בס"ד
שאלה 5 : הייתי רוצה מאד לדעת מי
זה המשיח?
תשובה:
כפי
שתואר באתר זה, המשיח מתואר באופן כללי בלבד בנביאים ישעיהו (פרקים י"א,
נ"ג, ס"ג) זכריה (ט) , הרמב"ם בהלכות מלכים וכו'.
מי שיכריז על המשיח והיחיד שיודע את
זהותו: אליהו הנביא. אליהו הנביא אינו יליד אדם וחוה – הוא מלאך.
אליהו הנביא נמצא בכדור
הארץ, ביננו כאדם, מוכן להכריז על המשיח – אם רק נבקש.
גם שר
צבא ישראל, המלאך מיכאל נמצא כבר ביננו כאדם - ומוכן לקרב.
המשיח חי ביננו כאדם רגיל: הוא עבר כלא, בזים לו, מנסים
לרדוף אותו גורמים של המדינה ואחרים,
ה' שומר עליו. המשיח אינו הרבי
מלובביץ, המשיח חי בתוכינו. המשיח בא במקור – מהמגזר הלא דתי.
אין טעם לעסוק בשאלות זהותו: תתעוררו ותקלטו שמתוך קרוב
לששה מליון יהודים שחיים בארץ ישארו רק בערך שלוש מאות אלף איש!
אז החשוב מעבר לסקרנות – שאדם יבין,
שבקרוב יאזל הזמן המוקצב לו למשחקים ועליו מייד לצעוק למשיח, לפרסם משיח, להתחיל
לשמור מצוות וכו'
בקרוב ממש תחל מידת דין מוחלטת
– ואז מאוחר יהיה לכל מי שירצה להציל עצמו ולזכות בחיי נצח!
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!
לתגובות: [email protected]
או [email protected]
למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן