בס"ד
לקט שאלות
ותשובות מס' 11:
"תשובות
לשאלות
אופייניות של
אנשי חב"ד?"
{שאלה
ראשונה}
כל
השבת חשבתי על
השאלות –
מקווה שזה
מכסה את כולן
ואם תתעוררנה
עוד שאלות –
שאקבל תשובה גם
עליהן... לא
נכתבו בסדר
כלשהו...
מתוך
עומק וקראתי
את כל הדפים
(או כמעט את
כולם) – מבקשת
תשובה ואם
אפשר, אז גם
לפרסם את
השאלות ואת
התשובות, כדי
שלאנשים יהי'ה
יותר קל
להתמודד עם
השאלות
ולהפיץ את
הנושא מהר
יותר ולהאמין
באמיתותו.
מבחינתי, אין
אלה כי אם
שאלות
קונקרטיות
להסביר את
הסמטוחה שעשיתם
לי בראש כל
השבת הזו...
לורה: את כמו
אחרות: חולמנית!
באנו לעולם למעשים
– בעיקר לעורר
אחרים למשיח:
בשטח,
במודעות,
צעקות
במסירות
והקרבה – ולא
בהתוועדויות!
דרך הרבי מלובביץ
הייתה "פרצת"
– לעורר את העם
ולא 'פאבריגענס'
לכת סגורה
ומדושנת בבתי
מלון ממוזגים!
זו דרך קורח!
תשובות
לחלק
משאלותייך
לפי הסדר שהצגת:
1. האם
זה נכון
שלמשיח
קוראים מנחם?
ומי זה יכול
להיות, אם זה
לא הוא עצמו?
הרי הוא אמר
שהמשיח נמצא
כאן (באותה
התוועדות בקראון
הייטס).
תפסיקו
להתעסק מי
משיח:
זה ה' קובע ומי
שיבשר – אליהו
הנביא! נא
לקרוא תשובה לשאלה 8
על חב"ד.
חובה
לפרסם מכספכם
וזמנכם משיח במקום
המרד החצוף
שבו אתם
נותנים רמז
לקב"ה ומכתיבים
לו ולעם מי
משיח!
ישראל
והעולם בסכנה –
ובמקום לעורר למשיח
זה מה שבראש
שלכם??
אינפנטילי,
חצוף
ואגואיסטי!
2. למה
הרבי לא פרסם
בעצמו את השם
של המשיח?
הרבי מלובביץ
אינו המשיח: תפקידו
היה להכריז
על המשיח כמו ששמואל
הנביא הכריז
על שאול
ואח"כ על דוד.
לכן, מבחינה
רוחנית הרבי מלובביץ מעל
משיח – שנחשב
יותר כלוחם.
בהכרזה
על משיח (עוד כ 21
חודשים לכל
המאוחר) – יראו
את הרבי מלובביץ,
כחלק מניסים
של גילוי
משיח.
בישעיהו
נ"ג, תאור
המשיח: כתוב שזו
תהיה הפתעה!
בזים לו, אין
לו תואר והדר,
הוא עבר עוצר
ומשפט! בישעיהו
ס"ג כתוב
שהוא בא לנקמות!
והוא לבד!
זה מתאים
לרבי מלובביץ?
לא! הרבי מלובביץ
יבוא לנקמות?
הוא עבר עוצר
ומשפט? נכון
שחב"ד כלאו
אותו ב – 770 ! אין
לו תואר והדר?
בזו לו? הרבי מלובביץ הלך
לבדו?
כל זה מתאים
לו? תתעוררו
מהזיות ילדותיות
שלכם!
3. למה
להגיד שחב"ד
לא ישרדו? הרי המשיחיסטים
מפרסמים משיח,
והם יודעים
שהרבי הוא מלך
המשיח, אז הם
עושים את הכי
טוב שלהם (אני
מדברת בהכללה,
כמובן...), ואילו
הלא משיחיסטים,
הם מדברים על
משיח באופן
כללי, אבל לא
מכריזים יחי –
האין זה מה
שהייתם רוצים
לשמוע, ממילא?
אנשי
חב"ד ימחקו
בגאולה, כולל המשיחיסטים: גם המשיחיסטים
לא עושים מה
שצריך –
כמפורט ב:
מה
עליך לעשות
כדי להינצל
ממלחמת גוג
ומגוג
כי
לא מפרסמים
משיח – עושים
מרד!
4. למה
ביקש הרבי
מהמזכירים
שלו לפרסם את
השם של המשיח
רק לאחר
"מותו",
כביכול?
הרבי
הרשה לפרסם את
שם המשיח לאחר
הסתלקותו – כי
אז כבר היה
מותר.
5. בהמשך
לשאלה הקודמת,
האם הרבי ידע
את יום "מותו"?
כי אם כן, אולי
זו לא הייתה
הפתעה
שהעוזרים שלו
הפילו אותו,
כביכול?
לא עונה,
מה תעזור לך
תשובה לשאלה
זו, קודם
פרסמי משיח!
6. מה
העניין של
מזכירי הרבי
להסתיר מיהו
המשיח, אם זה
מה שנתבקשו
לעשות? ולמה
אף אחד מהם לא
נענש כמו
שהמקובל יצחק
כדורי ואחרים
שהוזכרו –
נענשו על
פאסיביות, מחדל
של פרסום
משיח??
המזכירים
רצו להשתלט על
חצר חב"ד אחרי
הרבי-
ולשלוט
בכספים הרבים
שהיו שם,
ולחלק ההשפעה ביניהם.
כמופיע ב:מה
היה התכנון
המקורי של
שלישיית
הגנגסטרים גרונר, קרנסקי
וקליין?
וגם בתשובה לשאלה 8
על חב"ד- ב"שאלות
ותשובות"
באתר זה.
איש
מהפושעים
המזכירים לא
נענש: החשבון
עמם יבוא
מהמשיח אחרי
שיתגלה עוד כ 21
חודשים לכל המאוחר.
7. אם
הרבי מלובאוויטש
עשה הרבה כדי
להביא את
המשיח וכל מה
שהוא אמר ועשה,
עשה מתוך רוח
הקודש ומחשבה,
מדוע, אם-כן,
אמר שכבר לא יהי'ה גוג
ומגוג ושזה
מאחורינו?
מדוע אמר ששום
יהודי לא
יישאר בחו"ל?
מדוע אמר
שבניגוד
לגאולה הראשונה
שבה נגאלו רק
כל יהודי
חמישי, פה כל
היהודים
ייגאלו. כולם.
גאולה שלמה
שאין אחריה גלות.
מעולם
הרבי מלובביץ
לא אמר שלא
יהיה גוג
ומגוג.
המזכירים
ואחרים הפיצו
דברים בשמו:
דברים שהוא לא
יכל לומר
– דברים
הפוכים לרשום
בנביאים
בתנ"ך!?
אלו
דיבורים של
נצרות חדשה, של חולי
נפש בחב"ד
שרוצים לשמוע שקרים
ומפיצים אותם
בשמחה, ועוד
ומייחסים
אותם לרבי בשקר!
8. אם
יישארו לאחר
התגלות המשיח
(או ליתר דיוק
לאחר מלחמות
גוג ומגוג?) רק
500,000 יהודים ו- 15
מיליון גויים,
איך זה מסתדר
עם זה שלכל יהודי
יהיו 28,000 משרתים
ולכל יהודי'ה
תהיינה 28,000
משרתות?
רוצה "משרתים"? אז
פרסמי משיח +
חובה לעלות
לארץ: מי שישאר
בחו"ל, יאבד
בקרוב
באסונות +
מלחמות + אנטישמיות
אלימה!
9. איפה
ההוכחות לגבי
המשיח שאתם
כותבים עליו, שהן
מסתדרות עם
הקריטריונים
בהלכה (בן-דוד
מצד שלמה, 2
נבואות
שהתקיימו וכו'
וכו'?)?
יש לך
שאלות של גילגול
נשמת שאול!
גם שאול המלך
שאל כמוך: "… היכן
כתוב שיבוא
אחרי מלך
ממוצא מואבי
(דוד), ועוד ממנו
דווקא יצא
בסוף הדורות
משיח?"…
10. אתם
כותבים
שהמשיח כעת לא
נשוי. האם הוא
אמור להיות
נשוי לפי
ההלכה? האם
הוא צריך
להתחתן לפני
התגלותו?
המשיח
אינו נשוי, בתנא דבי אליהו
מתואר הרי שהקב"ה
בכבודו
ובעצמו מחתן
אותו!
11. מה
הקשר של הכותב
למשיח? מדוע
דווקא הכותב
מקבל את המידע
הזה ולא אף
אחד אחר, או
שאם אחרים
מקבלים את
המידע – מדוע
המידע שלהם לא
מגיע אלינו??
בבית
הזה שבו
נמצאים כותבי
האתר – נמצא
המשיח.זהו פירסום
ראשוני באתר
זה של עובדה
זו: כי הולך
וקרב זמן גילוי
משיח.
