Pula...el nostre petit paradís!

 


Arribar en aquest poblet per a nosaltres va ser com arribar al paradís...tot i que ja hi comença a haver força turisme (sobretot alemanys) és molt maco. A més, és perfecte per a tenir una mica de relax! Nosaltres vam estar a la part de Verudela i a part d'estar molt aprop del mar, vam conèixer a molta gent a l'alberg.
 

 

La Carla (argentina) i la Katie (americana). Ens vam conèixer totes a l'alberg i aquí estavem fent un te amb l'aigua de la dutxa...(sí, pq no hi havia cuina!)
 

La caseta groga és l'alberg...a pocs metres del mar!
 
Dia de turisme i també de plujes espontànies!

L'ajuntament
 
Un carrer del centre

 
Un teatre romà i a l'altra banda el mar adriàtic
Una noia australiana i un anglès que vam conèixer també  a l'alberg
 

Marta, que tampoc no estàvem tan mal alimentades, eh?
 

 

 

Tornar enrera
 
Hosted by www.Geocities.ws

1