בס"ד
עידכוני
14 בנובמבר 2005
כפי שנמסרו מבית דין שמים
1) העב"מים
מתכוננים למלחמת גוג ומגוג!
2) מחמיר מצבו הנפשי
דכאוני של אריאל שרון!
3) פיגוע הטרור
בירדן שביצע אל קעידה לפני שבוע: שרותי הביטחון הישראלי ידעו – ושתקו!
4) פרטים נוספים על
המשיח.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1) במלחמת גוג ומגוג, מי שיגן על המשיח מפני אוייביו מחוץ ומבית – הם
העב"מים!
הקדמה: כפי שכבר הסברנו באתר זה -
ישנן הרבה דרגות ביניים בין בורא עולם ה' מלך העולם לביננו – אנשי כדור הארץ
הפרימיטיבי שלנו, להבדיל אלף אלפי הבדלות כמובן! אנו נחשבים בעיני השמים לכדור
סדום ועמורה, שטרם תיקן עצמו, ובכך הוא גורם ששאר העולמות המתוקנים כבר – לא יוכלו
להתקרב יותר ויותר לקב"ה.
תהליך
הגאולה עם המשיח, ישאיר פה את הגרעין האנושי המצומצם הראוי להשאר לחיי נצח, להם
אגב יהיה בעתיד קשר עם עולמות אחרים.
את הקבוצות
שנמצאות מתחת לקב"ה בעולמנו ניתן באופן מאד סכמטי לאפיין לפי הסדר היורד הבא:
מלאך ה'
←
מלאכים ←
עב"מים ←
צדיקים מכדור הארץ ← אנשי כדור הארץ הרגילים.
מלאך ה' הוא הדרגה הגבוהה ביותר
מבין המלאכים: שלא כמו במושגי כדור הארץ. בשמים אין דרגות, "דרגה גבוהה"
בשמים, הפוכה ל"דרגה גבוהה" במונחי כדור הארץ, בשמים "דרגה
גבוהה" פירושה יותר הקרבה, מסירות, צניעות, נאמנות לקב"ה ללא גבולות,
הקפדה על מידות וכו'. בהתאם לדרגת המוסריות וההקרבה – כך כמובן גם כוחו של אותו
מלאך לעזור, או להיפך – להכות ולהעניש.
אליהו הנביא למשל, הוא מלאך שבידו
מפתחות הגשם, הגאולה (מכריז על המשיח) והברית. אליהו הנביא ידוע כקנא לה',
אוי ואבוי למי מאנשי כדור הארץ שפגע בשם ה', שמכר את ה' כמו בזנות מסירת שטחים
(גוש קטיף וכו') או מי שקשור לניאוף, לזנות וכו': בגאולת ישראל הקרובה אליהו הנביא
ישפוט אותו! כזכור, את נביאי הבעל לא החזיר המלאך אליהו הנביא בתשובה אלא חתך ראשם
בחרב. לעמוד בפני בית דין מלאך – פירושו עונשים קשים פי כמה ממה שצפוי בהשוואה
לנשפט בבית דין שמים הרגיל, בו יושבים 12 מצדיקי כדור הארץ בעבר כמו רבי עקיבא
והרמב"ם.
תחת
המלאכים – נמצאים העב"מים. הם
מעולם לא מרדו ב – ה', כמו שאנו אנשי כדור הארץ מרדנו בקב"ה וחטאנו החל
מפרשיית גן העדן ועד היום. למעשה היה גם מרד נשמות בקב"ה – עוד לפני פרשת
בריאת העולם הנוכחית וחטא גן העדן. העולם הנוכחי בו אנו חיים הוא ההזדמנות המסיימת
והסופית עבורנו – אחריה לא יהיו יותר אפשרויות למי מאיתנו להינצל משלל המרידות
בקב"ה – שכל אחד מאתנו נטל בה "חלק מכובד" בעבר! אין בקרב חברת
העב"מים לא ניאוף חלילה, לא קינאה, וכו'. ביכולתם לקרוא מחשבות. מול רמתם
הטכנולוגית – אנו נחשבים בקושי לרמת אדם קדמון. יש להם כרגע אלפי לוחמים
שנמצאים בכדור הארץ. כמובן שגם יכולות הלחימה שלהם אינן ברמה הפרימיטיבית של אנשי
כדור הארץ. ביכולתם גם להלחם בכוחות שחורים מחבורת השטן ימח שמו – כמו
אשמדאי, לוציפר, לילית ושאר החיות הרעות – שנוצרו והתחזקו "בזכות"
חטאינו המצטברים.
