Sommerparteia 1994

TILBAKE


Sommeren 1994 var sommeren etter at Morten sluttet på NHI. Han bestemte seg for å holde en liten fest for seg og sine venner fra skolen, og inviterte til Magnus-X Sommerparteia. Invitasjoner ble sendt ut, og alle kom, til og med noen som kanskje ikke var invitert, men alle fikk komme.

Dette var første gang jeg traff Kjetil og Per Erik. Før dette hadde det bare gått rykter om guttene. Men de dukket opp, uvisst hvorfra, og siden har vi bare vært venner.

Senere utpå natten, etter diverse triks som å jekke pils med kosteskaft fikk disse gutta med seg et kamera inn på dass.

Hvis jeg noen gang finner igjen de bildene kan jeg ende opp som en rik man...
Kort fortalt tror jeg alle var enige om at det var litt av en kveld, og folk møttes i natten som kanskje, og helt sikkert aldri kom til å treffes igjen. Det ble en herlig miks av Nesoddens mest Harry og de mer reserverte fra skolen.

Om noen egentlig ble gode venner på permanent basis vites ikke, men en aldri så liten credit til Erik som med en gang satte seg sammen med den andre gjengen, og av diverse grunner ble der resten av kvelden.

Morten øvde seg allerede denne kvelden på sin vante sjarmørrolle, og varter opp to skremte jenter mens han prøver å forklare hvem de forskjellige Nesodden heltene er som er til stede.
Etter diverse tull i buskene og en lek fra Tønsberg, eller var det Sverige hvor alle tok på hverandre genitalier, en sterk opplevelse for de homofobe guttene tidligere omtalt som stod ved siden av hverandre.

Det endte med bading fra Fagerstrand brygge og en pils i vannkanten. Etterpå var alle slitne, og folk sovnet på de underligste steder.

Neste dag var det frokost på terrassen, og så var alle enige om at det hadde vært en fin helg. Og alle gledet seg til å komme tilbake neste år.



TILBAKE
Hosted by www.Geocities.ws

1