| Her er Anne Mina. Ei veldig god venninne av meg:) Hun er en veldig bli og snill jente som dere ser! | |||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
| Dette er Benedicte. Hun er en blid og s�t jente som ogs� er en veldig god venn av meg:) Dette er i klasserommet. | |||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
| Har har vi Hanne. Hun er ei blid og kjempe snill jente fra 10. nok ei *storpie* | |||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
| Dette er Adrian. Som dere ser er han veldig stolt av over solbrillene sine(det er nemmelig de, de bruker i matrix, hvis det er noen som lurer) :P | |||||||||||||||||||
| 1 2 3 4 5 | |||||||||||||||||||
| Tilbake til hovedsiden | |||||||||||||||||||