צריך להבין
שגם צדיק אמיתי גדול מכדור הארץ אינו מסוגל בכוחותיו לעמוד מול אחד מהכוחות
השחורים הללו – שצברו כוחות אדירים מחטאי כל אנשי כדור הארץ!
אנשי
העב"מים נמצאים בכדור הארץ על תקן של מתנדבים:
לא מאהבתם אותנו הם פה, אלא מאהבתם לקב"ה. פה, בכדור הארץ – "אהבת ה'
" – פירושה, לשים סטיקר במכונית "ה' אנו אוהבים אותך"!… במונחי
שמים, אהבת ה' – היא מוכנות להקרבה אישית, קרבות עם אויבי ה', כמו הכוחות השחורים
או עם אויבי המשיח. אנשי העב"מים צופים בתדהמה ובשאט נפש איך הפכנו כדור יפה
שקיבלנו מהקב"ה לכדור סדום ועמורה ואיך אנשי העולם הזה מוכנים לשרת כעבדים
נרצעים כל מיני צורות שילטון מכוערות כולל ה"דמוקרטיות" –
במקום לזעוק לקב"ה ולבקש משיח.
ברמה נמוכה
יותר מבחינת הקרבה וצדיקות, תחת אנשי העב"מים – מצויים הצדיקים שהיו בעבר בכדור הארץ. כיום, בזמן המשיח –
אין בכדור הארץ צדיקים בגלוי, יש לעומת זאת שפע של "צדיק בא לעיר"
ושאר "גאונים" וראשל"צים ושמאטע מתחזים אחרים! בנסתר, כן יש
צדיקים מעטים, בנוסף ל – ל"ו (36) הצדיקים הנסתרים שהודות למעשיהם בסתר – ה'
מחזיק את העולם ואינו משמידו.
צדיקים
בודדים מהעבר, כמו למשל הרב שמואל דובער
משושלת חב"ד – הגיעו לדרגת צדיקות שעוברת בהרבה את הרמה של העב"מים. הם
הגיעו לדרגת הצדיקות הגבוהה בזכות הקרבה, סיכונים ולקיחת סבל על עצמם – ולא
בזכות צבירת אלפי שעות לימוד גמרא ליד המזגן, מחייה על חשבון הקואליציה, וחליבת
כספים מ"הגויים החילונים"!
משה רבנו עומד לקבל בקרוב מינוי של
מלאך. משה רבנו אגב נמצא ברמה גבוהה פי כמה ממשיח בן דוד ששורש נשמתו בדוד המלך.
כדור הארץ הפסיד את הגואל הראשון, המשיח המקורי – משה! ההפסד גדול - וחבל מאד!
ולעצם העידכון לחודש נובמבר 2005:
א) אנשי העב"מים שנמצאים בכדור הארץ מכינים עצמם
למיתקפה ההולכת וקרבה, של עמי העולם שיעלו על ישראל
ועל המשיח! גם מתוך ישראל, יהודים "כשרים למהדרין" המכונים במקורות
"פריצי ישראל" – יקומו על המשיח, חלקם גם "דתיים"
במונחים של היום!
ב) מיקומם של בסיסי העב"מים: גם בספינות אם גדולות הנמצאות בגבהים מעל כדור הארץ, וגם יש להם בסיסים
במעמקי הים.
ג) כדורי האש שניצפו לאחרונה במקומות שונים באירופה
ובארה"ב, כפי שדווח באתר ה – CNN וצוטט
גם באתר http://hashem1.net - אלו סימנים מצבא העב"מים. הצבעים בעלי המשמעות המעשית אצל העב"מים
הם: אדום, כחול,
צהב, ירוק.
עוד על נושא עב"מים באתר
זה - לחץ כאן
לאחרונה הגדילו הרופאים המטפלים
במצבו הנפשי המתדרדר של אריאל שרון את מינון הכדורים הפסיכיאטרים בהם הוא מטופל!
כמו שמנחם בגין בשעתו, אחרי שמסר את סיני למצרים – קיבל
דיכאון עד ליום מותו, כך גם אריאל שרון סובל מקושי
להירדם בלילה עקב הלחץ הנפשי ההולך וגובר, יש לו רוח שיגעון, הוא מדי פעם תופס
עצמו מדבר לעצמו – והוא סובל מאי שקט! בעקבות כל אלו בתגובותיו של שרון
לסובבים אותו – הוא נעשה גם יותר תוקפני!
