Budapest
 


Vista de Budapest amb el Danubi, el Parlament, el Pont de les cadenes...
 


Arribada a Budapest i sorpresa...concert de Sting i Suzanne Vega!! I el millor és que era gratuït (ja se sap que no vam arribar a veure'ls-hi la cara...!)
 


I...el Parlament!!! Genial oi? jo encara en guardo un trosset a la butxaca!
 




 

 


El Bastió dels pescadors...un mirador genial...llàstima que ara facin pagar per pujar-hi!
 

 

 


Prova de la nostra trobada a Budapest amb l'Ona!
 

 


Sorry, do you speak English?
 


Les nostres acompanyants del viatge, a vegades una mica pesades!
 

 


Termes húngares, perfecte per passar un dia de relax i és molt típic (llàstima que no parlessin anglès i que ens passèssim no sé quanta estona per saber com tancar les taquilles...!)
 

 


Tornar enrera

Hosted by www.Geocities.ws

1