כתוב
בנביא מלאכי
שלפני בוא יום
ה' – נשלח אליה
הנביא: ואולי
כבר היה אליה
הנביא, עשה
שליחותו – וחב"ד
ואחרים הרי
לא זיהו אותו
או ליגלגו
עליו כפי
שנהגו בני
ישראל בכל נביאי
האמת בעבר?!
כאשר
יתגלה משיח-
הרי כולם יהיו
בשוק – כפי שמתואר
בישעיהו נ"ג: "מִי
הֶאֱמִין, לִשְׁמֻעָתֵנוּ;
וּזְרוֹעַ ה',
עַל-מִי נִגְלָתָה".
12. למה
הכותב עצמו לא
מפרסם משיח,
אם מבחינת הרבי
כבר הי'ה
אפשר לפרסם את
שמו?? ולמה כל
הנתונים לגבי
מעורפלים?
אולי אנחנו
נשתכנע לפי כל
התנאים ההלכתיים
(הלכות מלכים
ומלחמות להרמב"ם)
שזהו מלך
המשיח שלו
ייחלנו 2000 שנה,
הרי שנרצה כבר
לצודד בו, לא
כן?
גברת
נכבדה: לא אדם
יקבע ל – ה'
מיהו המשיח! ה'
קבע מי המשיח ואליהו
הנביא יבשר
עליו! בטלנים
חוצפנים שלא
מפרסמים את ביאת
המשיח - מנסים להכתיב
לקב"ה ולעם
ישראל מיהו
המשיח?!
זה מה
שחשוב? כל עיסוק
בנושא – הרי
הוא מרד ודרך
להשתמט משיחת כ"ח ניסן התשנ"א
לפרסם משיח!
הרי העם
ראה איך דוד
הרג את גלית
גם ידעו ש– ה'
יבחר בדוד אבל
אחר כך רצו
לחסל את דוד
בפקודת שאול!
העם הלך עם שאול
שהשתגע ופעל
נגד ה'
ובחירתו בדוד!
חב"ד
קבעו שהרבי מלובביץ
"משיח", ומה
התוצאות: שהרבי
נפטר בפרשת קורח
– רמז לחב"ד
שנהגו כעם
ישראל במדבר
שבחר בקורח
במקום במשה
כמנהיג אותו
בחר ה'! רמז לחב"ד
שממליכים בעצמם
את מי שנראה להם!
חב"ד של
היום = מוטציה של
קורח וחבורתו
שמכתיבים לקב"ה
מי יהיה משיח!
לא שהרבי
קשור חלילה
לקורח אבל חב"ד
= עדת קורח.
13. מאיזה
זרם דתי היום
המשיח, שהרי
אתם כותבים
שהוא חזר
בתשובה? באיזה
בית כנסת הוא
מתפלל בת"א?
לא
לעניין, שוב
התעסקות ב "מי
משיח": זוהי מחלת
נפש – קראי
תשובה על "מי זה
המשיח"
14. אתם
כותבים הרבה
על הרבנים
כיום, כל אחד
עם המגרעות
שלו, בעיקר על
שלא מפרסמים
משיח. מי כן
בסדר מהרבנים
כיום?
ומהמנהיגים החילוני'ים?
א) קראי תשובה
על : מדוע
הרב אמנון
יצחק, הרב זמיר
כהן ורבנים
נוספים
נמצאים
ברשימה השחורה?
ב) אם אחד
הרבנים /
מנהיגים
חילונים כיום
"היה בסדר" –
אז ה' היה בוחר אותו
כמשיח! אבל ה'
בחר בדמות
שהיא "הפתעה"
– כי כל
המנהיגים:
דתיים ושאינם
דתיים – כולם
מורדים ב- ה'!
צבועים
שמוליכים את
העם לאבדון!
15. אתם
מדברים על
חלוקה של
מלאכים, מלאכי
ה' וכו' – האם
אלה דברים
שמבוססים על
הקבלה, והיכן
הם מצוי'ים?
אם לא, מדוע עד
עכשיו הקב"ה
לא גילה את זה
אפילו לרבי מוהרש"ב??
שעורים
מפורטים
בתורה, קבלה
וכו' – יתן
משיח כשיגיע –
ובינתיים
כולך מלאה בשאלות,
ואפס מעשים לפירסום
משיח + מצוות +
צדקה – ובדרך
זו את לא תשארי
לזמן משיח, ובמשפט
יפילו על ראשך
את עוונם של
אלו שלא
הזהרת: קראי
דין הצופה לפי
יחזקאל
ל"ג! את
בסכנה! העם
בסכנה!
