Monpellier

Després de moltes hores al tren...llàstima que al cap de 1h ens van fer fora...!

 

 

 

 

I...altre cop al tren! i sense lloc per seure!

 

Narbonne i Nancy


Aquesta és l'esglèsia de Narbonne
 

I aquí, després de moltes hores de tren i a les 6 del matí...es nota?


Tornar enrera
 

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1