בס"ד

עידכוני  3  בנובמבר  2005

 

1)     מטוסים ממצרים ומסעודיה חדרו פעמיים לשטח ישראל!

 

2)     הנשק הכימי + ביולוגי + נוסף של סדאם נמצא בסוריה!

 

3)     ארה"ב מפחדת לתקוף את איראן ואת סוריה!

  

4)     מצרים מרוצה מנוכחות כוחות אל קעידה בסיני!

 

5)     אלירן גולן מחיפה – לא "התאבד" בכלא: סוהרים ערבים דאגו שהוא "יתאבד"!

 

6)     דן חלוץ הרמטכ"ל הנוכחי – פגוע נפשית המשרת את אדונו שרון.

 

7)     פרטים על מצבו הפיזי והנפשי של אריאל שרון המטופל בכדורים!

 

8)     על חב"ד ואריאל שרון

 

9)     כמה מילים על הפרקליטות המושחתת בישראל ומערכת המשפט.

 

10)  אריאל שרון אינו יהודי: הוא גלגול של עגלון מלך מואב.

 

 

1)     בשבועות האחרונים החלו לחדור לתחום האווירי של ישראל מטוסים מצריים וסעודים. אלו מטוסים מתקדמים מתוצרת ארה"ב, שנושאים חימוש  התקפי למקרה היתקלות אפשרית במטוסי חיל האוויר הישראלי, הם כבר ביצעו מספר חדירות בשטח ישראל!

 

התגובה הישראלית לחדירה לתחומה האווירי: אין תגובה!…

חיל האוויר הישראלי לא מעלה מטוסים ליירט את החודרים – וזאת כמובן לפי הוראת הדרג המדיני, קרי – ראש הממשלה אריאל שרון.

 

מטרת החדירה האווירית של מטוסי סעודיה ומצרים: לבדוק את נחישותה של ישראל, לבדוק את הדופק של יכולת ההרתעה של ישראל, בעצם לבדוק האם ישראל המפוחדת ממשיכה בנשירת הנוצות הביטחונית המעטות שנותרו לה, ובמקרה הנדון: שמירה על ריבונות המרחב האווירי שלה.

הרי אין עוררין לעובדה – שכרגע לפחות, לישראל עדיפות אווירית על צבאות מצרים וסעודיה, אבל באו הסעודים והמצרים והוכיחו לעצמם ולעולם שישראל מפחדת להגיע לעימות עמם, גם כאשר מטוסי אוייב חודרים לשטחה: בתחילה חדרו מטוסי מצרים באיזורי הנגב ואילת, אבל כאשר הם נוכחו לדעת שישראל מפחדת להתעמת עם המטוסים הפולשים – הם הרחיבו את תחומי החדירה לכל שטחי ישראל האחרים: מרכז וצפון!!…

 

איך ומדוע הגיעו המצרים והסעודים לרעיון של התגרות אקטיבית בישראל – לבדיקת הקו האדום, הגמיש מאד לאחרונה של ישראל?!

 

תשובה: העולם הערבי כולו עוקב ומנתח את ההתנהלות הצבאית, הפוליטית והחברתית בישראל,

כחלק מתכניתם העתידית לתקיפה משולבת על ישראל.   לכמה מסקנות הגיוניות הם הגיעו:

 

א)    המצרים והסעודים נוכחו לראות שחבורת לוחמים מעטים של החיזבאללה, נטולי נשק משמעותי כמו טנקים ומטוסים – הצליחה להבריח את צה"ל מלבנון! צה"ל, בעל המטוסים, טנקים וכו' – ברח! במשך השנים שעברו מאז בריחת צה"ל מלבנון, נוכח העולם הערבי שהתגובות של צה"ל להתגרויות המכוונת מצד החיזבאללה - היו רופסות ובכייניות, בעיקר בבכי מתחנן ומתמשך לכוון האו"ם או לאמא אמריקה. וכל זאת, לאחר "האיומים הנוראיים" שהשמיעו אהוד ברק ודוד לוי בהקשר לבריחת צה"ל מלבנון לפיהם אחרי שצה"ל יעזוב ( = יברח) מלבנון, על כל פעולה תוקפנית של החיזבאללה "…ישראל תבעיר את כל לבנון" וכו'. בדיוק אגב, כפי ששאולון מופז ואדונו שרון איימו שיעשו אחרי הבריחה מגוש קטיף.

 

ב)    בהמשך, נוכחו הפרשנים הערבים לראות שגם חבורת הלוחמים הפלסטינים של החמאס ודומיהם, שוב חזרו על ניצחון החיזבאללה, וגרמו לישראל לברוח מגוש קטיף וצפון השומרון – ללא שום תמורה! אפילו לא תמורה פיקטיבית של הסדר "שלום תמורת שטחים" נוסח הסכם מינכן, שנת 1938 שנחתם בין היטלר לראש ממשלת בריטניה נוייל צ'מברלין, הסכם בו בגדה אנגליה בצ'כוסלובקיה ותמכה בדרישת היטלר לקבלת שטח הסודטים מידי צ'כיה תמורת פתק מהיטלר איתו חזר צ'מברלין נוויל האוויל לאנגליה, בהכריזו: "הישגנו שלום לדורות", או בשפתנו – "מזרח תיכון חדש" + "שלום עכשיו"!