הטיטאניק טובעת, ואת
ושכמותך
יושבים על הסיפון
ובמקום להזהיר
את אנשי האניה,
אתם עסוקים בקזינו:
"מיהו הקפטן של
ספינת משיח"?!
16. זה
קצת מפחיד
לקרוא שבעצם
רוב האנשים
שיישבו בצוות
של המשיח הם
לא מרקע דתי.
אולי הם לא
דתיים היום.
האם זה אומר
שלחזור בתשובה
זו לא הי'יתה
האופציה
הנכונה? האם
להחזיר
בתשובה זה גם
פחות חשוב
מלפרסם משיח??
האם הכי חשוב
כעת לעשות מעשים
טובים בקנה
מידה אנושי
ולא בעניין של
מצוות? היכן
יש גיבוי לכך
בכתובים שלנו?
נא לענות
בהרחבה.
צריך גם להתחיל
לחזור בתשובה
+ צדקה + פירסום
משיח! גם וגם!
17. מה
הסיבה שיהודי
צריך לפרסם
משיח? אתם
כותבים דברים
נוראיים
שיקרו בגוג
ומגוג וכו' –
למה שאנחנו
נרצה לפרסם
משיח או לייחל
למשיח, אם כל
הדברים
הנוראיים
האלה מתרגשים
עלינו כעת?
כדי לעשות
זאת, אנחנו
צריכים או לאבד
את עצמנו לדעת
או לדעת
בוודאות
שאנחנו מן
הצדיקים
שיזכו לחיי
נצח או שתתנו
לי פה ממש סיבה
מוצדקת – מאשר
להגיד שמישהו
ייצלה באש הגיהנום
החמימה ובכף
הקלע... – הרי
ממילא זה יקרה
לו, אז למה לא
לדחות את הקץ?
שאלה
אופיינית
לבטלני חב"ד,
שהרבנים שלה
יושבים מנופחים
כמו פרעונים
עם אפס
פעילות שטח
לעורר למשיח:
דרכם דרך מלכת
אנגליה
המתנשאת שחיה בארמון!!
דרך חב"ד
אינה דרך משה
והנביאים –
שהלכו בשטח!
כמו
שהרבי דרש
"פרצת"!
גם המשיחיסטים
שבשטח – עושים
פעילות מינימלית!
קראי תשובה
8 - מפורטת על
חב"ד.
18. זה
שנשים תהיינה
בצוות של
המשיח – איך
זה משפיע על
הלימוד או על
דברים אחרים
כעת?
נשים
צריכות לצאת
לשטח לפרסם
משיח בצמתים, לאסוף
כספים לפירסום
מודעות משיח
בעיתונים,
ושלטי חוצות,
לצעוק כל יום
למשיח –
כמפורט ב:
מה עליך
לעשות כדי
להינצל
ממלחמת גוג
ומגוג
19. ל
גבי מנחם
ברוד, שאתם
מדברים עליו
כעל דובר חב"ד
כביכול. אף
אחד בחב"ד לא
הכתיר אותו
להיות דובר
שלו. הוא דובר
מטעם עצמו
והוא לא מייצג
שום פלג בחב"ד,
כולל שום פלג.
הרבי אמר לו
בזמנו שלא
ידבר על גאולה
ומשיח, כי הוא
לא יכול לרגול
על לשונו,
"עלולים
למשוך אותו
בלשונו".
קראי
עדכון על מנחם
ברוד ומעללו
בתקופת
הגירוש מגוש
קטיף וצ.
השומרון:
מנחם
ברוד דובר
חב"ד, קיבל
מאריאל שרון
סך הכל 15
מליון ₪ כדמי
שתיקה
שיבטיחו את
עמידת חב"ד
מהצד בעת הגירוש
מגוש קטיף,
צפון השומרון
ומהמשך הגירושים
שתיכנן
שרון.
חי'ה
ירושלים
{שאלה שניה}
בס"דהאתר שלך עשה לי צמרמורת אני חבד"ניק אני לאמ ין מה זה האתר הזה כמה שאלות:
1. אתה חב"דניק? אבל אתה כות שם באתר דברים שהם נגד דרך הרבי
הדרך שלו היא שכולם יגאלו ולא יהיה מלחמת גוג ומגוג ויצאנו כבר
ידי חובה של זה הרבי מנעולם לא דיבר ככה על רבנים גדולים
והפחיד את עם ישראל שיקרא להם דברםי ועוד את החרדים ששומרי
תורה ומצוות אתה אומר שיק'רה להם דברים איומים בעצם לפי האתר
שלך נראה כי רק אתה והרביע לבד תזכו לגאולה האמנם?
