| Retorn a Praga | |
|
Després d'haver visitat Praga feia 6 anys, vam retornar-hi de nou! Va ser una parada curta de pas cap a Viena ja que tot i que no ho teníem previst, era la única opció que teníem per aquella nit. Cal dir però que les condicions van ser una mica diferents: a les 6 del matí, després d'un llarg viatge de tren i amb la ciutat plena de turiestes i moooolta calor... |
|
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
![]() |
|
|
|
|
Back |
|