| NIEUWS | |||||||||||||||||
| Home | |||||||||||||||||
| Vorig Nieuws | |||||||||||||||||
| Dinsdag 27 december; De kerst is weer voorbij. eerste kerstdag was hartstikke gezellig. Zoals elk jaar wordt dit in familiekring gevierd. Mijn opa en oma, van mijn vaders kant, mijn oom en tante en nog een tante kwamen gezellig bij ons eten. Vroeger aten we altijd bij mijn oma en opa, maar dat wordt nu zo' n gedoe dat we besloten hebben het bij ons te vieren. Het eten was erg lekker en we hebben de grootste lol gehad. Tweede kerstdag kwamen mijn andere opa en oma bij ons gourmetten. Ook nu was het weer erg gezellig en erg lekker. |
|||||||||||||||||
| Zaterdag 24 december; Afgelopen dinsdag stond er een gigantisch stuk in de krant. Na de kerstdagen zal ik het stukje hier ook neerzetten. Vrijdagavond hadden we een kerstgaladiner van De Lansingh. We moesten zelf gemaakten hapjes meenemen. Het was erg lekker en erg gezellig allemaal. |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
| Boven zie je een aantal mensen rond de tafel zitten, lekker gezellig kletsen. Rechts sta ik op de foto met Elmar Gouw. | |||||||||||||||||
| Maandag 19 december; Vanochtend ben ik eindelijk gebeld door welzorg, voor mijn auto. Ik heb de kleur van mijn auto opgegeven. De bestelling van de auto duurt ongeveer 6 tot 8 weken. Ik mag met deze auto totaal 17.500 kilometers per jaar rijden. Zaterdag had ik een trainingsdag in Bussum met het Nederlands team. We hadden een training van 2 uur en daarna zijn we met z' n allen uit eten geweest om het jaar af te sluiten. voor de training kreeg ik nog wat minder leuk nieuws te horen. voor de wedstrijden in januari, de DDO, zou ik geherkeurd worden, i.v.m. de achteruitgang van mijn handicap. De herkeuring gaat helaas niet door vanwege een aantal foutjes die gemaakt zijn. Waarschijnlijk word ik nu geherkeurd in Denemarken. Ondanks het nieuws was het een gezellige avond. O ja, dat vergeet ik bijna. Zaterdagochtend voordat ik naar Bussum ben gegaan, is er een fotograaf van het Algemeen Dagblad langs geweest. Aanstaande dinsdag sta ik namelijk in de krant met een artikel naar aanleiding van mijn Nederlands Record op de 1500 meter vrije slag van 11 december j.l.. |
|||||||||||||||||
| Vrijdag 16 december; Woensdag heb ik een brief van het UWV ontvangen over mijn auto. Er staat in dat ze mij een bruikleenauto toekennen en dat de leverancier 'welzorg' contact met mij opneemt. Er zit dus schot in de zaak. Gister ben ik weer wezen werken in het IJsselland ziekenhuis. Ik heb al mijn werk af kunnen maken waarvoor ik ben aangenomen. Als ik, in januari, na mijn examens, weer tijd heb om te gaan werken, kan ik weer contact met zijn opnemen. Vandaag heb ik mijn afstanden voor de Danish Open verstuurt. Dat is 10 t/m 13 maart 2006. Ik ga zwemmen de 100 meter vrije slag, 100 meter rugslag, 50 meter vrije slag en 50 meter rugslag. |
|||||||||||||||||
| Krantenartikel, AD van 12 December! Indrukwekkende prestatie Lisette Teunissen goed voor NR! Bij wedstrijden in het zogenaamde lange afstandcircuit, dit keer voor de Lansingh gehouden in Zwijndrecht ging de pet van de Krimpense delegatie diep af voor de aldaar geleverde prestatie van Lisette Teunissen. Onze zwemster met een beperking zwom de 1500 meter vrije slag alleen met haar handen in de schitterende tijd van 30.34.56. Dat betekent dat de bond van aangepaste sporten de Nebas weer mag overgaan tot erkenning van een Nationaal Record. |
|||||||||||||||||