2.ואיך אתה מדבר על הרב אמנון יצחק הרב עובדיה יוסף מזכי הרבים תלמידי חכמים הרי אסור לדבר על תלמידי חכמים זה לא דרך של הרבי ושל התורה ועל הרב לאו אתה אומר שעשה מעשים איומים כאלה לשון הראע על כל יהודי אסור לדבר על הרב לאו שהיה מקורב לרבי והרבי החזיק ממנו והוא מהרבי ככה אתה אומר מאוד מוזר לי האתר הזה אתה תלמישדי ישבה מה אתה ומאיפה אתה מביא
את כל הנבואות האלה מבין דין של מעלה אתה נביא ? מה זה בשנה ככה וככה יקרה דברים
בבקשה
תענה לי אני
מאוד' מבולבל
תשובות:
◄
ראה תשובה
קודמת
◄
איני חב"דניק
חלילה.
1) הרבי לא
הפחיד? הרי
הרבי בצדק
הזהיר שעצם
הדיבור על
מסירת שטחים –
מהווה פיקוח
נפש למליונים!
מיליונים!
והרי לא רק
שדיברו, אלא מסרו
בפועל שטחי
ארץ חמדת אבות
לעמלקים,
כאשר ה"דתיים"
שותפים לפשע,
וחב"ד יושבים
בשקט!
אז מליונים
בסכנת חיים -
וזה לדברי
הרבי!
אז הרבי כן
היה "מפחידן"
לא קטן: כי הוא
אמר דברי אמת!
אבל
החב"דניקים,
כחולי נפש
ותיקים,
מקרקרים כתרנגולים:
"תחשבו טוב –
יהיה טוב"! כך
גם אמרו שישה
מליון יהודים
– שנכחדו בשואה:
"יהיה בסדר"
– למרות כל
המראות שראו
טרם פרוץ
מלחמת עולם שניה!
איך אתה
מסביר את כל
האסונות שפוקדים
את אנשי חב"ד
בשנים
האחרונות??
ראה: מה
יש לנו לומר
על תנועת חב"ד
קרא גם
את הסעיף
המתאר ראיון
של גאולה כהן עם
הרבי: מתוך
הספר "30 שנה
לרבי" – ראיון
בין ח"כ לשעבר
גאולה כהן
לרבי מלובביץ
שנערך בשנת התשכ"ה – 1965
ממנו משתמע:
א) שהרבי
אומר בפרוש
שהוא אינו
המשיח!
ב) שיקום
אדם בארץ
ישראל שלו
ישמע הנוער –
האדם ידבר
בשפת המקום.
שפת
המקום: עברית,
ולא אידיש –
כשפת הרבי.
שפת
המקום: דיבורים
בוטים וישרים
ומחוספסים - ולא
דיבור רך
ועדין כדרך
הרבי!
דרכם של נביאי
השקר היתה
דיבורי
חלקלקות
וחנפנות.
דברי נביאי
האמת אם
תואיל לקרוא
בתנ"ך – הייתה דיבורים
קשים ביותר!
הבנת?
2) קרא
תשובה על: מדוע
הרב אמנון
יצחק, הרב זמיר
כהן ורבנים
נוספים
נמצאים
ברשימה השחורה?
הרב לאו
ונכבדים
אחרים מושחתים
כמו: משה קצב
האנס הסדרתי, אריאל
שרון החזיר
מגרש היהודים
ודומיהם:
הובאו אל הרבי
בידי חנפני
חב"ד שרצו
להוכיח לעולם
כמה הרבי מפורסם
ונכבד!
הרבי לא
היה זקוק
לביקורי
נכבדים שלא פירסמו
משיח ולא שמרו
על שלמות
הארץ! הרבי
הזהיר אותם
והם ציפצפו!
אלו לא
מקורבים לרבי
– אלא מקורבים
למזכירים
המושחתים.
היכן
היה הרב לאו
בזמן גירוש
היהודים מגוש
קטיף??
היכן
היה הרב לאו
בזמן הסכם
אוסלו??
הרב לאו
רצה להיות נשיא
– ואינו רוצה
את "עבדי דוד
נשיא לעולם"
מתי לאחרונה
דיבר הרב לאו
על משיח?
לדרוש
אלפי דולרים
לחתונות של
מפורסמים זה
הוא יודע –
ולחיות בפאר
ברמת אביב.
3) אנו לפני
אירועים קשים
בארץ ובעולם:
ואתה
וחברך
הבטלנים
מחב"ד אינכם
מפרסמים משיח, אלא
לומדים גמרא
כמו שלמדו
בנחת בפולין 1939
לפני השואה!?
