is
www.geocities.com/weernaarsantiago
Voor foto's heb ik een fotoboek geopend by Yahoo. Helaas heb ik ook nog niet uitgevonden hoe ik die voor iedereen toegankelijk kan maken, dus als je interesse hebt voor de foto's, stuur dan even een mailtje.
Op de andere site komt ook een beetje te staan hoe het is gegaan na de camino en wat voor gevolgen zo'n camino kan hebben!!

Hosted by www.Geocities.ws

1