1)
מה באמת
מסתתר מאחורי
טענת סוריה על
חדירת מטוסים
ישראלים
בגבולה
הצפוני ב – 6.9.2007 ?!
2)
"כבוד
הנשיא" שמעון
פרס קצב את
עונשם של חמשת
הערבים שרצחו
את הנער דני
כץ ב- 1983: כתמורה
להצבעת ח"כ
הערבים
במועמדותו
כנשיא!
3)
בשורה
לנתן זהבי
וחבריו
השמאלנים
בתקשורת, בשילטון,
בשב"כ, במוסד
ובמשטרה - של
מדינת תל אביב!
4)
אחמד
טיבי העביר
לסורים מידע
מדוייק על
מערך צה"ל
בגולן ובצפון.
5)
באותו
הבוקר של
הגירוש
מחברון, דווח
גם על… 4
צעירים חרדים
שנהרגו
בתאונה –
בחופש "בין הזמנים"!…
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1)
מה באמת
מסתתר מאחורי
טענת סוריה על
חדירת מטוסים
ישראלים
בגבולה
הצפוני ב – 6.9.2007 ?!
התשובה: מזה
שבועיים
מבצעים
מטוסים ישראלים,
אמריקאים
ובריטים
גיחות
שמגיעות עד
איראן!
לעבר
המטוסים
שחדרו לסוריה,
נורתה אש
סורית מהקרקע
מכלי נשק
שסופקו בידי
רוסיה.
האש
נורתה לעבר המטוסים
הישראלים
שהתגלו בידי המכ"מ
הסורי (רוסי).
המטוסים
האמריקאים היו
מסוג "חמקן"
ולכן לא התגלו
בידי המכ"מ
הסורי (רוסי).
המטוסים
האמריקאים
החמקנים
הצילו את
המטוסים
הישראלים,
שהותקפו באש
סורית מהקרקע,
והשיבו אש
לעבר מקורות
הירי הסורי.
רוסיה
מעורבת חזק
בעניינים
הצבאיים
בסוריה כולל
בצוות הטכני
שמדריך
ומפעיל את
הציוד הצבאי
בסוריה כרגע.
המטרה
של גיחות
המטוסים
הישראלים,
האמריקאים
והבריטים היא:
א)
לבחון
מקרוב מטרות
איראניות
שמיועדות
להפצצה.
ב)
לבדוק
את מערך טילי
הקרקע – קרקע
שבידי סוריה:
בעיקר את מערך
הטילים בעלי
ראשי הנפץ הכימים
וביולוגים.
בישראל
קיימת דאגה
מהידיעות
שהגיעו, לפיהן
איראן
הבטיחה
להעביר
לסוריה נשק
גרעיני:
ברגע שאיראן
תגיע ליכולת
גרעינית!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
2) "כבוד
הנשיא" שמעון
פרס קצב את
עונשם של חמשת
הערבים שרצחו
את הנער דני
כץ ב – 1983:
כתמורה
להצבעת חברי
הכנסת הערבים
במועמדותו
כנשיא! אבל
לחברי הכנסת
הערבים יש גם קלטת
מפלילה נגד
שמעון פרס
בה הוא נראה
מעביר להם
כספים – והוא
עדיין אינו
יודע על כך!
רקע
בשנת 1983 יצא דני
כץ בן ה – 14
מביתו שבדניה
בכרמל לבקר
חבר, כעבור מספר
ימים נמצאה
גופתו אחרי
שעבר אינוס
ורצח – במערה
ליד סכנין.
ברצח נמצאו
אשמים חמישה
ערבים,
והאשמה נשארה
בעינה גם לאחר
סידרה של שבעה
עירעורים
בערכאות
שיפוטיות!
אם הנער דני
כץ היה חי
כיום – גילו
היה 38.
נמסר לנו
מבית דין
שמים:
א)
שמעון
פרס נפגש טרם
בחירתו לנשיא
עם חברי הכנסת
הערבים
והבטיח להם
בין השאר,
שהוא ישחרר את
רוצחי הנער
דני כץ עם
היבחרו – תמורת
תמיכתם בו
למשרת נשיא!
בנוסף,
הבטיח להם פרס
שהוא יפעל למסירת
שטחים מישראל
לפלסטינים
כדי שיקימו
מדינה
פלסטינית,
ופרס מצידו גם
ידאג להקמת
צבא פלסטיני
מצוייד בנשק
חדיש וידאג להעברת
כספים סדירה
"למדינה
שבדרך" – והכל:
בתמורה
לבחירתם בו
כנשיא.
ב)
מדינת
ישראל נהייתה
לזונה: כדי
שלא יאנסו
אותה – היא
נותנת דמי
חסות חודשיים
לסרסורים
שבסביבה!!
עובדתית
בשטח:
◄ ממש ביום
היבחרו,
כבר הזדרז
והכריז
"הנשיא" החדש
שמעון פרס: "שיש
לפנות עוד
ועוד ישובים
ישראלים
מהשטחים".
◄ פרס קצב את
עונשם של
המרצחים
הערבים,
שגם התעללו
בגופת הנער
דני כץ – ועד
היום הם גם לא
הביעו כל חרטה
על מעשיהם.
דברי פרס
בקציבת העונש
למרצחים: "…יש
לי נימוקים
שלא אוכל
למסור"! הבנתם!?…
◄ פרס
כאמור סרב למסור
מהם ה"נימוקים"
שעומדים
מאחורי
החלטתו
המוזרה,
בניגוד לנשיאים
קודמים שנהגו
למסור
נימוקים
לקציבת עונש –
במיוחד
במקרים חריגים
כמו מקרה זה!!
◄ לפני כחודש
שיחררה ממשלת
אולמרט את
הפרס- 4 מחבלים
לירדן
"כמחווה"
לעבדאללה: אלו מחבלים
שרצחו שני
חיילי צה"ל!!
והרי ידוע
שהכלא שם הוא צחוק:
גם רוצחי רחבעם
זאבי (גנדי)
שנכלאו בכלא
ביריחו – עשו
שם בית הבראה עם
"השומרים"
הבריטים
שהופקדו
עליהם!
ג)
להזכירכם:
גם אהוד ברק
שהתמודד מול עמיר
פרץ ועמי
איילון
לראשות מפלגת
העבודה, נעזר
בערבי היהודי
פואד בן
אליעזר,
ש"סידר" עבורו
את המיגזר
הערבי.
והתוצאה:
כמעט 100% במיגזר
הערבי
הצביעו…
לאהוד ברק!
היתכן
שהערבים "שכחו"
את ברק
כאחראי
להריגת 13
ערבים
באינתיפאדת
2000: ברק
היה ראש
הממשלה, ומקים
"ועדת אור"
לחקר האירועים!?…
מבית דין
שמים נמסר
לנו:
ג.1) לצורך
בחירתו כראש
מפלגת העבודה
שלח אהוד ברק
את המשרת שלו
פואד עם 2
מליון ₪ מכספי
עמותות ברק , אותם
העביר הפואד
לחבורת
הגנגסטרים
שמנהלת את
החמולות
הערביות!
ממש כפי
שמתנהלים
העניינים בעזה
עם הדאחלנים
למניהם: ואכן,
הכסף של אהוד "השכיח"
לערבים את 13
ההרוגים של
אינתיפאדת 2000,
והניב לאהוד
הצלחה כבירה
במגזר הערבי,
באחוזים
שתואמים את תוצאות
הבחירות
במצרים!
ובירדן!
אגב פואד: זה
פואד שאשתו דולי
היא כבשה
משובטת
מאנגליה!
ואגב כספים:
כל מפלגות ה"דתיים"
היהודים –
נקנות בכספים
"למטרות
קדושות"! הם
מוכרים את ה',
את התורה, את הארץ
ואת החלש
בעד כספים!!
ג.2) נמסר
לנו מבית דין
שמים שהחבר
שמעון פרס
העביר מליון
דולר (!),
שזה מעל 4
מליון ש"ח -
לחברי הכנסת
הערבים "לשימוש
חפשי"! כמובן
בהקשר
לתמיכתם בו
כ"נשיא"!
ג.3) אבל מה החבר
שמעון פרס א י נ
ו י ו
ד ע ? !
שמעון
אינו יודע…
שאת פגישתם
עמו, הקליטו
וצילמו חברי
הכנסת הערבים,
תוך שהם
נותנים לו
לשתות יין:
הם כמוסלמים
הרי אינם
שותים, אבל הם
יודעים ששמעון
חובב שתייה,
כמו שאר הפולנים
שמנהלים את
המדינה! ראה
ערך: "יצחק
רבין" + "יין" +
"שתיה".
ד)
מי
באמת שלח את
חמשת המרצחים
הערבים שרצחו,
ולאחר מכן
אנסו והתעללו
בגופת הנער דני
כץ?!
מבית דין
שמים נמסר
לנו:
משלחי
הרוצחים אז
וגם היום הם – השייך
רעאד סלאח
וסגנו כמאל
חאטיב,
ראשי הפלג
הצפוני של
התנועה
האיסלמית.
ה)
שאלה: האם
חמשת השפוטים
הערבים, באמת
רצחו את הנער
דני כץ?!
התשובה
שנמסרה לנו: כן!!
ו)
כפי
שכבר כתבנו
באתר זה בעבר:
ו.1) השייכים
כמאל חאטיב
ורעאד סלאח
ממשיכים גם
בימים אלו
לשגר מרצחים
לחסל יהודים:
כמו נסיון
חטיפת הנשק
מחייל מג"ב
בירושלים
לפני חודש
וחצי, וכמו
נהג המשאית
יאגמור שרצח
במכוון אם
וביתה
לאחרונה
במשאית שלו!
המשלחים: "רעאד
את כמאל"
בע"מ = השייכים
הלוחמים!
גם נערים
ונערות
ש"נעלמו"
בגליל: נרצחו
בידי שליחיהם,
לאחר מכן עברו
התעללות
ואינוס – על
רקע לאומני!
זוהי אינתיפאדה
סמויה, פעילה וסדירה
– שמתנהלת ב י ד י ע
ת המשטרה
והשב"כ
הישראלי!
לאנוס יהודיות
אצלם זו "מצווה"
על רקע
לאומני: הרי
אם הם יעזו
לאנוס ערביה –
ישחטו אותם
בני עמם!!
ו.2) גם תאונות
הדרכים בהן
מעורבים נהגי
משאיות ערבים:
זוהי אינתיפאדת
דרכים
מכוונת
בהכוונת צמד
השייכים הנ"ל!
ו.3) למה
כוחות הביטחון
והממשלה
בישראל לא
מטפלים בראשי
הפורעים?!
◄ לידיעתכם,
בעת שהשייך רעאד
סלאח שהה
בכלא הישראלי
– הוא עשה
חיים טובים:
אוכל טוב
ותנאים טובים
שדאגו לספק לו
הסוהרים הערבים.
◄ "מנהיגים"
בכירים
בישראל כמו
שמעון פרס ואהוד
ברק:
שומרים על
האינטרסים של הערבים
– כי בזכות
קולותיהם הם
יושבים על הכסא!
כך גם
מפלגות מרץ
והשמאל: אלו
גוויות
פוליטיות
אכולות
תולעים! אלמלא
קולות הערבים
– הם כבר לא
היו על הכסא!
לא על המפה!
◄ השב"כ
הישראלי רועד
וחושש
מהתפרצות
ערבית
ישראלית (שתבוא
ממילא בקרוב),
והוא מעדיף "שלום
עכשיו" נוסח
צ'מברלין: לחם
ושעשועים
היום, ומחר
נמות! המבול
אחרינו! רק
תנו לנו לחיות
את חיי הרגע! אכול
ושתו - כי מחר
נמות!
לכן השב"כ
הישראלי
הרופס – כל
כך מתאים לממשלות
ישראל
הזנותיות
שמוכרות את העם,
ואת הארץ לאויביה:
השב"כ
והחונטות
השליטות
בישראל הם
ממש תאומים
סיאמים! זונות
הממשל
הישראלי מחד,
והקוקסינלים מהמוסד
שפעם נקרא "שב"כ"
ישראלי "מפואר"
מאידך = חד הם! מוטציה
זהה!
זוהי
חבורת רודפי
מין, כסף, כבוד
וחיי רגע,
ששובטו כולם
מהגנים של אותה
נערת ליווי!
ז)
שימו
לב, כאשר
מפרסמים
סטטיסטיקות
בנושאי לאום,
יש ע ו ק
ץ
והטעיה!
אם מפרסמים
למשל בסקר, ש – 60%
מהנשאלים הם "בעד
מסירת שטחים
תמורת…" הרי
שבתוך ה – 60%
הללו: נכללים 25% קולות
ערבים שונאי
ישראל, אנטי
ציונים! גיס
חמישי ושישי!
כך,
שאם הסקרים
הנ"ל היו
נערכים רק
בקרב
אוכלוסיה
יהודית:
התוצאות היו
שונות
לחלוטין!!
עורכי
פראבדה ודר שטרימר
של גבלס: חיים
וקיימים
בתקשורת
ובסטטיסטיקות
של ישראל
כיום!
ח)
משה
רבינו ראה
בצער ובזעזוע
את העם במדבר
בוחר לעבוד
לעגל הזהב: רק כמה
ימים אחרי
שהעם ראה את
הניסים
והנפלאות! משה
המופתע גם שמע
את טענות היהודונים
הגלותיים
מדור המדבר: "…בחייאת
משה! רוצים
חזרה לפרעה,
ומיד! רוצים
קישואים!
רוצים חצילים!
רוצים אבטיח! עזוב
שטויות של
'ארץ מובטחת'!
'גאולה'!"
העם
היהודי כיום,
נשאר כמו אז:
אוהב גלות,
בוגדני, תאב
לנוחיות
וביזנעס!
מוכר את כבודו
ועתידו בעד כסף
– אפילו תמורת
כסף קטן!
בשמים
אומרים: אם
תתן לעם
היהודי כסף וזהב
– הוא יתפרק
מעצמו!
בשמים
רואים
ויודעים שהעם
היהודי הוא עם
בלי כבוד
עצמי, עם
שמוכר את אחיו
בכסף! ראו את
האחים שמכרו
את יוסף, ראו
את העם במדבר
שרצה להרוג
את משה כי לא
קיבלו מזגנים
ובשר, העם
שחבר לשאול
המלך שהשתגע
ויחדיו רדפו
אחרי דוד שבא
להצילם מסכנת
הפלישתים!
וכי מי
הקים את ה –
ק.ג.ב. הרוסי: אם
לא היהודים
ברוסיה,
שממשיכיהם
היו ב"הגנה"
שהלשינה על
לוחמי אצ"ל
ולח"י
לבריטים, ומפא"י
שקנתה את הערבים,
וממשיכיה
שכיום מוכרים
את העם
והמדינה – למען
כסא השילטון בשיטת
"המטרה
מקדשת את
האמצעים"!
והמטרה: לא
"חלילה" שלום
העם והארץ,
אלא להישאר
בשילטון בכל
מחיר! בכל
מחיר – גם
במחיר מכירת
אחים, מכירת
העם ומכירת
הארץ!
בשיטת
לואי ה – 16: " ה מ ד י נ
ה ז ה א נ י
!"
ט)
על אגדת
סוס טרויה,
ועל העם
המטומטם
שמכניס לתוכו סוס
מלכודת: מרצונו
החופשי!
בהכרה מלאה!
זה מה
שנעשה בישראל,
בהובלת החבר
שמעון פרס:
הסכם הדמים אוסלו,
דרכו ייבא
החבר שמעון את
חבורת
הטרוריסטים
שכבר גססה בטוניס
– הישר "לארץ
המובטחת"
עזה!! החבר
שמעון גם דאג לחמש
אותם בנשק,
דאג להם לכספים,
להכרה
בינלאומית
ודאג גם לסמם
את העם
המטומטם
היושב בציון
בתרופות לחולי
נפש! שם התרופה
שחילק החבר
הדוקטור
שמעון, נקראה:
"מזרח תיכון
חדש"!
להשוואה: באמריקה,
בוש מציע פרס
של מליוני
דולרים על ראשו
של הטרוריסט
בן לאדן!… בוש
לא נפגש עם
נציגי בן
לאדן לדון ב"פתרונות
יצירתיים"
על מסירת "שטחים
תמורת שלום"!?
בוש לא מחמש
את אויביו
ומכריז "איפוק
= כח"! ושאר
חארטות!
ובישראל?!
נפגשים ראשי
היהודים עם
ראשי
הטרוריסטים רוצחי
היהודים,
לדיון עמם: מה
עוד הם מבקשים
בעבור "חודש
שקט"!
ראשי
היהודונים
מעבירים
לרוצחיהם נשק,
כספים,
מספקים חשמל
ומים
ומזמינים
אותם לפגישה
בבית של לאה (רבין)
או בבית של עליזה
(אולמרט)!
עם מי
עושה החבר
שמעון פרס
עסקים: עם
אחמד טיבי
וחבריו! עם
אוייב ישראל,
יועץ אישי
לערפאת, אדם
שתקף בזעם
מטורף את
הגולה הסורי
שבא לבקר
בכנסת ישראל
כדי להזהיר
את ישראל -
מאסד הערמומי!
עם
ישראל:
עם מטומטם,
היחיד בעולם
שמאפשר
התנהגות ב ו ג ד נ
י ת של
מנהיגיו ב
א ו פ ן
ג ל ו י – דבר
שאפילו
במדינות
אפריקה
המפגרות לא
היו מצליחים
הדיקטטורים
לשווק להמון
פרימיטיבי
שחי שם!
י)
אם
החבר שמעון
פרס
קצב את עונשם
של חמשת רוצחי
הנער דני כץ:
מדוע מסרבים
לקצוב את
עונשו של יגאל
עמיר שהרג את
יצחק רבין?
האם
דמו של רבין
כחול יותר
מדמו של הנער
דני כץ?!
◄ הבן של
שמעון פרס הרג
חייל ישראלי
ממוצא הודי בשרותו
הצבאי, כי
ההודי "עצבן
אותו": מדוע
אבא שמעון
סידר שהעניין
הושתק, והבן
אפילו לא
הועמד לדין!?
◄ נתן זהבי, השמאלן
השתיין
שהסתובב שנים
כקוף עירום
בחופי סיני,
מארח בחברתו
נערות זונות –
מצרף
בשידוריו לשם יגאל עמיר
את התואר "ימח
שמו".
אז מדוע
שרודף "הצדק
והשוויון", האביר
נתן זהבי – לא
יצרף תואר "ימח
שמו" גם ליצחק
רבין ושמעון
פרס –
שהביאו לארץ
את מרצחי אוסלו,
ובגללם נרצחו
מעל 1500 ישראלים
ואלפים איבדו
ידים ורגליים!
1500 נרצחו בגללם!
לא אחד!
◄ למה נתן
זהבי לא מוסיף
"ימח שמו"
לבן גוריון
וליצחק רבין שבמכוון
ירו על אלטלנה
והרגו יהודים,
בשעה שבגין
מנחם כמו
סמרטוט הרי
בכלל לא רצה
מלחמת אחים!?
הרי בכל
הלשנות
ה"הגנה" ובסזון
– בגין כמו
סמרטוט הורה
על "הבלגה",
למרות
שמהלשנות
ההגנה – נרצחו
לוחמים
מאנשיו בידי
הבריטים!?
◄ למה נתן
זהבי לא מוסיף
"ימח
שמו" לטדי
קולאק, שהלשין
על לוחמי אצ"ל
ולח"י
היהודים – אחרי
מלחמת עולם
שניה, בשעה שהבריטים
חסמו מניצולי
שואה לעלות
לישראל?!
ראה המשך
ופירוט
בעידכון 3
יא)
איך
ידע המפקח
הבריטי תומס
ווילקין
להגיע לשכונת
פלורנטין בתל
אביב ב– 12
בפברואר 1942,
לרחוב מזרחי 8,
לדירה בה
הסתתר מפקד
הלח"י יאיר
שטרן, אם לא
דרך הלשנה
שקשורה למי
שנקראה "רוזה
האדומה"
הישראלית, על
שם המהפכנית
היהודיה רוזה
לוכסמבורג
מגרמניה: הלא
היא אמו של
יצחק רבין?!
ג'פרי
מורטון, המפקח
הבריטי - תקע
ליאיר שטרן 3
כדורים בראש,
בטענת כזב
שהוא ניסה
לברוח דרך
החלון.
יאיר
שטרן הי"ד –
היה לוחם
גיבור בכובשי
ישראל: הוא
היה טוב מיצחק
רבין ומהעסקן
שמעון פרס
שהביאו
לישראל מרצחי
יהודים
ותיקים,
שהמשיכו
לרצוח עוד 1500
ישראלים!
איך
אתם חושבים
התקדם יצחק
רבין ונהיה
לקצין בכיר בגיל
צעיר ביותר,
אם לא דרך
פעולותיו כשטינקר
בכיר
ומצטיין,
כמו שהיו גולדה
וגם אשכול:
מוכרי
אחיהם! מויסרים
עלומים!
"גיבורי
הדממה"!
יצחק
רבין הביא
לארץ את מרצחי
עמו מטוניס,
כדי שיטבחו
עוד ועוד
ישראלים: האם
ג'ורג' בוש היה
מביא את בן
לאדן ואנשיו
ממש סמוך
לארה"ב ומספק
להם נשק
וכספים?!
זהו
אותו יצחק
רבין "גיבור"
מלחמת ששת
הימים, שלפני
המלחמה התמוטט
נפשית ואושפז
לטיפול חירום
במחלקה פסיכיאטרית,
ובמהלך
המלחמה היה מסטול
מהטיפול
הפסיכיאטרי
שקיבל! יצחק
רבין השתיין
שאשתו
המתסיסה לאה
לעגה לו: "תראה
היכן הגיעו
חבריך ולהיכן
אתה הגעת" –
גברת איזבל האמביציוזית!
ברור שזהבי
נתן לא יקרא
ליצחק רבין "ימח
שמו": גם זהבי
וגם רבין – ש ת י י נ י ם מוכרים!
חברים לנשק היין!
זוכרים
את יצחק רבין
שציפצף על
שטחי ארץ ישראל,
למתנחלים קרא
"פרופלורים",
לרבנים קרא "אייטולות"
והכריז: "אני
אנווט! אני…!
אני!" גם אריאל
שרון אמר "אני!…אני!"…
והיכן
ה' מלך העולם
שם את שני
ה"אני"! הללו!?
גם
אולמרט היום
אומר: "אני!"
אני – ואבו
מאזן!
נראה איך
יגמור
האולמרט מיד
ה'!
יב)
שמעון
פרס ואולמרט
שיחררו לירדן
ארבע מחבלים
שהרגו שני
חיילי צה"ל: אם
היו שני
החיילים הבנים
שלהם – האם
אז הם היו
משחררים את
המרצחים?
הרי
ילדי אולמרט
בכלל בחו"ל!
בצבא ישראל –
הם לא שרתו!
הם כן
משרתים: למען
התעמולה
הערבית נגד
ישראל, נגד
צה"ל, נגד
ה"כיבוש"!
והיכן
"הילד" של
יצחק רבין
שקרא בזמנו
ליורדים
בחו"ל "נפילת
של נמושות"?!
יובל רבין,
הבן של יצחק
רבין "עושה
עסקים" בחו"ל!
נמושה!
והחבר
של רבין,
שמעון שבס - גנב 8
מליון דולר
בעסקים
המפוקפקים
שלו: רבין ידע ושתק!
ושבס
יצא מהמשפט בלי
כלא, למרות
שהשופטים
דרשו שלהבא:
מקרה דומה
יחוייב
בישיבה בכלא!
לעומת האשכנזי
העבריין
שבס… כאשר הספרדי
דרעי גנב כסף
קטן – הוא
דווקא כן ישב
בכלא! האם שוב
דופקים את הספרדים
בשעה שהאשכנזים
חוגגים?!
עוד בנושא: האמת
על תולדות
שמעון פרס!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1)
היכן
יהיו נתן
זהבי וחבריו
בעוד שנתיים,
ולעומתם: היכן
יהיה יגאל
עמיר בעוד
שנתיים!
נתן
זהבי משדר
מרדיו ללא
הפסקה
103FM
בגימטריה: 103 =
"אוסלו"!
נתן
זהבי וחבריו
השמאלנים
צריכים
ל ה י ז ה ר !
עובדה
היסטורית היא
שהרבה מאלו
שהגיעו לכלא
על רקע
א י ד י א
ו ל ו ג י – אחר
כך הגיעו לשילטון:
ולדימיר
לנין ישב
בכלא, נלסון
מנדלה ישב
בכלא, יצחק
שמיר ומנחם
בגין ישבו
בכלא, וכו'
ואח"כ… הם
הגיעו
ל ש ל ט ו
ן !
בן גוריון
התהפך בקבר
כאשר ראה
שאוייביו
"הנוראיים"
ביותר (יהודים
דווקא!), כמנחם
בגין ויצחק
שמיר – ישבו
על הכסא "שלו":
כסא ראש
הממשלה!…
הרי בן
גוריון יחד
עם חבריו כטדי
קולק
ושותפיו –
ניסו לחסל את מנחם
בגין ויצחק
שמיר, בדרך
המכוערת
ביותר של הלשנה
לבריטים!
מויסרים!
שטינקרים!
מוכרי אחים!
גם בתנ"ך, יוסף
נמכר בידי אחיו,
נפל לכלא
… אבל להיכן
הוא הגיע בסוף!?…
למלכות
איזורית
באימפריה
השלטת במזרח התיכון
כולו!!
אז הנה
"בשורה" לנתן
זהבי וחבריו,
שלא מפסידים
אף הזדמנות
להוסיף את
התואר " י מ ח ש מ ו "
ליגאל עמיר:
בקרוב
הולך הגלגל ל ה ת ה פ
ך ! !
כמו שלפני
השואה,
יהודים
עשירים
החזיקו בביתם
משרתות גויות,
לפתע פתאום
במהלך השואה
התהפך הגלגל,
ופתאום היו הגבירים
היהודים
ומשפחותיהם תלויים
במשרתות
הפשוטות…
שמכרו את
היהודים
העשירים שלא
התנהגו אליהם יפה
– לגרמנים!
וגם לקחו
לעצמם את כספם
ורכושם!…
כך
בקרוב יתהפך
גם פה הגלגל!
כמו שסדאם
חוסיין חשב
שהוא "כל
יכול"… פתאום
מצא עצמו מול ח
ב ל ה
ת ל י ה !…
כמו השאח
הפרסי העשיר
עם הצבא החזק…
שלא חשב שיבוא
איזה אייתולה
הזוי בשם חומיני
ב – 1979 ויעיף
אותו לכל
הרוחות: בלי
יריית אקדח
אחת!…
…כמו
שכיום בישראל,
שולט השקר של
השמאל המזוייף,
והשקר של
הימין
המזוייף:
הם שולטים רק
בזכות עמדת
כח אבסולוטית
שיש להם
בתקשורת,
במימשל,
במשטרע, בשב"כ,
במוסד…
ק י צ ם ק ר ב !! הכל זמני!!
נכון
להיום, מי ש כ ר ג ע הכוח
בידו, כמו נתן
זהבי ושות':
הוא זה ש ב י נ ת
י י ם קובע –
מה נחשב "שחור",
ומה נחשב "לבן"!
למי מותר
להוסיף את
התואר "ימח
שמו" ואת מי
ניתן לפאר
ולרומם בשקר:
לכן,
הבשורה לנתן
זהבי וחבריו
השמאלנים
בתקשורת,
בשילטון,
בשב"כ, במוסד
ובמשטרה - של
מדינת תל
אביב:
יגאל
עמיר יקבל
בממשלת משיח
את התפקיד של ש ר ה ב י ט
ח ו ן !
בלי מרכאות!
זה
לא יתרחש עוד
עשרים, שלושים
שנה: ממשלת משיח
תקום בתוך
פחות משנתיים
מהיום!
בין
סוף שנת 2008 לסוף
שנת 2009!
ואז, נתן
זהבי היקר,
תופתע: היכן
יהיה יגאל
עמיר… והיכן
תהיה
א ת ה !
נתן! המשיח
בנדיבותו כי
רבה, יתן לך
לבחור את גורלך: אם באקדח,
או בציאניד,
או בגליוטינה
(אליהו הנביא
בקישון הוריד
בחרב את ראשי
נביאי הבעל),
או שתרצה
לסיים
הקריירה שלך בשידור
אחרון בחוות
התנינים באל
חמה – שידור
חי!? או
לחילופין,
יניח אותך המשיח
בכיכר
המרכזית בעזה,
שם תוכל לשדר "נתן
זועבי עצבני"
– נתון לחסדי אחיך
הערבים!
ה' מלך
העולם כבר שלח
ברחמיו הרבים
לנתן זהבי סרטן
– "כמקדמה",
"על החשבון"!
נתן זהבי,
שמשחק שהוא
"בא להושיע"
את העם:
האזרחים
הקטנים
מתפוצצים
מקסאמים
ופיגועים,
והעשירים
חוגגים
בנסיעות
לחו"ל – ונתן
ממשיך להגן על
שיטת "אוסלו"
של חבריו.
על
האברג'ילים
והאלפרונים – לא
מצפצף הזהבי,
וגם לא מוסיף
לשמם "ימח
שמם"! כאשר
אחד
האברג'ילים
ליכלך בשידור
טלויזיה את
המתלוננת א'
נגד האנס קצב
– לא שמענו
מילה נגדו
מהמושיע זהבי!
אבל כשהמשיח
יבוא – הוא
ימחוק את כל
האלפרונים!
כאשר
המושחת אריאל
שרון שקע
בחקירות
פליליות: המושיע
נתן זהבי -
מילא פיו מים!
כי שרון
הבטיח לזהבי
וחבריו שיגרש
יהודים מגוש
קטיף בתור
"סיפתאח"
לעוד ועוד
גירושים!
כאשר
המושחת
אולמרט מגרש
יהודים
מחברון
ומבטיח שיגרש
עם חברו אבו
מאזן עוד
יהודים: אז המושיע
זהבי וחבריו,
מצניעים את פשעי
אולמרט
המושחת!
נתן זהבי
דומה להילל
וייס: כאשר הבת
של הפרופסור
הלל גורשה
מחברון, רק אז
הוא השתולל!
גם אם יגעו
לזהבי בבית
שלו: או אז הוא
יצרח! "זה שטח
שלי!"
אבל אם יתנו
לזהבי בית
חלופי
באמריקה, או
באוגנדה: הוא
בשמחה יעזוב!
איך זהבי
גר בתל אביב: הרי
יפו, שייך
מוניס (רמת
אביב) וכו' – זה
"שטח כבוש"!
כולל אדמות
קיבוצי
"השומר
הצעיר" שם
גרים אחיו
לנפש של זהבי!?
◄ שוב
תזכורת: המשיח
יבוא לנקמה
בכל השוטרים
ומשלחיהם
שהרגו את אשר
וייסגן ואלירן
גולן בפקודת
השב"כ –
פעולה שנועדה
"להרגיע" את
ערביי ישראל
הרותחים. כל
יום שעובר, מתקצר
הזמן בשעון
החול של כל
בוגדי ישראל
ששולטים כיום
בקיסרות תל
אביב המושחתת!
גם את יגאל
עמיר היו
רוצים גורמי
השב"כ לחסל –
אבל הוא שמור
משמים.
ראה
כתבות עבר:
28.12.2006 : אשר
וייסגן לא
התאבד עם
תפילין בכלא:
הוא נרצח בידי
סוהרים
ישראלים של
השב"ס.
3.11.2005 : אלירן
גולן מחיפה –
לא "התאבד"
בכלא: סוהרים
ערבים דאגו שהוא
"יתאבד"!
המשיח
יטפל בכל
הבוגדים מכל
קצוות הקשת:
המילה
"משיח"
מורכבת מראשי
תיבות: מרכז - שמאל
- ימנים
- חילונים
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
2) אחמד
טיבי העביר
לסורים מידע
מדוייק על
מערך צה"ל
בגולן ובצפון, מידע אותו
היא וחבריו
קיבלו
מקצינים
וחיילים בדואים
ודרוזים
שמשרתים בצה"ל,
גם בדרגים
הגבוהים!
העברת
המידע לסורים
נעשתה בעת
ביקור חברי הכנסת
הערבים
ודומיהם
בסוריה.
א)
כזכור,
לפני מספר
שנים נתפס
דרוזי מכפר
זרזיר ששרת
בצה"ל בדרגת
סגן אלוף, שנמצא
אשם בהעברת
מידע מדוייק לחיזבאללה,
מידע שפגע
בישראל
במלחמה
שהייתה
בלבנון ב – 2006, ונתנה
יתרון
מודיעיני
איכותי ואמין
לחיזבאללה
ב)
הסיבה
להתגברות זרם
מסירת המידע
לאויבי ישראל
מצד הדרוזים
והבדואים
שמשרתים
בצה"ל:
הם
חשים שישראל
נחלשת מיום
ליום, ואז הם
כמנהגם הידוע
והמוכר פשוט "מחליפים
צד"! כמובן
לכוון הצד
שנראה להם
כיום חזק,
ובכך הם
לשיטתם
מצילים את
עצמם מהבאות!
כך הם
גם נהגו בשנת 1948: הם
הצטרפו לצד
שאז נראה להם כחזק:
ישראל, ובכך
הם הצילו את
עצמם במהפך
שארע אז באיזור!