א)
לפרטים קודמים שנמסרו על מצבו הבריאותי של אריאל שרון -
לחץ כאן
ב)
אריאל שרון אינו יהודי! לחץ כאן
ג)
אריאל שרון – ראש הממשלה המסיים – אחריו משיח ינהיג את ישראל –
פיצוח הקוד של הנביא דניאל: לחץ כאן
השיקול
הישראלי היה: שהעולם המערבי יקבל "תיזכור
מכאיב נוסף" לסכנה המוסלמית בעולם – ובכך יגביר את המאמצים הדיפלומטים,
הכלכלים והצבאיים נגד אויבי ישראל, כמו איראן, סוריה והפלסטינים.
ירדן נחשבת בעיני האמריקאים, כמו גם ישראל – למדינה "מערבית"
וידידותית, שראוי מבחינתם לשמור על יציבותה – לטובת האינטרס המערבי כמובן.
לכן פגיעה בירדן,
כמו גם למשל פגיעה בסעודיה – נחשבת לעקיצה במקום כואב במיוחד למערב, ומגביר
את הסיכוי להמשך התהליך, בו האמריקאים והאירופאים עושים לישראל את העבודה
במלחמות נגד שכניה המסוכנים מזה שנים רבות!
א) המשיח שחי בישראל – אינו
נשוי.
ב) היתה כבר הכרזה שקטה על משיח בן דוד בידי אליהו הנביא, כפי שבזמנו הכריז בסתר שמואל הנביא
על דוד בבית לחם לעיני משפחתו, טרם ההכרזה הרשמית לעיני כל העם.
ג) מה פירוש דברי הרב כדורי על המשיח: "סודו הוא סוד של
חצי מדינה"?
ובכן,
הכוונה של הרב כדורי, למי שלא הבין: שבעצם חלק גדול
מהמדינה יודעת מי הוא המשיח, הרבה מכירים אותו, מצפון הארץ ועד דרומה!
אבל למרות שחלק
גדול מאנשי המדינה יודע במי מדובר – בו זמנית, אותם אנשים גם לא רוצים לקבל את
האפשרות (בשלב זה, עד להכרזה הגלויה) שהוא המשיח!
קרא מדברי הרב כדורי על המשיח
אם
נתבונן בתנ"ך נראה מקרה דומה: גם ההכרזה שערך שמואל
הנביא לדוד בן ישי, הצעיר מבית לחם, כאשר הוא משח אותו בשמן לעיני משפחתו – הייתה
סמויה! אבל ברור שבנוסף לאנשי המשפחה, נודע הדבר גם לגורמים רבים בסביבה –
שראו את הנביא שמואל נכנס לעירם ושוהה בבית ישי פרק זמן ניכר: גם אז כבר היו "הדלפות"
ו"סקופים"!
מובן
שהשמועה על הכתרת דוד עברה מפה לפה – ומי שרצה האמין, ומי שחפץ לעג.
אחרי
מות שאול ורבים מישראל בקרב בגילבוע, מלך
דוד בחברון. רק שבע שנים, אחרי כן, רק אחרי שנהרג אבנר שר
צבא שאול ונרצח בן שאול מפיבושת – רק אז באו שבטי ישראל אל דוד… ופתאום, "לפתע
פתאום" השתפר זכרונם בצורה מופלאה, והם "נזכרו", שבעצם
הם כבר מזמן יודעים שדוד נמשח למלוך על ישראל במקומו של שאול:
א וַיָּבֹאוּ כָּל-שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל,
אֶל-דָּוִד--חֶבְרוֹנָה; וַיֹּאמְרוּ לֵאמֹר, הִנְנוּ עַצְמְךָ וּבְשָׂרְךָ
אֲנָחְנוּ. ב גַּם-אֶתְמוֹל
גַּם-שִׁלְשׁוֹם, בִּהְיוֹת שָׁאוּל מֶלֶךְ עָלֵינוּ, אַתָּה הָיִיתָה
מוציא (הַמּוֹצִיא) וְהַמֵּבִי, אֶת-יִשְׂרָאֵל; וַיֹּאמֶר ה' לְךָ, אַתָּה
תִרְעֶה אֶת-עַמִּי אֶת-יִשְׂרָאֵל, וְאַתָּה תִּהְיֶה לְנָגִיד, עַל-יִשְׂרָאֵל. ג
וַיָּבֹאוּ כָּל-זִקְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶל-הַמֶּלֶךְ, חֶבְרוֹנָה, וַיִּכְרֹת לָהֶם
הַמֶּלֶךְ דָּוִד בְּרִית בְּחֶבְרוֹן, לִפְנֵי ה'; וַיִּמְשְׁחוּ אֶת-דָּוִד
לְמֶלֶךְ, עַל-יִשְׂרָאֵל. (שמואל
ב', פרק ה' פסוקים א' – ג')
הרי ידעו
כל ישראל שהקב"ה מאס בשאול ובחר את דוד תחתיו, גם ידעו ששמואל
הנביא משח את דוד בן ישי למלך תחת שאול שנכנסה בו רוח שיגעון – אבל העדיפו
כולם לתמוך בשאול ולרדוף יחד עמו את דוד בחורמה, גם במערות וגם במדבריות!
כך גם בשנים אלו, חוזר המצב בנושא רדיפת השילטון הרשמי והמושחת
בארץ – אחר המשיח: קרא על כך בסעיף הבא!
אגב
"שר הביטחון" כיום, גם שמו שאול,
ושם בנו יונתן! ואתם בני ישראל – מתקרבים
לאותו קרב טראגי בגלבוע בו נפל בחרב כל צבא
ישראל הגדול שבחר ללכת אחר שאול: כיוון שלא רצו את דוד
בן ישי!! ההבדל היחידי הוא שלעומת הקרב בגלבוע – מה שלפניכם זוהי מלחמת
גוג ומגוג: לא רק הפלסטינים יעלו הפעם על ישראל ועל הסמרטוט שנקרא צה"ל!
יעלו על ישראל כל צבאות העולם המוסלמי והנוצרי, גם עם נשק גרעיני
– לא עם חיצים וקשתות! לא יהיה זה קרב בין חיילים וצבאות בלבד, אלא קרב
התעללות נורא בין צבאות האיסלם והנצרות האכזריים - בכל תושבי ישראל! קרא על
כך בנביא זכריה פרקים י"ב, י"ג, ביחזקאל ל"ח,
ל"ט ביואל וצפניה!
אגב, חשבתם
מי יגן עליכם במלחמת גוג ומגוג: הרב האשכנזי הראשי, או הספרדי הראשי? אולי
הראשל"צ (הראשון לציון)? אולי הרנטגן איפרגן? או ראשי ש"ס, מפד"ל
ואגודה יושיעו?
תזכרו
ברבני השואה – לא רק שלא הגנו על צאן מרעיתם, עוד
הטעו אותם להשאר באירופה! אדמו"ר בעלז אהרון רוקח אפילו ברח מהונגריה
ובהתודעות לחסידיו בבודפשט, לפני שברח לישראל הוא הסביר "שהוא משתוקק
לעלות לארץ" וכאשר שאלוהו "מה לעשות"? ענה האדמו"ר
אהרון רוקח "יהיה בסדר". כך הלכו להשמדה, רבבות מיהודי הונגריה,
עם ה"יהיה בסדר" של האדמו"ר. עורו אחים עורו
גם
כיום, העם לא רוצה במשיח כמנהיג – אלא בוחר בשאול
מופז מפקיר החייל מדחת יוסף, שאול שב"נחישות" גירש יהודים מגוש
קטיף, שאול שנוסע לספינקס המצרי הערמומי חוסני מובראק ורוקד לפניו
ריקודי בטן! זהו אותו שאול מופז שמכר את ארץ ישראל ואת עם ישראל למען תאוות
השילטון – להיות משרתו של הקיסר אריאל שרון. בחרתם בני ישראל, בצד
המפסיד - להגיע עם שאול אל השאול: בחרתם באלו, שמביאים לשטן ימח
שמו – הרבה נחת רוח במעשיהם המושחתים! לכן, אל תצפו שהקב"ה יעזור לכם
ביום הדין – שכבר החל!!
ה' מלך
העולם יפורר את שרון וכנופיית עומרי – וייסגלס – אולמרט מופז והשרים הלקקנים שסביבם
– שלב אחר שלב, באופן אלגנטי ומהנה: ה' יביא את שרון לזחול כמו נחש
על גחונו!
למה דומה שרון לנחש? אמנם מדובר
פה בנחש במשקל 150 ק"ג, לא כולל שריון הקשקשים שבו הוא מגן על עצמו – השכפ"צ!?
תשובה: לנחש לשון שמתפצלת לשתיים, יש לו לשון כפולה! זו לשון שרון
הכפולה, הדמגוג הגוי שמתחזה לאוהב ישראל ובעצם הוא אוהב רק את עצמו
והוא מכר את עמו למען הכסא: שרון פינה את ימית
עבור הדמגוג בגין, פינה את גוש קטיף וצפון השומרון,
ירושלים בדרך. שרון האדומי הוא
מוציא דברו של אדונו ג'ורג' W בוש – נשיא ממלכת אדום!
