בס"ד

עידכוני  ח'  בתשרי  התשס"ח  / 20.9.2007    

 

 

1)    עדכון בנושא חדירת מטוסי צה"ל עם מטוסי ארה"ב ובריטניה לסוריה ב – 6.9.07:

לא מטוסי צה"ל השיבו אש לעבר הסורים! וגם לא חיילי צה"ל השתתפו בפעולת קומנדו שם! ההפך הנכון – לבושת צה"ל!

 

2)    דבר ה' לעם ישראל: המתנחלים טעו כאשר לא נהגו כמו יהודה המכבי שיצא בחרב גם נגד היוונים וגם נגד המתיוונים היהודים!

מי שישתתף בבחירות, נחשב למורד ב – ה'.

 

3)    תשובה לשאלה נוספת על המחזירים בתשובה:

"הרבנים אמנון יצחק, זמיר כהן ואחרים אינם פעילים מבחינה פוליטית,

אם כן, למה לטענתכם הם עדיין נחשבים לכאלו שלא ישארו בגאולה!?"

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

1)    תוספת לעדכון בנושא חדירת מטוסי צה"ל עם מטוסי ארה"ב ובריטניה לסוריה ב – 6.9.07:

לא מטוסי צה"ל השיבו אש לעבר הסורים!

וגם לא חיילי צה"ל השתתפו בפעולת קומנדו שם! ההפך הנכון – לבושת צה"ל!

 

נמסר לנו מבית דין שמים:

שוב לוקח צה"ל ומנהיגי מדינת תל אביב הקורסת את השופר הפתטי והשקרי שנשמע בעבר הרחוק ממקלטי הרדיו בשידורי "קול הרעם מקהיר"!!

 

א)    העובדות האמיתיות למה שקרה בשטח כפי שהעברנו בעדכון הקודם מתאריך 10.9.07 :

 

"...מזה שבועיים מבצעים מטוסים ישראלים, אמריקאים ובריטים גיחות שמגיעות עד איראן!

 

לעבר המטוסים שחדרו לסוריה, נורתה אש סורית מהקרקע מכלי נשק שסופקו בידי רוסיה.

האש נורתה לעבר המטוסים הישראלים שהתגלו בידי המכ"מ הסורי (רוסי).

המטוסים האמריקאים היו מסוג "חמקן" ולכן לא התגלו בידי המכ"מ הסורי (רוסי).

המטוסים האמריקאים החמקנים הצילו את המטוסים הישראלים, שהותקפו באש סורית מהקרקע, והשיבו אש לעבר מקורות הירי הסורי.

רוסיה מעורבת חזק בעניינים הצבאיים בסוריה כולל בצוות הטכני שמדריך ומפעיל את הציוד הצבאי בסוריה כרגע.

 

המטרה של גיחות המטוסים הישראלים, האמריקאים והבריטים היא:

 

לבחון מקרוב מטרות איראניות שמיועדות להפצצה.

לבדוק את מערך טילי הקרקע – קרקע שבידי סוריה: בעיקר את מערך הטילים בעלי ראשי הנפץ הכימים וביולוגים.

 

בישראל קיימת דאגה מהידיעות שהגיעו, לפיהן איראן הבטיחה להעביר לסוריה נשק גרעיני: ברגע שאיראן תגיע ליכולת גרעינית!..."

 

 

ב)    בשבוע האחרון גורמים בישראל שוב עוררו בשיטת הספינים הסמויים של הדלפות מכוונות את הפירסומים שהאדירו ופיארו את צה"ל – כדי להציל את הכבוד האבוד של צה"ל, כפי שנראה בבירור לעיני כל העולם לפני שנה בקרב מול קומץ החיזבלונים בלבנון!

 

מטרת הפירסום הישראלי הסמוי בדבר "גבורת צה"ל" – הוא:

להפחיד את הסורים, אחרי איבוד ההתרעה בשנים האחרונות!

 

שוב אנו חוזרים ומדגישים: מטוסי צה"ל + ארה"ב + אנגליה היו במשימת תרגול גיחה לאיראן לצורך תרגול תקיפה עתידית של מטרות באיראן.

 

רק לאחר שהסורים פתחו באש נגד מטוסים לעבר המטוסים הישראלים שהתגלו, ועמדו להשחיל אותם בטילים רוסיים איכותיים – ניצלו מטוסי צה"ל מנפילה בשטח סוריה הודות לאש המטוסים האמריקאים החמקנים: שלא התגלו למכ"ם הסורי!

 

שימו לב: מטוסי צה"ל, ללא הגנת המטוסים האמריקאים – היו על סף פאדיחה אולימפית בעומק השטח הסורי!!