אולי
הרבי גם אמר
שלא הייתה
שואת אירופה?
שלא הושמדו 6
מליון יהודים?
שיינה, בת הריי"צ
– לא הושמדה?!
"תחשוב
טוב יהיה טוב"
= זו סיסמת
חולי נפש!
"תעשה
מעשים – יהיה
טוב" זו דרך
אברהם, יצחק,
יעקב, דוד וכו'!
חולי
נפש: תתעוררו
לפני שיהיה
מאוחר – בקרוב
נסגרים שערי
שמים!
בקשר
לפרשת הכספים
שקיבלו ראשי
חב"ד ראה:
כל
הפרטים על
ראשי הפשע
הפלילים
שנקראים "צעירי
חב"ד" מנחם
ברוד, יוסף אהרונוב
ושותפיהם.
{שאלה
שלישית}
כמה
שאלות:
1} הרי
כתוב במפורש :
" כי לא ידח
ממני נידח" .
כל הספרים
הקדושים
מלאים באהבה
והערגה של הקב"ה
לעמו ישראל,
אפילו
לחוטאים. איך
אתה מסביר את
הסתירה בין זה
לבין הטענות
שלך?
2} אם
המלך המשיח
אכן כאן
בינינו , מדוע
הוא לא יוצא
לגאול את עם
ישראל? אתה
מבקש אמונה בו
כמו שהנוצרים
מבקשים
להאמין בצלוב
שלהם ובינתיים
המשיח המיועד
לפי דעתך לא
עשה ולא עושה
שום דבר ממה
שכתב הרמב"ם
כיצד לזהות
משיח
פוטנציאלי.
אתה לא חש שגם
כאן יש סתירה
רצינית בין
טענותיך לבין
מקורות היהדות
האמיתית?
3} מדוע
אתה מסנגר על הגוים
שממשלות
ישראל הביאו
לארץ מאירופה
המזרחית ואפריקה
השחורה? לא
נראה לך מוזר
שאתה מקלל את
היהודים אבל
מלמד סנגוריה
על נוצרים?
הגאולה
מיועדת לפני הכל ואחרי הכל ליצור
איחוד נגלה
מחודש בין
הקב"ה- עם
ישראל וארץ
ישראל. אתה רק
מחפש מה רע
אצל היהודים.
ואתה גם מעלה
טענה נוצרית
עתיקה: כביכול
עם ישראל "
בוגד"
וה"משיח"
המיועד יוצר עם
ישראל מחודש.
זה לא מטריד
אותך?
4} תקפת
ובצדק את פשעי
ממשלות הזדון
של מדינת ישראל.
אבל: אתה
מאיים שמי
שכביכול
ייענש לשיטתך
זה לא הפושעים
פה אלא כלל
העם.
להזכירך:
" בנים לא
יומתו על
אבות... איש
בחטאו יומת".
מה
אשמים ילדים
בשדרות אם
חבורת חולי
רוח וסוטי מין
רוצים לצעוד
בירושלים? למה
לא רואים
שהאדמה למשל
תבלע את
הסוטים? או
יותר טוב שהם
יחזרו בתשובה
מיד?
5}
אם
המשיח כאן ,
מדוע לא רואים
נקמות באיסלם
ובנצרות?
ולסיכום:
האם שכחת שהאוייבים
של הקב"ה זה
הנצרות והאיסלם?
איך הגעת
לתפיסה כזאת
שמתארת את עם
ישראל כאויב
לקב"ה?
ואודה
לך אם תנסה
לדבר אלי יפה
ובלי קללות.
כי אני באמת
שואל ברצינות
ומאמין גדול
בצורך הדחוף
בגאולה ע"י
ניסים גלויים
ואני מדבר עם
כל מי שאני
יכול שרק
תפילות
לגאולה יצילו
אותנו.
מצפה
לתשובתך.
י.
תשובה:
1) האם
באמת "כל
הספרים
הקדושים"
מלאים באהבה... ראה: זכריה
י"ג מתאר
שהרבה פחות
משליש ישארו.
קרא: ויקרא
פרק כ"ו, דברים
פרק כ"ח.
לפי איך
שהאדם מתנהג
כך הדין שלו
בהתאם, רוצה
ללכת באמונה
נוצרית שכל
החוטאים
יתנקו = זו
מחלת נפש.