הרבה
תודות ונחת רוח הסב שרון אריאל לשטן ימח שמו: בגירוש
היהודים מגוש קטיף, העמיד שרון את עם ישראל כולו בניסיון! והתוצאה העגומה:
נחשף לעיני שמים וארץ, שכולם מכרו את ה' בעד עגל הזהב! החל מראשי יש"ע
הפושעים, כולל כל אנשי חב"ד, כל ה"רבנים", הצבא, החיילים חובשי
הכיפות, בקיצור: כ ו ל ם !
אכן, סיפק הנחש שרון האדומי
לשטן המקטרג ימ"ש בשמים ראיות טובות ומוחשיות כנגד עם ישראל!
הוא חשף את הפרצוף האמיתי של דור משיח.
בדיוק כפי
שבזמנו עבר דוד בן ישי רדיפות מצד שילטון שאול המלך שנתקף טירוף! אבל ה' שמר על
דוד מפני שאול ומפני כל עם ישראל שסייע לו באובססית הרדיפה!
ספר תהילים
אגב, הוא בחלקו הגדול ספר תלונות של דוד המלך נגד עם ישראל, ששימש כמשת"פ
של שאול ברדיפת דוד!
ולעניינינו: השב"כ הישראלי, המוסד והמשטרה בישראל - ניסו
לרדוף אחר המשיח בישראל במטרה לחסלו פיסית!
איך?!
בשיטה הקלאסית שלהם: דרך פיברוק עלילות דם שיקריות נגדו!
אבל
התוצאה הסופית: צבא שמים הרס את תכניותיהם
הזדוניות, שחזרו יותר מפעם אחת!
למרות
שהמשיח עבר מעצרים בכלא – המזימות לחסלו לא צלחו בידי
השב"כ, המשטרה והמוסד הישראלי.
מצד שני, על חוצפת גורמי המימסד הישראלי הנ"ל כנגד המשיח –
הם חטפו בחשבונות שהתחשבנו עמם בעולם – וקיבלו עונשים כואבים
בעולם כולו!
כאמור, כל
הנאמר פה – נמסר מבית דין שמים!
מי ששם לב,
בחודשים האחרונים מרבה הרב כדורי לתת חיזוקים בנושא משיח וגאולה.
מי
המקור למידע שהמקובל כדורי מעביר?
המידע
מועבר לרב כדורי כדי שיגיע לידיעת כלל ישראל – ממקובלים נסתרים בעלי ידע
גבוה בנושאי הנסתר בזכות אורח חייהם הסגפני וצניעותם.
מטרתם
בהעברת הידע: לעורר את עם ישראל לחדול מהמחלוקות,
המפלגות המושחתות וכו' – להתאחד ולזעוק לקב"ה שיגלה את המשיח!
האם
נפגש הרב כדורי עצמו עם המשיח?
הרב כדורי
עצמו לא נפגש עם המשיח, אותם מקובלים נסתרים שמדווחים לרב כדורי – אכן נפגשו עם
המשיח בירושלים, בכותל המערבי.
מדוע
נבחר הרב כדורי כ"שופרו של משיח"?
המקובל
הישיש הרב כדורי נבחר לעורר בנושאי גאולה ומשיח – בזכות פשטותו וצניעותו – בהשוואה
לאנשים אחרים במעמדו.
כמובן שאין
אנו מתייחסים לנעשה בחצר הרב כדורי, שלצערינו מתאים לנעשה בידי חפני ופנחס בני עלי
כהן גדול שפרעו חוק ומוסר במקום מקדש ה'.
כזכור, הרבי מלובביץ הבטיח לרב כדורי – שיזכה לראות את המשיח.
באתר http://hashem1.net מצוטט המקובל שנקרא שם "חוזה
הצונאמי" שהוא תלמידו של המקובל הירושלמי הידוע לוי סעדיה נחמני ז"ל – שהבן
איש חי הקדוש הבטיח לרב כדורי שהוא יזכה לראות את מלך המשיח! כיום הרב כדורי
הוא האחרון בחיים שראה את הבן איש חי בחייו (בעיראק).
לפי מה שנמסר לנו מבית דין שמים:
גילו של הרב כדורי כיום הוא 112 שנים! הרב נולד בשנת 1894 !!
לדברי
המקובל כדורי על המשיח – לחץ כאן
לדברי האדמו"ר גור על המשיח – לחץ כאן
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
מה לעשות
כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!
לתגובות:
[email protected]
או [email protected]
למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן