NIEUWS
Home
Vorig Nieuws
Dinsdag 17 januari; Vanochtend Kassie gebeld, hij is vandaag jarig.
Ik sta ook weer in de krant naar aanleiding van de NK afgelopen zaterdag. (zie hieronder)
Hiernaast zie je het krantenartikel dat in het Algemeen Dagblad staat van 17 Januari.
De foto, door mijn vader genomen, werd gemaakt bij mij in de huiskamer.
Gert-Jan en ik werden 7x Nederlands Kapioen.
Zondag 15 januari; Gister had ik de Nederlandse Kampioenschappen in Almelo. Het ?i?s hartstikke goed gegaan. Om 06.45 werden mijn moeder en ik opgehaald door Gert-Jan en z'n vader. Om 08.45 kwamen we aan in het zwembad te Almelo. Ik begon mijn wedstrijd met de 50 meter vrije slag. Mijn inschrijftijd was 0.49.52 en ik zwom een NIEUW NEDERLANDS RECORD in een tijd van 0.47.18. Ik haalde een goude medaille met deze afstand. De volgende afstand was 100 meter rugslag. Mijn inschrijftijd was 1.50.72 en ook deze keer zwom ik een PERSOONLIJKE RECORD van 1.48.84. Deze tijd was goed voor een zilveren medaille. Ik was al ongeveer 3 jaar bezig om maar onder die 1.50 te duiken en nu is het gelukt, en hoe? Mijn volgende afstand was de 100 meter vrijeslag en mijn inschrijftijd was 1.48.99. Mijn eindtijd was................. niet te geloven............ het was...........EEN NIEUW PERSOONLIJK RECORD van 1.41.19. Ik kon het niet geloven toen ik die tijd op het scorebord zag staan. Ook deze tijd was goed voor een zilveren medaille. Mijn 1 na laatste afstand was de 50 meter rugslag. Ik had een tijd staan van 0.52.74 en ik zwom weer een NEDERLANDS RECORD van 0.51.75, en een goude medaille. Mijn laatste afstand, de 200 meter vrijeslag zwom ik in 3.36.73. 3 seconden boven mijn tijd, maar ik was al aardig vermoeid. Wel won ik toch nog een zilveren medaille.

Gert-Jan en ik kwamen thuis met:
7 goude medailles
3 zilveren medailles
5 Nederlandse Records
1 Europees Record voor
Gert-Jan.
Samen waren wij 7 keer NEDERLANDS KAMPIOEN.

15 januari; vanmiddag hadden wij een brunch ter gelegenhid van mijn oma's verjaardag. Mijn oma is 18 januari jarig.
Alvast gefeliciteerd oma.
Donderdag 12 januari; Van de week heb ik een brief ontvangen van De Bever, het bedrijf dat mijn auto gaat voorzien van de aanpassingen. In de brief staat vermeld dat het bedrijf 20 februari gaat beginnen met het aanpassen van mijn auto en dat ze verwachten dat mijn auto 29 april 2006 klaar zou zijn. Het wordt dus nog wel even wachten.
Morgen is mijn
tante Marianne jarig. Zij is met mij en met mijn oom meegeweest naar Zuid-Afrika. Alvast gefeliciteerd tantetje. Morgen gaan mijn oom en tante naar de vakantiebeurs, waar ook Kassie zal zijn met zijn stand van OAD.
Hosted by www.Geocities.ws

1