 

ג)     מצרים וסעודיה נוכחו גם בחולשתה ורפיסותה של ישראל מול הברחות הנשק הסדירות ממצרים לעזה דרך המינהרות ברפיח, כאשר ישראל עוד הגדילה ברפיסותה וביצעה צעד התאבדותי ברור ובמקום להעמיד את מצרים על מקומה… הזמין שרון את צבא מצרים סמוך לגבול ישראל, כדי ש"ישמור" על ציר פילדלפי מהברחות ממצרים! בכך גם ביטל אריאל שרון במחי יד את ההסכמים הקיימים עם מצרים לפירוז סיני מצבא מצרי, פירוז שהוא קריטי כמרחב התרעה למקרה תקיפה ממצרים, מרחב שנותן זמן מינימלי להתארגנות לצה"ל! בבוא ההתקפה הקרובה מצד מצרים על ישראל – עם ישראל ישלם מחיר יקר על צעדו זה של שרון.

 

ד)     בעזה נמצאים מזה זמן רב קצינים מצריים שמכתיבים לחמאס מתי לתקוף את ישראל, כאשר ההוראות באות כמובן מקהיר. מובן גם שהקצינים המצרים מלמדים את אירגוני הטרור הפלסטינים איך לבצע פיגועי איכות כמו למשל איך להשיג השמדת טנק ישראלי באמצעות מטענים חבויים וכו' – פעולות שכבר בוצעו בהצלחה נגד צה"ל.   המודיעין הישראלי יודע על הנוכחות המצרית האקטיבית בעזה – ושותק. המצרים קלטו את המסר: ישראל משקשקת ממצרים!

 

ה)    העולם הערבי עוקב בזכוכית מגדלת אחר מעמדו הפוליטי של אריאל שרון, וגם ללא שימוש בזכוכית מגדלת ברור ומובן להם שעקב ריבוי פרשיות השחיתות של משפחת שרון – מעמדו של שרון חלש.    ברור להם שאריאל שרון, כדי להציל את כסאו הפוליטי ולהשיג את שתיקת הפרקליטות בישראל, התקשורת והשמאל - על כל מעללי השחיתות של משפחתו: יהיה מוכן למכור את ישראל, שלב אחר שלב!!

 

ו)       העולם הערבי עקב גם אחרי תנועת חב"ד, הזכורה להם כתנועה לוחמנית למען ארץ ישראל, שבזמנו היטתה את הכף למען בנימין נתניהו בבחירות אחרי הסתלקות יצחק רבין – מול פרס, ההתגיסות המאסיבית של חב"ד למען "ביבי טוב ליהודים" הביאה אז לנתניהו את הניצחון על שמעון פרס בהפרש קולות מזערי – ובאופן ממש בלתי צפוי.   העולם הערבי נוכח שגם תנועת חב"ד ירדה ברוחה הלוחמנית: הם הבטיחו שיבואו אלפים מאנשיהם מארה"ב בכדי למנוע בכח את הגירוש מגוש קטיף. בפועל: אפס הגיעו, אפס מחאה לוחמנית, נתון זה מייצג ומצביע בעיני הערבים, ובצדק – על אבדן רוח הקרב של הציבור הישראלי על עקרונות, על האדמה וכו'.

 

ז)      העולם הערבי נוכח שגם מחנה הימין בישראל נהפך לפחדן, ולמעשה כולם שם שיתפו פעולה בנושא הגירוש מגוש קטיף: ברגע שהם קיבלו כסף או טובות הנאה שוות ערך לכסף – הם מייד נהפכו לשמאלנים בדעותיהם! גם לא נסתר מהעיניים הבוחנות של פרשני העולם הערבי שאפילו אלפי החיילים חובשי הכיפות הסרוגות והשחורות השתתפו באופן פעיל בגירוש מגוש קטיף – והכל בשביל הדרגות והמעמד!  גם הם מכרו את התורה ואת ה'!

 

ח)    הערבים נוכחו שפעילות אנשי חיזבאללה בקרב ערביי ישראל – שידועה לצה"ל, עוברת בשתיקה: צה"ל יודע ומפחד!  מ פ ח ד ! !

 

ט)    אפילו הדחליל אבו מאזן החלשלוש אמר שאריאל שרון לא שווה יריקה, כי שרון רק מאיים ומה שצריך לעשות זה רק לדרוך עליו עוד ועוד עד שיתפוצץ השרון כמו בלון!!  כל העולם הערבי רואה את שרון שמן כמו בלון שיכול מדקירת סיכה קטנה להתפוצץ, ואז כפי שנוכחו כולם לראות – כל מה ששרון הנפוח יכול לעשות זה קולות פיצוץ מעל עזה, בומים על קוליים – בזה שרון הבלון ממש גיבור!

 

לכן בסיכומו של עניין, אמרו הסעודים והמצרים:

 

אם כל כוחו של אריאל שרון וצבאו המפואר זה בהרעשת בומים על קוליים מעל עזה… או אז גם אנחנו יכולים לעשות כמה בומים כאלו מעל ערי ישראל כמוסיקת רקע עריבה לתושבי ישראל השאננים – שברובם עוד מאמינים בהזיותיהם שישראל הינה "אימפריה"!…

 

מצרים ושאר מדינות ערב – יודעים שצה"ל כיום הוא צבא בלי מורל והשילטון בישראל מושחת, רופס וחלש אפילו יותר ממה שהיה ברומי העתיקה בסוף ימיה!

התוצאה: הסעודים והמצרים זכו במשחק הפוקר! ישראל ממשיכה למצמץ ראשונה בסדרת המצמוצים שלה, ומתקפלת בשקט – ואפילו לא מדווחת אמת לתושבי ישראל שממשיכים להיות מסוממים ממנות יתר של ביטחון עצמי הזוי!