 

ג)     למי שאוכל את הלוקש שמפרסם את מבצע הפאדיחה הנוכחי של מטוסי צה"ל כמבצע "מהולל", כדאי שיזכור וישאל: היכן היו מטוסי צה"ל הגיבורים הללו לפני שנה במערכה האומללה בלבנון?!

הרי טייסי חיל האויר וחיל הרגלים הישראלי רעדו ושיקשקו מלעבור במילימטר את גבול סוריה!

הרי צה"ל והקיסר קליגולה אולמרט העומד בראשו, כל עת מלחמת לבנון עשו במכנסיים מחרדה שמא הסורים יתערבו!

בכל בוקר השכימו התאומים עמיר פרץ את אהוד אולמרט וקירקרו כתרנגולים לעבר הסורים: "אין בכוונתנו להרחיב את המערכה כנגד הסורים"!… זוכרים?! ישראל  ה ת ח נ נ ה  לסורים שלא יתערבו נגדנו!…

אז מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות?!

 

ד)    בהקשר לאגדה על "תקיפת קומנדו" של חיילי צה"ל בעומק הסורי: אכן היו פעולות נקודתיות ומוגבלות של לוחמי קומנדו בצד הסורי, בגבול עם תורכיה ועיראק! …אבל!

 

מדובר בפעולות שהיו לפני אירוע הגיחה האווירית הנוכחי!

 

ומדובר… בכוחות קומנדו בריטים ואמריקאים שמוצבים דרך קבע בגבול תורכיה – סוריה, עיראק – סוריה, ולא בכוחות קומנדו ישראלים!! הבנתם!?

 

ה)   אז למה האמריקאים והבריטים שותקים, ולא לוקחים לעצמם את האשראי על פעולות הקומנדו, שבשקר והונאה עצמית מנכסים השפנים הישראלים לעצמם?!…

התשובה: לארה"ב ובריטניה כבר נמאס להיות מותקפים בעולם כ"צלבנים הכובשים", "האימפריאליסטים הזרים" – שתוחבים את הכידון שלהם לכל פינה במפת האיסלם במזרח התיכון! אז נוח להם במקרה זה לתת לישראלים המפוחדים שאיבדו את כושר ההתרעה שלהם – להתהדר בנוצות לא להם!…

 

מבינים אידיש? אז זהו "שמשון הגיבור", שהוא בעצם "שמשון הנעבך" = צה"ל של היום! צבא שהוא גיבור רק בגירוש האחים היהודים שלו מבתיהם! אללה יסתור, השם ישמרנו!

 

במלחמה הקרובה שתבוא, כל העולם יראה מה באמת: צבא השמעטא לישראל שווה אוי! אוי! אוי!

 

ו)       לידיעתכם: ארה"ב מחזיקה כוחות סדירים מאומנים של יחידות קומנדו בגבול בין תורכיה לסוריה, כדי לחסום חדירת כוחות של מתנדבים מוסלמים שנוהרים כלוחמים למלחמה בעיראק כנגד "הצלבנים" האמריקאים!

זוהי גם מטרת נוכחות הכוחות האמריקאים – אנגלים בגבול סוריה – עיראק: למנוע חדירת כוחות נגדם!

 

באשר ל"נוכחות ישראלית" בפעילות צבאית קרקעית באיזור סוריה: זהו השריד שנותר בדמיון הישראלי הקודח, זכר לימי האופוריה הנפלאים של מלחמת ששת הימים 1967 !

מאז 1967, צה"ל וישראל – רק בנפילות, נסיגות, תבוסות, השפלות, הבלגות, ויצור סיסמאות קוקסינלים נוסח: "איפוק = כח"!… "קורבנות השלום", "רק עם אויבים עושים שלום"! כלומר בפועל, הישראלים נותנים שטחי אבות לרוצחי נשים וילדים – תמורת  ח ו ד ש  שקט!

 

ז)     למי ששכח: טרם פרוץ מלחמת ארה"ב בעיראק 2003, הציעה ארה"ב לתורכיה 30 מיליארד דולר!! תמורת הצטרפותה לקואליציה נגד סדאם!

והתורכים… סרבו! למה?! כי תורכיה היא מדינה מוסלמית למי ששכח! ובינתיים, מוסלמי לא דופק מוסלמי!

אבל יהודי כן דופק יהודי! ראה ערך "גוש קטיף", "עמונה", "חברון", "טדי קולק" (שטינקר מוסר אחים) וכו'…

בכל האימפריות ששקעו, אחד הסימנים הבולטים של טרום הנפילה היה: השקר! שקר במצח נחושה – רק כדי להרוויח עוד יום בשילטון! בגמרא כבר נאמר שסמוך לגילוי משיח: "האמת תהא נעדרת"! לפי עוצמת ו"איכות" ההייטק של השקר בישראל: אנו אכן קרובים לגילוי משיח!

