|
Pula...el nostre
petit paradís!
|
|
|
Arribar en aquest poblet per a nosaltres va ser com arribar al paradís...tot i que ja hi comença a haver força turisme (sobretot alemanys) és molt maco. A més, és perfecte per a tenir una mica de relax! Nosaltres vam estar a la part de Verudela i a part d'estar molt aprop del mar, vam conèixer a molta gent a l'alberg. |
|
![]() |
![]() |
|
|
La Carla (argentina) i la Katie (americana). Ens vam conèixer totes a l'alberg i aquí estavem fent un te amb l'aigua de la dutxa...(sí, pq no hi havia cuina!) |
![]() |
![]() |
|
La caseta groga és l'alberg...a pocs metres del mar! |
Dia de turisme i també de plujes espontànies! |
![]() |
![]() |
|
L'ajuntament |
Un carrer del centre |
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]() |
| Un teatre romà i a l'altra banda el mar adriàtic |
Una noia australiana i un anglès que vam conèixer també a l'alberg |
![]() |
![]() |
|
Marta, que tampoc no estàvem tan mal alimentades, eh? |
|
![]() |
![]() |
|
|
|
|
Tornar enrera |
|