Till första sidan . tillbaka till julkortet
Lite pyssel i PhotoShop är allt som behövdes samt en aning tålamod och mycket tid.
Ett fotografi taget av en vän förra vintern som bakgrund
Vår julgran på balkongen julen 2002
En bild på en elljusstake
Vår adventsstjärna i stan
Till sist några tass-avtryck från en katt i snö
2002-12-19