 

ח)   מי שבאמת יכול לדעת על נשק שזולג מצפון קוריאה לסוריה: אלו האמריקאים עם אמצעי המעקב חובקי עולם שלרשותם, ולא ישראל – שאינה מסוגלת אפילו לשמור על חייליה שלא יחטפו!

ישראל, שאין לה מודיעין על חייל ישראלי חטוף "שנעלם" אי שם בעזה: רק כמה ק"מ מגבול ישראל!? מדינה שמופגזת יום יום בקסאמים ומרגמות – ועוברת לסדר היום כאילו אין לה צבא!? האמת, אין לישראל צבא: יש לה צבא של דוברי צה"ל, צבא של ספינים, צבא של הורים בפאניקה! בקרוב, נראה מה שווה ישראל, ומה שווה צה"ל בלי עזרת ה'. היכונו לביאת ההפתעה.

 

ט)   נמסר לנו מבית דין שמים:

אהוד אולמרט הבטיח לנשיא ג'ורג' בוש שתמורת שתיקת האמריקאים על חלקם הקרבי בגיחת המטוסים לסוריה, שבשקר פוארה כ"גבורת" חיל האויר הישראלי: אולמרט ימסור עוד משטחי ישראל לפלסטינים, ביתר קלות!!

 

מסירת שטחים – תמורת שתיקה על הבלוף!

 

נמסר לנו שג'ורג' בוש מכנה את אולמרט בשם: " ז ו נ ה ".

ושר החוץ לשעבר במימשל האבא של בוש, בייקר – אמר: "...יצחק שמיר היה כחומה מבוצרת, אבל אהוד אולמרט הוא  ז ו נ ה  שמתמסרת בחינם, אפילו בלי להתאמץ!!"...

 

י)       עם ישראל יוצא עכשיו למלחמת גוג ומגוג כאשר הברון מינכהאוזן אולמרט עומד בראשו!... אתם ישנים בשקט?! כאשר תתעוררו בקרוב... כבר יהיה מאוחר להרבה הרבה ישראלים ויהודים!

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

2)    דבר השם לעם ישראל – תקציר.

 

לדבר ה' המלא – לחץ כאן

 

א)     העונש  ה ר א ש ו נ י  שקיבל עם ישראל מ– ה'  על זה שעמדו כולם מנגד  ו ש ת ק ו  בעת גירוש היהודים מגוש קטיף ומסירת השטחים לאויבי ישראל היה: מלחמת חיזבאללה בישראל ב – 2006.

 

ב)     ממשלת ישראל בראשות אולמרט ממשיכה לגרש יהודים, כפי שהיה בחברון בחודש אב התשס"ז, ודנה בהמשך מסירת שטחים!

לכן כל מי שהיה קשור לגירושים: יאבד מיד ה'! העם בישראל ממשיך להיות שותף בשתיקה לגירוש היהודים מהארץ ולמסירת שטחים: לכן ה' שולח בקרוב את כל מדינות הגויים על ישראל   ל מ ל ח מ ת   ג ו ג   ו מ ג ו ג !

ה מ ו נ י ם  בישראל יאבדו מטילים כימים, ביולוגים ובהמשך מהנשק האטומי שיופנה כנגד ישראל.

 

ג)     אריאל שרון יצא במרד נגד ה': הוא גרש יהודים ומסר שטחים! ה' מעך אותו וימעך גם את אהוד אולמרט שהולך בדרך שרון, ומנסה כמוהו להציל את עורו מהחקירות הפליליות שלו דרך מסירת שטחים - גם אותו ימעך ה' !

 

הפרופסור הזועם מגרוש חברון הלל וייס: לא היה כה זועם כאשר גורשו יהודים מגוש קטיף! רק כאשר הבת שלו גורשה מחברון – רק אז ממש נגע הדבר לליבו.  הלל וייס אינו מעורר את העם למשיח – ולכן הוא ובני ביתו יאבדו בגאולה הקרבה.

 

ד)     דבר ה' לחובשי הכיפות שגם הם היו כמו כולם  ש ו ת פ י ם  פסיבים לגירוש היהודים מגוש קטיף, עמונה וחברון: היה עליכם ללכת בדרך יהודה המכבי, שיצא בחרב שלופה הן נגד היונים והן נגד המתיוונים מקרב  ה י ה ו ד י ם !

לכן חובשי הכיפות שמשרתים בצה"ל אינם שמורים בידי שמים, ואפילו קצין צה"ל הדתי רועי קליין שנהרג בקפיצה על רימון להגנת חבריו במלחמת לבנון: אינו יושב עכשיו בגן עדן!!

 

ה)     מחצרות האדמו"רים והבאבות שהפקירו כולם את ארץ ישראל תמורת שלמונים: לא ישאר זכר! הם וחסידיהם השוטים – יאבדו בגאולה הקרבה!

 

ו)      כל השוטרים ומשלחיהם שהיו קשורים לחיסול אשר וייסגן ואלירן גולן, תוך הצגת החיסול כ"התאבדות": יפגעו מיד ה'!

 

ז)     כל אנשי התקשורת בישראל שיצאו נגד ה' ותורתו - יעופו מן העולם ויאבדו כקש.

 

ח)     כל עיר בישראל שלא תנוקה מבתי בושת וזנות – תימחק בידי ה' כמו שנמחקו סדום ועמורה!

 

ט)    משה פייגלין תאב השלטון  - הוא סכנה לישראל עם "תורתו החדשה".

 

י)      ברוך מרזל משתף פעולה עם השב"כ הישראלי, כמו העיתונאי יהושע מאירי שהסגיר לשב"כ את אנשי מחתרת בת עין.

 

יא)    גאידמק, לב לבייב, יצחק תשובה: קשורים כולם לעולם התחתון.

 

יב)    שרי אריסון נתונה לסחטנות מצד בעלה האנס הפורנוגרף עופר גלזר ומשפחתו: בנק הפועלים שנמצא בשליטתה, צריך להיזהר.

 

יג)    משפחות פשע כמו אברג'יל ואלפרון שולטות בכל 120 חברי כנסת ישראל, ונמצאים בקשרים הדוקים גם עם אולמרט ומשה קצב.

 

יד)    המשיח שנמצא בישראל, ילחם בממשלת ישראל שממשיכה במסירת שטחים –  ב כ ל   מ ק ו ם   ב ע ו ל ם !

 

טו)   המשיח יתגלה במהלך שנת התשס"ט: בין סוף שנת 2008 לסוף שנת 2009.

אחרי גילוי המשיח, ימשכו המלחמות נגד ישראל בעוצמה פי כמה יותר קשה מאשר היה קודם.

 

טז)   בשנת 2013 רוב שטחה של ארה"ב כבר יהיה תחת המים, אחרי מכות טבע אדירות שבהם היא תוכה!

גם אירופה וכל העולם יוכו במלחמות, שטפונות, רעידות אדמה ואסונות: החל יום הדין הגדול והנורא של ה'!!

בשנת 2014 יסתיימו מלחמות גוג ומגוג.

בית המקדש ירד משמים לירושלים בשנת 2015.

 

יז)    ערביי הארץ והבדואים בישראל עורכים כבר שנים אינתיפאדה בדרכים: הם מחסלים יהודים בתאונות דרכים מכוונות, והמשטרה בישראל  מ פ ח ד ת   ו מ ש ת י ק ה  זאת! בראש המשלחים לפיגועים: השייך רעאד סלאח וסגנו כמאל חאטיב!

 

יח)    תזכורת לחיסול הרבי מלובביץ – בהוראת מזכירי הרבי.

 

יט)   אנשי חב"ד לא פעלו נגד מסירת השטחים וגם אינם מעוררים את העם למשיח: לכן מעטים מהם ישארו בגאולה.

זהו אם כך גם רמז ברור לשאלה - כמה ישארו משאר מגזרי ה"דתיים" בגאולה הקרבה: מגזרי הדתיים, שאפילו לא הגיעו לקצה המינימלי של מה שאנשי חב"ד כן פירסמו קצת משיח, וכן קצת ציפצפו מדי פעם בנושאי הגנה על שלמות ארץ ישראל!

 

כ)     המשך דבר ה': איש בישראל אינו מטפל היום באנס מספר 1 של הממשל הישראלי המצחין, משה קצב! לכן אני ה' אטפל בו כמו שטיפלתי באריאל שרון!

 

כא)   כל מי שמשתתף ב"בחירות" בישראל – עושה מרד ב- ה': ה' בחר במשיח כמנהיג! המשיח בישראל.

כל מי שישתתף ב"בחירות" לממשלות העולם התחתון בישראל, ולא יפרסם משיח: יאבד עם בני ביתו ולא יחיה בגאולה!

 

לדבר ה' המלא – לחץ כאן

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

3)    תשובה לשאלה נוספת על המחזירים בתשובה:

"הרבנים אמנון יצחק, זמיר כהן ואחרים אינם פעילים מבחינה פוליטית,

אם כן, למה לטענתכם הם עדיין נחשבים לכאלו שלא ישארו בגאולה!?"

 

 

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

 

 

 

לעידכונים אחרונים

 

לעמוד הבית

 

מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

לתגובות:  [email protected]    או   [email protected]

 

למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן

 

תשובות לשאלות גולשים

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1