 

צה"ל שיקשק מהמצרים ולא שלח מטוסי ירוט לעבר מטוסי האוייב שחגו באין מפריע מעל ערי ישראל!

נו באמת, וכי זה מה שעכשיו חסר לשרון המתפורר: עימות צבאי עם ידידתו החמה מצרים!? עם חוסני מובראק שהשקם והערב זוחלים לפיתחו מנהיגי ישראל הרופסים ומתחננים לפניו שרק יבוא לאכול חומוס בתל אביב?!

החסר לאריאל שרון במצבו הגריאטרי המחריף כיום - עימות עם סעודיה, ידידת הנפש (נפט) של ארה"ב, הקשורה עמה ביחסי אהבה עמוקים המבוססים על מגעי נפט, ועוד בזמן הקריטי של מחירי הנפט המטורפים בעולם המטפסים מעלה מעלה!?…

 

מיותר לציין שהעולם הערבי בדק והבחין היטב בעובדה שאין בצה"ל מי שילחם למען הארץ: כיוון שחיילים רבים בצה"ל הם פשוט מסוממים, רבים מחיילי צה"ל הם גויים שכלל לא מעניינת אותם הנאמנות לארץ ויש כמובן את בני העשירים אשר ודאי שאינם חולמים על "טוב למות בעד ארצנו"!!

אז מי נותר בצה"ל שילחם למען ישראל?!… נותרו העולים מרוסיה, ומאתיופיה!…

כאמור הערבים גם נוכחו שהחיילים חובשי הכיפות הסרוגות, רובם המכריע המיר את נאמנותו לארץ ישראל – היישר לעבר עגל הזהב, ותמורת "פיצוי הוגן" הם גם ימכרו את בתיהם ואת אחיהם.

 

הפרשנים והמומחים הערבים גם קוראים בתנ"ך על התנהגות בני ישראל בעבר – שם מתואר בפירוש מצב דומה להיום: כבר בזמן משה היו העבריים מוכנים למכור גם את משה וגם את ה' ולחזור להיות עבדים למצרים! 

פינוי ימית בסיני – בוצע כזכור ע"י אריאל שרון, שתיפקד אז במשרת המשרת הנאמן והמוציא לפועל של מנחם בגין, ראש הממשלה הדמגוג: כמו אריאל שרון כיום,גם מנחם בגין הפך את עורו ואת דעותיו – עם הגיעו לשילטון!

בעצם נכון יותר לומר לגבי שניהם ולגבי דומיהם: הם לא הפכו את עורם, אלא הם גילו את פרצופם האמיתי, הערמומי והבוגדני – עם הגעתם לעמדת כח! כבר בפינוי של ימית – נראה רמז ברור למשוואה שאומרת: "יהודים אפשר לקנות בכסף"! יהודי מוכר את אלוהיו ואת ציווי אלוהיו – תמורת כסף!

 

======================================

 

עד כאן נושא חדירות מטוסי מצרים וסעודיה לישראל.

עוד מדרגה בכוון מטה נפלה ישראל בהוכחת פחדנותה:

צה"ל וחיל האוויר מסתירים את דבר החדירות! לא לשכוח שמדובר בחדירות – ולא חדירה בודדת! חדירות!

 

מעניין להיזכר בתחנת הרדיו "קול הרעם" מקהיר בעברית שהייתה נוהגת לשדר בעבר הרחוק תעמולת כזב שיועדה לאוזני תושבי ישראל.

כיום, דובר צה"ל וקציני צה"ל הבכירים + שר הביטחון מופז – הם ממשיכיו הנאמנים של "קול הרעם" מגל"צ : מסתירים מידע, מציגים בריחות תבוסתניות ומשפילות כ"נסיגות טקטיות", כ"התנתקות", מציגים העדר תגובה להתגרויות החיזבאללה או החמאס כ"איפוק מתוך עמדת כח" ושאר קישקושים, שדווקא מאד ערבים לאוזנו של האזרח הישראלי שהתעייף מהחיים – וכל משאלותיו שיתנו לו לפצח גרעינים בשקט, תוך צפייה במשחקי מכבי ת"א.

מה שנשאר מצה"ל כצבא לוחם הם רק: דובר צה"ל, גלי צה"ל ותזמורת צה"ל.

 כיום התחלפו התפקידים כוחות החיזבאללה והחמאס תוקפים וגם מדווחים אמת! לעומת צה"ל שנהפך לצבא של עכברים שמתחפרים במקלטים וקציניו הבכירים במקום להילחם – נהפכו לפרשנים צבאיים.

"הטקטיקה" הישראלית המגוחכת: מאשימים את אבו מאזן על "שאינו מתפקד"! צה"ל במקום להלחם – בא בטענות לאבו מאזן?! האם אבו מאזן נהפך לקבלן משנה של צה"ל? נכון שהמשק הישראלי מושתת על עובדים זרים: האם צה"ל הפך את אבו מאזן ל"עובד הזר" שלהם?!

 

שוב אנו מזכירים, שהמידע בנושא הנ"ל, כמו גם בנושאים אחרים באתר זה – נמסר מבית דין שמים, לטובת מי שמעוניין לשמוע. אין המידע המובא באתר זה מיועד למי שרוצה עדיין להמשיך ולהזות בעישון נרגילת "המזרח התיכון החדש", או בהזיה של "צה"ל – הצבא החזק במזרח התיכון" – ושאר מנטרות, שמתאימות לצרכני סמים כבדים, או לפרשנים צבאיים בטלויזיה הרומאית רגע לפני קריסתה.

 

2)     להיכן נעלם כל הנשק הכימי / ביולוגי וכו' של סדאם חוסיין?!

 

לפי הידע הנמסר מבית דין שמים: כל הנשק הכימי + ביולוגי של סדאם חוסיין, הועבר טרם התקפת האמריקאים על עיראק – לסוריה! כולל גם פוטנציאל למימוש נשק אטומי.

 

3)     ארה"ב מפחדת לתקוף את איראן ואת סוריה!

 

ארה"ב, כמו גם ישראל – "גיבורות" גדולות בכל מה שקשור לתקיפות אוויריות בטכנולוגיות מתקדמות, אבל מודעות לחולשתן ובעצם מפחדות מתקיפה קרקעית.  לכן ארה"ב מפחדת לתקוף את איראן או את סוריה.

 

לעומת ארה"ב וישראל, זוג התאומות המשקשקות – למרות שברשותן חימוש ברמת הייטק גבוהה… רוסיה של ולדימיר פוטין אינה חוששת מקרב ישיר כולל בקרקע כפי שרואים בצ'צ'ניה למשל, שם הם מכריעים את הקרב בנחישות ובלי גימגומים.

 

ארה"ב כיום היא מעצמת שמאטע – בדיוק כמו ישראל הרופסת! לגבי שתיהן נכון לומר:

בלוחמה בשטח – הם אפסים! בלוחמה במטוסים – הם גדולים!

 

4)     האם מצרים מפחדת לפעול נגד כוחות אל קעידה בסיני?!

בישראל יש החושבים שמצרים "לא מצליחה" לפעול כנגד כוחות אל קעידה שנמצאים בסיני. באתר "דבקה": ציינו שמצרים מפחדת לפעול כנגד כוחות אלקעידה בסיני. האם זה נכון?!

תשובה: זהו שקר שמצרים מפחדת לפעול נגד אנשי אל קעידה בסיני! ההיפך הוא הנכון:

מצרים מעודדת כל גורם אפשרי שיכול להזיק לישראל ותושביה!

עובדה היא שלאורך השנים מעודדת מצרים העברת נשק קטלני דרך מנהרות רפיח לעזה, ועם כניסתם לציר פילדלפי בחסות הנוכל אריאל שרון – הם מעבירים באופן שוטף כל סחורה צבאית או גורמים חבלניים בשמחה רבה תמורת "בקשיש" סימלי.

 

אפשר לציין לטובה את אתר "דבקה":   http://www.debka.co.il שעל פי רוב נותן חדשות עם פרשנות נבונה.

 

5)     אלירן גולן – הצעיר מחיפה שהואשם בניסיון לפגיעה ברכב של ח"כ ערבי ונמצא שהתאבד בתאו בבית המעצר "קישון" – כלל לא התאבד!!

 

בתאריך 1.9.2005 נמצא אלירן גולן הצעיר בן ה – 23 תלוי בתאו בבית המעצר קישון. כעבור שבוע הוא מת בבית החולים רמב"ם בחיפה.

האמת לגבי "התאבדותו" של אלירן גולן: הוא נרצח בכלא בידי הסוהרים הערבים שם, בנוכחות ובידיעת הסוהרים היהודים בכלא!

כפי שגם קרה במקרה של עדן נתן זאדה: הוא נרצח בידי תושבי שפרעם בלינץ' שבוצע בו בנוכחות שוטרים ערבים שהיו במקום, ובנוכחות שוטרים יהודים שנמלטו מהמקום!

אם היה מקרה הפוך, בו מחבל ערבי היה עובר חיסול בלינץ' בידי קבוצת יהודים עם או בלי נוכחות אנשי ביטחון ישראלים באירוע – או אז איזו ועדת חקירה רעשנית היתה קמה! אפילו היה הקורבן הערבי רק נפצע קלות – איזו מהומה רבתי היתה פורצת במערכת המשפט הישראלי בתקשורת, בפוליטיקה, בעם היושב בציון וכו'.

 

אין מקרה ה"התאבדות" של אלירן גולן מקרה יחיד! תבינו שאף אסיר לא רוצה להתאבד: אלו לא חולי נפש, אלא עבריינים, שמטבעם לא מתאבדים.

אלירן גולן היה לוחם על רקע אידיאולוגי – צעיר כזה ודאי שלא יתאבד. שימו לב: עד היום אף אסיר ערבי לא התאבד בקישון, הסוהרים בכלל מפחדים לגעת בהם! הסוהרים הערבים שמשרתים בבית המעצר "קישון" (שלפני טבעון בצפון) – מקבלים פקודות ישירות מהרשות הפלסטינית, מאבו מאזן או בעבר מיאסר ערפאת – במי לפגוע מהעצורים היהודים ובאיזה צורה. הסוהרים הדרוזים בחלקם משתפים פעולה עם הסוהרים הערבים.

כחלק מההתעללויות, הסוהרים הערבים "דואגים" למקרי אינוס או אפילו חותכים את איבר המין – הכל לפי הפקודה שהם מקבלים לבצע!

 

למעשה כוחות הביטחון וגורמים אחרים היו מעונינים להרוג גם את יגאל עמיר! אז למה הם לא סידרו לו "התאבדות" או תהליך אחר של חיסול?!

תשובה: הם מעדיפים שיגאל עמיר יסבול לאט לאט ייסורים מתמשכים, בבחינת עינוי סיני מתמשך לאורך שנים במעצר מבודד. אבל אם הם היו רוצים, או אז הם היו מפעילים עליו לחצים – שהיו מביאים גם אותו לבצע התאבדות!

 

6)     מבית דין שמים נמסר: הרמטכ"ל הנוכחי דן חלוץ, הינו אדם מושחת, פגוע נפשית, שחצן. אדם מוגבל שהבטיח לאדונו אריאל שרון להיות משרת נאמן בעבור עגל הזהב, בעבור כסא הרמטכ"לות: "אעשה כל מה שתאמר" הבטיח החלוץ דן לאדונו שרון.

אבל על מי דן חלוץ כן גיבור: על המתיישבים היהודים של גוש קטיף! שם הסתערו בנחישות קרבית נועזת דן חלוץ עם חבריו שאול מופז ושמעון פרס – וגרשו אותם! אבל כאשר נהרגו 17 ערבים בעזה מהפצצת חיל האוויר ודן חלוץ זרק התבטאות לגביהם שעוררה רעש בתקשורת השמאלנית – או אז שיקשק לו החלוץ דן – מוועדת חקירה בינלאומית, שתקום נגדו בעולם!

 

דן חלוץ אינו חריג בנוף הגנרלים המשובצים בתפקידי מפתח בשנים האחרונות: גנרלים לקקנים שלנגד עיניהם טובת קידומם האישי ולא "חלילה" טובת הצבא ו / או המדינה!  כך גם ליקק אהוד ברק בתפקידו כרמטכ"ל ליצחק רבין, ואז כאשר הגיע אהוד ברק למפלגת העבודה – הוא טרף את שמעון פרס לפי מיטב נימוסי הג'ונגל!

 

7)     על מצבו הפיסי והנפשי של אריאל שרון – כפי שנמסר מבית דין שמים.

 

שרון, שמתקרב לגיל 80 סובל ממחלות רבות שאלוהים שלח לו: בכליות, בכבד, בלב.

אריאל שרון סובל גם מדיכאונות: יש ימים שבקושי רואים אותו, בקושי שומעים ממנו – הבן אדם פשוט נמוג! ואז פתאום הוא מופיע עם מעט חמצן שהגיע אליו בכמה רגעי מאניה מלאכותיים.

אריאל שרון מטופל בכדורים. גם מנחם בגין, אחרי שמסר את סיני, מקום מתן תורת משה – קיבל מאלוהים דיכאון, ואמר "אינני יכול יותר" באמצע תיפקודו כראש ממשלה – ופשוט ברח ונטש למעמקי רחוב צמח! שם הוא שהה מסוגר במשך שנים כאשר הוא מטופל בתרופות פסיכיאטריות, שברור שלא עזרו לו – עד יום מותו.

 

לאריאל שרון, ברדיפתו האובססיבית אחר השילטון והממון – לא היה פנאי ושכל לעצור ולהרהר: ה' לקח לשרון גם בן בגיל צעיר, גם את אישתו הראשונה וגם את אישתו השניה, הכל בארועים טראגים נוראיים! כיום נשאר שרון אלמן קשיש ובודד, שחבריו היחידים לשעבר – המתנחלים, הם עכשיו שונאיו הגדולים! שרון נהפך ל"מנהיג" מרוחק מעמו ששולט בשלט רחוק, מוקף שומרי ראש רבים, כאשר על גופו הבומבסטי מולבש שכפ"צ!

שאלה: האם השכפ"צ מאחוריו מסתתר שרון, והשומרים הרבים המקיפים אותו – יעזרו לו לגד ה', שנגדו הוא מרד!?

 

זהו גורלו של מי שמוסר לעמלק את שטחי ישראל שאלוהים הבטיח לאברהם ולזרעו, זהו גורל של מי שמרחם על עמלק – כמו שאול המלך שהשאיר את מלך עמלק חי , והקב"ה קרע ממנו את המלכות ושלח עליו מחלות נפש, שיגעון שלא עזב אותו עד יום מותו.

אפילו הטיפול הפסיכולוגי בריפוי במנגינות שניגן לפניו דוד – לא הוציא משאול המסכן את הטירוף שבשיגעון.

גם יצחק רבין, "גיבור מלחמת ששת הימים" – אושפז במחלקה פסיכיאטרית וטופל בכדורים פסיכיאטרים, אחרי שלקה בהתמוטטות נפשית סמוך לפרוץ המלחמה, אפילו עזר ויצמן הפטפטן לא יכל שלא להדליף סקופ מעניין זה.

גם הגנרל אהוד ברק מוכה בשיגעונות: סימן ברור לכך הוא שהאדון ברק אינו שומע לאחרים, אינו בוטח באחרים, האדם מוכה בשיגעון הגדלות – לוקה במחלה של חשדות פרנואידים! לא בחינם קראו לו בצבא "נפוליאון ברק".

 

מה לעשות, אלו ראשי הממשלה והגנרלים בישראל: רודפי נשים כמו לוי אשכול שחיפש צעירה ממנו, כמו דיין משה רודף השמלות, גם לבן גוריון הייתה אישה מהצד חוץ מאשתו פולה, ולגולדה מאיר: היו מאהבים! אלו היו והינם "גדולי האומה" שהנהיגו ומנהיגים את עדר הכבשים התמים של ישראל: אם לא ה' מלך העולם ששומר מלמעלה, ואם לא המשיח שבקרוב ינהיג את ישראל – אוי ואבוי לאיזה אבדון היינו מגיעם!

 

8)     אריאל שרון – וחב"ד, ועל נביחות חב"ד.

 

א)    אריאל שרון שיחד את מפלגות החרדים "אגודת ישראל" בהבטחת אתנן זנות של 290 מליון שקל, "אגודת ישראל" ישבה ותמכה בממשלת הגמדים של הגוי בזמן פינוי שטחי גוש קטיף וצפון השומרון פינוי שהוא מרד גלוי בציווי ה'. אבל ל"אגודת ישראל" והאדמו"רים ו"גדולי התוירה" העומדים מאחוריה – ציווי ה' לא באמת חשובים: אפשר לפרשם "לכאן ולכאן" כי הרי "שבעים פנים לתורה" וכו' – העיקר שתוצאה סופית יגיע כסף של ה"חילונים" לכיס החרדי. כך גם השתתפה מפלגת ה"חרדים" ש"ס בפיקודו של החזון עובדיה יוסף בתמיכה בהסכם הדמים אוסלו והכריעה בקולותיה את הכף לקיום המרד בה'. עוד אחד "מחזונותיו" של עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה.

 

ב)    אבל גם ראשי חב"ד כמו מנחם ברוד ועוד חברים בכירים בהנהגת חב"ד, נפגשו עם הגוי אריאל שרון – והוא כהרגלו – קנה אותם בשוחד. והם, חב"ד, כהרגלם של ה"חרדים" כמובן שלא סרבו לשוחד, רק ליקקו שפתיים וגילגלו עיניים לשמים ולארץ וחוזר חלילה! חבורת חב"ד שמוכרים את התורה וארץ ישראל בעבור בצע טובות הנאה – הם כדותן וחבורת קורח, לקקנים לפרעה – מאלו שיצאו נגד משה! לא סתם בחב"ד קיים ריבוי במחלות ומות, סופם קרוב.

 

ג)     פעולות חב"ד כנגד הגירוש מגוש קטיף היו כנביחות הכלב מול הירח: גם הם בחרו בעגל הזהב! הבטיחו אנשי חב"ד שיבואו אלפים מחו"ל להשתתף במחאות נגד מכירת גוש קטיף: אף אחד לא בא! על מה אנשי חב"ד לא ויתרו והם דווקא מגלים "הקרבה" שנמשכת לאורך שנים:

כמובן שטיסות אנשי חב"ד ל – 770 בברוקלין וחזרה נמשכות במלוא הקצב, במסירות והתמדה! הנוסעים קוראים לעצמם "חיילי בית דוד": אם כך יוצא שאלו הם בעצם "חיילים בחיל האוויר", טייסי קרב במטוסי אל-על – שנלחמים על הקו לוד – ניו יורק וחזרה.

האם זה מה שנקרא בחב"ד מימוש "פנימיות תורת החסידות של הבעש"ט " האם זה חלק ממיבצעי "פרצת" = נסיעות לחו"ל וחזרה?! ה"פרצת" נהפך לפריצות

הרב דוד דרוקמן וחברו הרב וולפא מהדרום, שכביכול "מחו" נגד עקירת גוש קטיף – היו הצפצפות של חב"ד.

הם נבחו למען הפירסומת כדי שיצאו "גיבורים" בקהילת חב"ד! תרנגול משמיע "קו קו רי קו" וגם מטיל ביצה, אבל הצמד דרוקמן + וולפא – צווחו, והטילו צואה! זו שפת בית דין שמים אליהם.

שאלה לדרוקמן, וולפא וחבריהם: למה הם לא פירסמו את נושא משיח, רק עשו הצגה בנושא גוש קטיף?!

לא לשכוח שהרב הראשי לקרית מוצקין, הרב דוד מאיר דרוקמן – נמלט משרות צבאי בצה"ל דרך פרופיל פסיכיאטרי נפשי שהוציא לעצמו בבית חולים לבריאות הנפש טירה! גם את מינויו לתפקיד רב ראשי בקרית מוצקין השיג דוד מאיר דרוקמן תוך הפעלת כח ואיומים כלפי המועמד המתחרה לו בזמנו.

 

לקריאה על מה שיש לבית דין שמים לומר על שרידי חבורת הפלנגות המתקראת חב"ד – לחץ כאן!

 

9)     כמה מילים על הפרקליטות המושחתת בישראל.

 

על שחיתות משפחת אריאל שרון חיפתה הפרקליטות והיועץ המשפטי: פרקליטות של אליטיסטים שמאכלסים איזורי יוקרה כמו רמת אביב, רחביה או הכרמל בחיפה.

אנשי הפרקליטות מחלו לפשעי שרון תמורת פינוי זריז של שטחי ישראל בגוש קטיף וצפון השומרון.

לאנשים אלו הרי לא אכפת משטחי ישראל: הם מסתפקים בטריטוריה של רמת אביב, רחביה, הכרמל וכו'. ממילא רגילים הם אחרי אלפי שנות גלות לטריטוריה של הגטאות, ותמיד הדרכון אצלם מוכן כאופציית בריחה לאמריקה!

כך גם אצל שופטי ישראל: את הכספים הם מחזיקים בחו"ל, ואם ילדיהם נתפסים מסוממים או על עבירה אחרת – תיקיהם נסגרים. כמו שגם נסגר תיקו של הנכד של שמעון פרס בעבירת גניבת אופנוע.

כך גם נסגר תיקו הפלילי של גנב המיליונים שמעון שבס – מזכירו של רבין יצחק, למה? כי בחבר של יצחק רבין הרי לא נוגעים!

אדם רגיל מן הישוב – אם היה נשפט על עבירה פחותה מזו – מיד היה מיד נשלח לכלא!

צחי הנגבי – התחמק גם הוא ממשפט בנושא המעילה שלו בפרשת עמותת "דרך צליחה". אמו גאולה כהן מטיפה מוסר לאחרים בתכניות הרדיו, גאולה ילדה בן של זונה – את צחי, הלקקן של שרון: ראוי שתשנה את שמה מ"גאולה" – ל"אולגה", אותן אותיות, אבל השם "אולגה" מתאים לה יותר!

לצחי הנגבי גם מתאים יותר השם צחי הגנבי, אותן אותיות כמו הנגבי!

בעמותות הפיקטיביות שהזרימו כספים לאהוד ברק באופן פלילי – גם לא מטפלים ולא נוגעים בפרקליטות ישראל!?

כך גם בשחיתויות הפליליות של שרון הפרקליטות בישראל לא מטפלת: כי בארץ לא נוגעים בקיסרי ישראל!

 

בינתיים בפיגועים נפגעים העניים ולא העשירים ובעלי היכולת, אבל במקרה של בחירות – הרי ילכו בני ישראל הכסילים להצביע: עם של עבדים נרצעים.

כל ילד רואה שמנהיגי ישראל ערומים כשועלים וערמומים כנחשים! אבל לבקש משיח כמנהיג: הרי לא מתאים לבני ישראל לבקש?! בני ישראל הבכיינים: רציתם ובחרתם בשרון אריאל המושחת, שתקתם על פינוי גוש קטיף וצפון השומרון – אז מה שאתם חוטפים בימים אלו – זו רק מקדמה מאלוהים לאלו שמורדים בו!

 

תראו איך באוקראינה, אצל הגויים – יצאו למאבק, נגד אי צדק פוליטי, עמדו ימים והפגינו ברציפות ונחישות – עד שהופל השילטון שם!

אבל בישראל בנושא חשוב פי כמה מנושא פוליטי – בנושא גירוש מגוש קטיף, מכרו כל ה"דתיים" ו"ראשי יש"ע פשע" את כבוד ה' - תמורת כסאות עגל זהב וטובות הנאה! חשבון ה', גם אם יתמהמה – בוא יבוא.

 

10)אריאל שרון אינו יהודי: הוא גילגול של עגלון מלך מואב!

עגלון, המלך השמנמן של מואב – קם לפני אהוד בן גרא כאשר אמר לו אהוד שדבר אלוהים לומר לו. לכבוד הכבוד שנתן עגלון לדבר ה' – ניתן לאריאל שרון, שהוא גילגול מלך מואב - השילטון בישראל, סמוך לגילוי משיח בן דוד שיחליף אותו.

לא לשכוח שהמואבים, בראשות מנהיגם עגלון התעללו בבני ישראל בתקופת השופטים במשך שמונה עשרה שנים, עד שצעקו בני ישראל מרוב הצרות – ואז נשלח אהוד בן גרא! לא מקרה הוא שאהוד אולמרט קודם בידי אריאל שרון לשמש מוציא דברו בשילטון המושחת הנוכחי בישראל: זהו אותו אהוד אולמרט שמסובך עמוק בפרשת האי היוני של משפחת שרון!

גם בזמן שירותו הצבאי, קידם אריאל שרון אהוד אחר: את אהוד ברק, וגם את אהוד יתום מפרשת קו 300 בדרום, קידם שרון.

אריאל שרון הוא גוי במוצאו, הוא אינו יהודי - לכן קל להבין את התנכרותו למתנחלים והשימוש הציני שעשה בהם לכל אורך השנים: הרי אריאל שרון היה זה שפינה למנחם בגין את ימית שבסיני לפני יותר מעשרים שנה, ועשה זאת בלי שום בושה או מעצורים!

 

המידע על היות אריאל שרון גוי – נמסרה מבית דין שמים. בלי קשר לכך,

פורסמה כתבה ב"ידיעות אחרונות" ב – 22.4.2005 : "אמו של אריאל שרון – לא יהודיה" – לקריאה לחץ כאן

 

המתנחלים, באופן מוזר – המשיכו בחיי האהבה עם אריאל שרון גם אחרי בגידתו בהם בעניין פינוי ימית ולמרות סטירת הלחי שהם חטפו ממנו, הם הגיבו כמו רוב הנשים המוכות: הם הגישו את הלחי השניה והמשיכו בחיי הנישואין עם הבעל המרביץ שרון, כאילו חלק מחיי הנישואין זה הפליק פעם בחודש ובגידה פעם בשנה!

הרי המתנחלים, שרובם "דתיים" – לא חשבו ועדיין אינם חושבים לפנות לקב"ה ולבקש משיח שינהיג אותם! הם ממשיכים במסורת היהודי הגלותי שיורקים עליו, משתינים עליו – והוא ממשיך להתחבק ולומר שזה חלק מחיי הנישואין. זה שאריאל שרון וממשלתו כבר מזמן הפסיקו להשתין בחשאי בתוך הבריכה – ועברו להשתין על המתנחלים ממש מהמקפצה… זה לא מה שיגרום לראשי המתנחלים ורבניהם להרהר שמא הגיע הזמן לזעוק לקב"ה למשיח!

