MkaOlsenOnline                   
               

Home .|. Mary-Kate & Ashley .|. Gallery .|. Contact .|. Links

     Mary-Kate en Ashley Olsen Fan Site

 
 

Filmografie °~° Films & Series °~° The Brand °~° Veel Extra's °~° Facts °~° Shopping °~° Guestbook

 

Facts 

Wist je dat?!

-Op Campbell Hall, de school waar Mary kate en Ashley zaten zat Ethan Peck ook. Dat is het vriendje van Mary kate in Passport to Paris.

-Met valentijn op Campbell Hall is het de gewoonte om elkaar lolly's te geven. Aan het eind van de dag kijken ze wie de meeste lolly's heeft.

- Een twee-eige tweeling zijn en het dus eigelijk heel weird is omdat ze zoveel op elkaar lijken?

- In full house samen 1 rol speelden, omdat baby's maar 20 uur mogen werken? door voor een tweeling te kiezen konden de makers 40 minuten vooruit...

- Het niet erg vinden als mensen hen niet uit elkaar kunnen houden?

- het niet leuk vinden om 'olsen twins' genoemd te worden? hun reactie: we hebben toch ook voornamen?

- gescheiden ouders hebben?

- een oudere broer, een kleine zusje en een halfbroertje en half zusje hebben?

- allerlei klusjes moesten doen voor hun zakgeld, zoals stofzuigen en de hond eten geven?

- een keer heel kwaad zijn geworden toen in een interview werd gevraagd of zo nog maagd waren?

- hun ergste nachtmerrie is uitgekomen toen een paparazzo foto's maakten van hen in bekini en deze plaatjes vervolgens in een aantal bladen te zien waren?

- errug braaf zijn? ze dragen geen korte rokjes en naveltruitjes omdat ze er niet van houden hen lichamen tentoon te stellen.

- Als eerste naam in it takes two was me and my shadow

- de olsen-familie heeft weleens een aardbeving meegemaakt

- ashley volgt al heel lang dansles, maar de laatste tijd krijgt mary-kate ook steeds meer interesse in dansen

- ashley en mary-kate vinden britney spears allebei een hele goede zangeres en ze hebben haar ook onmoet: toen britney tourde met *n sync en toen ze optrad in londen

-ashley en mary-kate waren allebei cheerleaders en ze doen aan kickboksen en tae bo

-ze vinden het alle twee fijn om met hun tv aan in slaap te vallen

- Ashley en mary-kate vinden het allebei leuk om verhalen te schrijven

- hun favoriete feest is kerstmis

- na school gaan ze alle twee het liefst zwemmen, rollerskaten of cheerleading. Mary-kate gaat daarnaast ook graag paardrijden, terwijl ashley liever met vrienden uitgaat

- als ze zomaar een nummer moeten kiezen kiezen ze allebei 8

- ze winkelen allebei het liefst in los angeles en new york

- hun favoriete drank is juice

- als ze zich vervelen, kijkt mary-kate oude films op tv, ashley gaat winkelen

- mary-kate en ashley zijn gek op musicals en daarom zijn ze ook trots op hun zusje lizzie: die heeft al in vier musicals gespeeld

- na lizzie en trent hebben mary-kate en ashley nog een halfbroertje en een halfzusje uit het tweede huwelijk van hun vader. Hun halfbroertje Jake is op 22/02/98 geboren, hun halfzusje Taylor op 15/01/97

- toen ze nog klein waren speelden mary-kate ashley trent en lizzie altijd "familietje". trent mocht vader zijn en lizzie moest huisdier zijn

- mary-kate en ashley waren ontzettend zenuwachtig voor hun eerste on-screen kiss

- normaal wisselen ze nooit van plek, zoals bv in it takes two of een aflevering van two of a kind, maar inmiddels hebben ze een uitzondering gemaakt: hun gymleraar kan hen echt niet uit elkaar houden en of en toe wisselen ze even van plek, wat hun klasgenoten erg leuk vinden

- ashley heeft zich nooit echt voor paarden geďnteresseerd, maar de laatste tijd gaat ze wel eens met mary-kate mee rijden

Hier zijn weetjes over Mary-Kate :

*Mary-Kate heeft eigenlijk geen middelste naam. Wel wordt vaak gezegd dat haar middelste naam Michelle is, omdat Mary-Kate meer in Full House heeft gespeeld dan Ashley.
*Mary-Kate volgt al heel lang paardrijles en heeft al een paar wedstrijden gewonnen.
*Mary-Kate speelt viool en is ook werkelijk goed.
*Mary-Kate heeft twee eigen paarden! Ze heten CD en Star.
*Mary-Kate's favoriete boek is 'Oliver twist' van Charles Dickens.
*Mary-Kate's leukste acteur is Brad Pitt, haar favoriete band is *N Sync.
*Als ze een wens mocht doen, wil Mary-Kate graag een tijger als huisdier.
*Mary-Kate wil graag een professionele pardrijdster worden.
*¨Mary-Kate gaat meer om met broer Trent dan Ashley. Ze zegt over Trent: "Hij is een typische broer. Hij helpt ons met ons huiswerk, maar plaagt ons ook. Hij is heel goed in tekenen, voetbal, honkbal en  basketbal. En hij is gek op computerspelletjes."
*Hoewel Ashley een leesbril heeft, droeg Mary-Kate in een aflevering van So Little Time ook een leesbril, zodat haar zus niet 'de enige' leek. Lief he!

Weetjes over Ashley


*Ashley speelde vroeger piano (It Takes Two), maar is gestopt. Daarna is ze toch weer gaan spelen en nu speelt ze naast piano ook keyboard.
*Ashley's favoriete park is 'Ever After'.
*Ashley heeft een eigen hond Lucy..
*Als Ashley een wens mocht doen, koos ze alle kleren die ze maar wilde.
*Ashley is het meeste bezig met Internet , zo houdt ze vooral contact met haar vrienden van'Two of a kind.'
*Ashley heeft een leesbril.

 

Kopieer de volgende tekst asjeblieft niet het is gemaakt door Anoek         Copyright

Full House Weetjes: Wist je dat?

  • Het adres van de Tanner's 1882 Gerard Street is?
  • Al de Tanner Kinderen naar school gingen op de Frasier Street Elementary School?
  • Michelle's verjaardag in November was?
  • De achternaam van Jesse eerst Cochran was maar dat hij na het 4de seizoen hij zijn familie naam pakte: Katsopolis?
  • Het telefoonnummer van de Tanner's 555-2424 was?
  • Het prive telefoonnummer van D.J. 555-8722 was?
  • De doopnaam van Michelle Elizabeth was?
  • Tahj Mowry, die Teddy speelde een vriend van Michelle, in het echt het broertje is van de ook bekende tweeling Tia en Tamara Mowry uit Sister Sister?

Wist je dat?

  • In de Film Winning Londen, die jongen die James speelde niet echt Engels is hij komt eigenlijk uit Australië
  • Toen Full House begon had Mary-Kate nog geen streepje in haar naam tussen Mary en Kate
  • Als ze gefotografeerd werden en ze droegen blauw of roze of rood het meestal Mary-Kate was die dan blauw droeg
  • Mary-Kate en Ashley zijn 6 keer "Guest Honor" geweest op de Sail with the Stars cruises
  • Mary-Kate en Ashley zijn in 1999 tot Teen Ambasadrices uitgeroepen voor het U.S. Womens World Cup soccer team
  • De zusjes het fijn vinden om in slaap te vallen met de tv aan
  • Mary-Kate een nominatie heeft gekregen voor een Emmy in 2002 voor So Little Time

 

 

 

 

mary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.commary-kateandashley.com

 
 

 

 
 
Hosted by www.Geocities.ws

1