עם "הכתוב"
– ה"דתיים"
עושים אקרובטיקה
– וכך הם חתמו
על הסכם הדמים
אוסלו (ש"ס)
וישבו בממשלת שרון
(אגודת ישראל)
בגירוש מגוש
קטיף, ועם קצת אקרובטיקה
גם יוכיחו לפי
הגמרא שהשמש
זורחת בלילה!
2) תנאי
לגילוי משיח:
כמו במצרים
ובזמן
השופטים –
שהעם יצעק
ויוכיח ציפיה
למלכות ה'.
3) אתה מפרש את
דברי האתר לא
נכון, והולך
באמונה עיוורת
בה: כל עם ישראל
"טלית שכולה
תכלת" ראה
דברי מסכת
סנהדרין צ"ז,
צ"ח בה מתואר
מראש על הדור
המושחת של
לפני ביאת
משיח. ואתה
ללא כל קשר
למקורותינו
מעלה טענה
נוצרית עתיקה
בה: "כל
החוטאים
יתנקו"
לא תעשה
כנאמר
מה
עליך לעשות
כדי להינצל
ממלחמת גוג
ומגוג
בדיקה
עצמית:
"…האם אני
אשאר חי ושלם
ממלחמות
ואירועי גוג ומגוג
הקרבים –
לתקופת חיי
הנצח של זמן
משיח?!"
- אז לא תשאר לזמן
משיח – בקרוב
ננעלים שערי
שמים.
4) כל עם
ישראל עמד
מהצד בזמן
הגירוש מגוש
קטיף.
איש היום
אינו מבקש
משיח – כולל
אותך.
תמשיך
להתחכם עם
השאלות במקום מעשים
לפירסום
משיח: תשובות
תקבל בבית דין
שמים – תשובות
מצויינות!
מרוב "חוכמה"
ושאלות אינך
שואל עצמך מה
אתה עושה
לעורר למשיח!
ישאלו אותך
זאת ביום
המשפט – והוא
קרוב קרוב!
5) עם ישראל
לא אויב ה' – זו
תפיסתך
הלקויה
מקריאת
הדברים. אבל עם
ישראל מורד ב-
ה' כפי שגם כל
נביאי התנ"ך
אמרו. קרא
בנביאים לפני
שאתה קופץ
למסקנות ופילפולי
גמרא!
אתה
רוצה נקמות באיסלם
ובנצרות כי
"המשיח כאן"?
אבל הוא לא
התגלה – כי
איש, כולל
אותך – לא
מבקשים אותו!!
6) תפילות
בלבד לא יביאו
גאולה – צריך
לצעוק לה'
שישלח משיח –
ראה: תשובה
לשאלה ראשונה
בעמוד זה.
{שאלה
רביעית}
בס'ד
שלום
וברכה
קראתי
בעיון את האתר
שלך בימים
האחרונים והכתוב
השפיע עלי
הרבה , אומנם
יש דברים שהיה
לי קשה לקבל
כמו הנושא של
המזכירים של
הרבי , והלשון
הבוטה וכן
אני לא מבינה
למה צריך
לכתוב על האח
של אשתו של נתניהו
שהוא לא בסדר
קצת , האם זה לא
לשון הרע ?
אבל
העיקרון של
לבקש משיח
ולהתפלל
ולזעוק לה'
לישועה הוא
שמנחה את כל
הכתוב שלך ממש
זעזע אותי
והשפיע עלי
מאוד כי ידוע
לי האמת.
אנחנו
גרים במונטריאל כעת
, ובעבר הלא
רחוק היינו
מתכנסות נשים
ועושות
מדיטציה
בתפילה
ומתפללות על
עם ישראל
וישועות
פרטיות ,
ולאחרונה
מכל מיני
הפרעות יש
לנו הפסקה ,
ולאחר שקראתי
את הכתוב באתר
שלך אני רוצה בעז'ה בלי
נדר שוב
להמשיך עם
הכנסים
שאנחנו עושים
ולהתחזק
ולבקש ביתר
שאת על גאולת
וישועת עם
ישראל וביאת
משיח צדקינו
, ולדבר על
המצב הקשה .
לכן
רציתי לבקש
ממך שתברך
אותנו ואת בני
ביתנו
במיוחד עם יש
לך קשרים עם
בית דין למעלה
, שנצליח
בעזרת ה'
יתברך לעשות
שוב כנסים אלו
ולהשפיע
ישועות מה'
ולעשות נחת
רוח לה' יתברך,
ושהייה
בכינוס שלנו
תועלת.
אסיים
שה'
ישמור על עם
ישראל על כל
יהודי בפרט
וכולנו ביחד
נחזור בתשובה
בברכה
ובבקשת ברכה
פרטית
העברתי
את האיימל
שלך הלאה לעוד
חברות
.......