ג)
ישראל
היתה זקוקה
למרגל כמו אלי
כהן ז"ל
שהסתכן ושילם
ביוקר על
המידע שהעביר.
לעומת
ישראל, מדינות
ערב אינן
צריכות "אלי
כהן" משלהם
שיסתכן בארץ:
יש להם שפע של
"אחמד
טיבים"
שעוד נהנים מחסינות
של "חברי
כנסת ישראל"!!…
ולמי
ששכח: איש הגיס
החמישי עזמי
בשארה, חבר "כנסת
ישראל" – עוד
ממשיך לקבל
ממדינת ישראל מליוני
שקלים
כפיצויים
שמגיעים לו
מתוקף שרותו
כ"נבחר ציבור"!
הישראלים
המטומטמים
נותנים לו
לשטינקר הבוגד
את הכספים,
ומתחננים
לפניו שרק לא
יחזור
ויעמיד את
מערכת השלטון
והמשפט
בישראל במבוכה!…
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
3) שאלה: מי
שהוא "במקרה"
ראה את אלפי
חסידי חב"ד, ה"מסורים"
להוראות הרבי
מלובביץ
בנוגע לשלמות
ארץ ישראל בחברון, מונעים
בגופם את
הגירוש?!…
התשובה
כמובן: לא! כי
כן ניתן לראות
אותם בשדות
התעופה
ברחבי העולם,
בנסיעות הלוך
ושוב ל- 770,
ובנסיעות
הלוך ושוב ל"קעמפינג"
יעני "קעמפינג
משיח"!
לא פלא
שאתרי חב"ד
באינטרנט נוצצים
מהודעות אבל
עם נרות נשמה
– על נערים
ונערות שהלכו
לעולמם
בתאונות ואסונות,
ושלל הודעות "…נא
לקרוא תהילים"
באותו
הבוקר של
הגירוש
מחברון, דווח גם על… 4
צעירים חרדים
שנהרגו
בהידרדרות
לתהום בשעת
נסיעה על ג'יפ
– בחופשת "בין
הזמנים"!…
לא
מתאים לנערים
ה"חרדים"
להגן על עיר
האבות חברון,
והם מראים
"מסירות נפש"
בלוחמת שטח על
ג'יפ: אז ה' מלך
העולם לקח
אותם מיידית לבית
דין שמים – שם
הם צריכים היו
להסביר מדוע
אינם זועקים למשיח
ובשעה
שבודדים מנסים
להגן על הישוב
היהודי
בחברון – הם
משוטטים
להנאתם.
בצה"ל
"לא מתאים"
להם לשרת –
אבל להוכיח את
קרביותם
בטיולים הם
אכן מוכיחים!
שימו לב כמה
אסונות קרו
בקיץ הזה
דווקא לנערים
"חרדים"
שמטיילים
בצפון ובדרום:
זו יד ה'
למאמיניו הסינטטיים,
שרואים את
האסונות – ולא
מנסים אפילו לחשוב
מהי הסיבה!
תמונת
התרסקות הג'יפ
בנחל פרס –
שבבקעת ים המלח
היום
הדתיים, כולל
ה"חרדים"
שבינהם – אינם
מפחדים מ –ה'! קוקסינלים
אוהבי דת
ה"דמוקרטיה"
ודת "הכסף"
שימו לב
שבתוך
שבועיים שני
אברכים מחב"ד
נדרסו למוות
ברכבת התחתית
בניו יורק, ממש
בתחנה הסמוכה
לבית הרבי
מלובביץ!...
כבר
כתבנו וחזרנו:
כמה
עוד אסונות,
תאונות
מוזרות, מחלות
סרטן ושאר
צרות יבואו על
חב"ד
ומשפחותיהם – עד
שיפסיקו במרד
שהם עושים נגד
ה', ויתחילו לצעוק
לבקש משיח
ולפרסם משיח כפי
שגם הרבי
מלובביץ
ציווה אותם בשיחת כ"ח
ניסן התשנ"א
לפני 16 שנים!?...
כפי
שכבר כתבנו
בעבר, דבר
ה' לכל מי
שקשור לגירוש
יהודים: ה'
ידאג שזכר לא
ישאר
מהחיילים
(כולל חובשי
כיפות)
ואזרחים שהיה
להם יד בגירוש
יהודים! מהם וממשפחותיהם
– לא ישאר זכר
בגאולה הקרובה!
בעגלא ובזמן
קריב – ימחק
שמם מעל פני
כדור הארץ –
ואימרו אמן!
ובבית
דין שמים מחכה
להם משפט על
בגידה ב- ה', בעמו
ובאדמתו - עם
הרבה סעיפי
אשמה!
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
מה לעשות
כדי להינצל
ממלחמת גוג
ומגוג?!
לתגובות: [email protected] או [email protected]
למה
המשיח אינו
מתגלה? - לחץ
כאן