 

נחזור לשרון שהוא גלגול עגלון מלך מואב: במילה עגלון כלולה המילה עגל – ואכן שרון ובניו מוכרים עגלים! מגדלים אותם ב"אהבה" וסופם לשחיטה: כפי שעשו למתנחלים ובקרוב הם גם יביאו את כל עם ישראל למשחטת העמים! אגב, המלך עגלון היה שמן – ואריאל שרון, גם ללא השכפ"ץ שעוטף את בשרו העבה  גם הוא שמן, הקרנף שרון שהביא את כל מגזרי השילטון להתקרנפות כמתואר במחזהו של יונסקו הקרנפים: צה"ל התקרנף לפי הקו של שרון, המשטרה, השב"כ, המודיעין, הרמטכ"ל הסמרטוט דן, ממשלת הגמדים, הפרקליטות, התקשורת- כ ו ל ם  התקרנפו ונבחו "צו השעה: לברוח מגוש קטיף!"

 

על הצמד הגריאטרי שרון + פרס:

 

א)    ראשי תיבות אריק - שרון - פרס = אש"ף! = אירגון שיחרו פלסטין!

 

ב)    ראשי תיבות שרון – פרס = שף! אלו השפים, הטבחים שרוקחים עבור אשף מטעמים מהכבשה הישראלית: כל פעם חותכים עוד פרוסות סטייק מהמנגל שעורכים בכבשת ישראל, יש מנה ראשונה ימית, מנה שניה גוש קטיף, מנה שלישית צפון השומרון, מנה רביעית בדרך לפי מה שתקבע הגברת קונדוליסה רייס… ומנה עשירית תהיה הדובדבן שבקצפת – נתח שמן מירושלים! מי יעצור אותם?

ה"רבנים"? ראשי יש"ע? חב"ד? אנשי ש"ס, אגודה, מפד"ל? אין חשש: אלו כולם כבר מכרו את הארץ בעבור עגל הזהב!

 

ג)     אריאל שרון החליף את שם משפחתו משיינרמן לשרון. שמעון פרס גם כן החליף את שם משפחתו מפרסקי לפרס. צמד נוכלים גריאטרים שמתאים להם כרמאים לשנות את שמם המקורי!

 

ד)     בשם "אריק" (שרון) מופיעה המילה "ריק"! אדם ריק ופוחז שאין בתוכו שום מוסר, או מעצור מצפוני. הנוכל המתחזה "אריאל" = "ארי" + "אל", כאילו קרוב לאל! כדברי הנביא ישעיהו על ההנהגה המושחתת:

כא אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶאֱמָנָה; מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט, צֶדֶק יָלִין בָּהּ--וְעַתָּה מְרַצְּחִים.  כב כַּסְפֵּךְ, הָיָה לְסִיגִים; סָבְאֵךְ, מָהוּל בַּמָּיִם.  כג שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא-יָבוֹא אֲלֵיהֶם.    (ישעיהו א', פסוקים כ"א – כ"ג)

 

-------------------------------

כ הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב, וְלַטּוֹב רָע:  שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ, שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר. 

כא הוֹי, חֲכָמִים בְּעֵינֵיהֶם; וְנֶגֶד פְּנֵיהֶם, נְבֹנִים. 

כב הוֹי, גִּבּוֹרִים לִשְׁתּוֹת יָיִן; וְאַנְשֵׁי-חַיִל, לִמְסֹךְ שֵׁכָר.  כג מַצְדִּיקֵי רָשָׁע, עֵקֶב שֹׁחַד; וְצִדְקַת צַדִּיקִים, יָסִירוּ מִמֶּנּוּ. 

 

                                                                                                                          (ישעיהו ה', פסוק כ' עד כ"ג)

 

אבל מנגד, הולך ומתקרב היום בו כל מי שמרד באלוהים – יתקל בחרון ה', כמתואר בתהילים פרק ב' על אלו שקמו נגד ה':

 

א  לָמָּה, רָגְשׁוּ גוֹיִם;    וּלְאֻמִּים, יֶהְגּוּ-רִיק.
ב  יִתְיַצְּבוּ, מַלְכֵי-אֶרֶץ--    וְרוֹזְנִים נוֹסְדוּ-יָחַד: עַל- ה',  וְעַל-מְשִׁיחוֹ.
ג  נְנַתְּקָה, אֶת-מוֹסְרוֹתֵימוֹ;    וְנַשְׁלִיכָה מִמֶּנּוּ עֲבֹתֵימוֹ.
ד  יוֹשֵׁב בַּשָּׁמַיִם יִשְׂחָק:    אֲד-ֹנָי, יִלְעַג-לָמוֹ.
ה  אָז יְדַבֵּר אֵלֵימוֹ בְאַפּוֹ;    וּבַחֲרוֹנוֹ יְבַהֲלֵמוֹ.

 

בקרוב, "יושב בשמים ישחק, אד-ני ילעג למו": ה' ידבר לכל המורדים בו בכעס – ותראו את שרון ומשרתיו הגיבורים דועכים במלכודת שטמנו לאחרים, ממש כמו שמנחם בגין שפינה את סיני – סופו ששקע בדיכאון ובדיפרסיה קטלנית כשהוא ממלמל "אני לא יכול יותר!"…

 

 

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

 

לעידכונים אחרונים

 

לעמוד הבית

 

מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

לתגובות:  [email protected]    או   [email protected]

 

למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן

 

תשובות לשאלות גולשים

 

Hosted by www.Geocities.ws

1