ועל
כל משפחתינו
בתוך כלל עם
ישראל שכולנו
נזכה לביאת
גואל צדק
תשובה:
אנו
חוזרים אליך
עם תשובה
לשאלות דומות
ראי תשובה
ראשונה בעמ'
זה
ומזהירים: אם
לא תעלו מיד
לארץ – תאבדו,
כמו אלו שלא
יצאו עם משה,
נשארו במצרים ואבדו!!
אתם
בסכנה!
קראי
דבר ה' החדש – אזהרה
ליהודי חו"ל!
אתם בסכנה!!
ביום
הדין – בבית
דין שמים
ישאלו אותך:
מה עשית ופעלת
כדי לקרב את
הגאולה!!
"אמרו
חכמים: בשעה שמכניסין
אדם לדין –
שואלים אותו:
ציפית
לישועה!?" (שבת
דף ל"א ע"א)
"באומרו
לישועתך קיוינו,
כיון למה
ששואלים אחר
מיתתו: ציפית
לישועה!?
ולכן תכוין
שאתה מן
המקוים
לישועתו"
(אורח חיים
סימן קי"ח,
ס"א).
כלומר
אחת השאלות
העיקריות
שנשאל אדם
(הנשמה) בבית
דין שמים היא:
"ציפית
לישועה?!"
יכול
יהודי להאמין
בכל י"ג עיקרי
האמונה וכל חייו
לעסוק בתורה
ומצוות באופן
מושלם – אבל
אם לא היתה
בו ציפיה
מוחשית
שמתבטאת
במעשים לביאת
המשיח – אז
הוא לא יכנס
לגן העדן! אם
רק הזכיר
צפייתו
בתפילה אבל
לא צעק כל יום
ממש למשיח, מכספו
לא פירסם
זאת לאחרים
ולא הרעיש –
אז למעשה כפר
בעיקרון ה –
י"ב של ציפיה
למשיח ולא
יזכה לחיי נצח
בגן העדן!
כל נשמה
שיורדת לעולם
מתחייבת קודם
בשבועה לפני
השכינה שהיא
תפעל לפרסם שם
ה' בהקשר
למשיח –
כי רק
דרך משיח
תתאחד השכינה
עם הקב"ה. בגלל
חטאינו גלתה
השכינה – ומי
שרק עסק
במצוות ולימוד
תורה –
אבל לא
צעק למשיח ולא
הרעיש לאחרים
– יתן
את הדין לפני
השכינה
והפסיד חיי
נצח!
לעומת
זאת, כאשר אין
עם ישראל
מצפים לגאולה
לא זו בלבד
שהגאולה
מתרחקת מהם,
אלא אף צרות
וגזרות רבות
מתחדשות
עליהם:
"כל
אותם אלפים
שנפלו, לא
נפלו, אלא שלא
ביקשו את בית
המקדש"
(מדרש
שוחר טוב,
תהילים י"ז)
ראי עוד מקורות
תורה, נביאים,
כתובים, חכמים
ורבנים המוכיחים
את הטענה: רק
אחרי שישראל צ ע ק ו
– רק
אז הם נגאלו !
בקשר
לבקשה "לברכה
פרטית": מי
שיפרסם משיח
מכספו וזמנו +
יעלה מיד לארץ
ינצל, ותהיה
לו ברכה
מהקב"ה!
מי
שימשיך לבקש "ברכות"
מרבנים
ומ"צדיק בא
לעיר" – יאבד
עמם! בדיוק כפי
שקרה בשואה
ובכל הדורות!
מספיק עם
הנוהג הגלותי
השיקרי
של "ברכות"!
אדם עיוור,
חרש או אוטיסט
– אולי רשאי
לבקש "ברכות"!
רק עצלנים
ואדישים מבקשים
ברכות!
ה' נתן לאדם
שכל, רגליים,
ידיים וכו' –
למען יעשה מעשים
בעולם זה:
יעבוד, ישרת
בצבא (ע"פ
ההלכה), יחיה
בארץ ויפרסם
שם ה' בהקשר
משיח – ואז
ממילא יזכה לברכת
ה'!
כל אחד
יכול לפנות לקב"ה
כל יום לבקש "ברכה"!
אז מה
תועלת
המתווכים שהם סרסורים?!
הקב"ה לא שומע?
לא רואה? פחות
מה"מברכים"?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
מה
לעשות כדי
להינצל
ממלחמת גוג
ומגוג?!
לתגובות: [email protected] או [email protected]
למה המשיח
אינו מתגלה? -
לחץ כאן