NIEUWS
Home
Vorige nieuws
Maandag 12 December; Gister had ik een wedstrijd in Zwijndrecht. Ik mocht meedoen met de 1500 meter vrijeslag. Ik had de 1500m nog nooit eerder gezwommen dus ik hoopte alleen maar dat ik niet in elkaar storte en 1500m kon uitzwemmen. De race ging echt SUPER. Mijn eindtijd is 30.34.56! Ik ben er echt blij mee en het ging heel erg goed. Nu op naar de 2000 meter!
Zondag 4 December; Gister heb ik sinterklaas gevierd bij mijn oom en tanten, samen met mijn opa en oma en mijn ouders en zusje. Het was een geslaagde avond waarin we allemaal weer erg verwend zijn. Ik had mijn moeder getrokken en mijn moeder had mij getrokken. Voor mijn vader had ik 5 paar sokken gekocht en allemaal appart ingepakt met hetzelfde gedicht, was erg hilarisch. Ik heb een elektrische tandenborstel gehad, een luchtje, kettingen, een armband met mijn naam, een sjaaltje en nog meer.
Verder ben ik nog niet gebeld voor de kleur van mijn auto. Maar even vragen hoe lang dat nog duurt.
Zondag 27 november; gister had ik een wedstrijd, een verenigingscompetitie waar ik aan mee mocht doen. Ik mocht zwemmen de 200 meter vrije slag en de 100 meter rugslag. de 200 meter vrije slag ging erg goed. Ik zwom drie seconden van mijn Pr af en op de 100 meter rugslag zat ik drie 10e boven mijn Pr, dus ik vond het een geslaagde wedstrijd
Donderdag 24 november; vanochtend ben ik naar de autorijschool de Bever in Bodegraven geweest om te kijken naar de aanpassingen die in mijn auto nodig zijn. Ik krijg heel veel aanpassingen in mijn auto, zoals een lift in de achterbak voor mijn rolstoel, er komt een kachel in mijn auto zodat ik 's winters niet hoeft te schrappen als het heeft gevroren. De lampen in mijn auto gaan automatisch aan zodra de motor start, de motor starten doe ik door de sleutel in het contact te stoppen en op een knopje te drukken. Ik krijg automatische ramen en ruitenwissers. Verder zijn er nog een paar andere aanpassingen. Ik mag de kleur zelf uitkiezen, ik heb dan de keuze uit de vier standaard kleuren wit, geel, rood en groen of ik mag een metallic kleur uitkiezen en die zijn veel mooier. Ik had al eerder gezegd dat ik de zilveren kleur wil hebben, maar ik moet dan wel een eigen bijdrage leveren.
Verder is vandaag
Gert-Jan jarig, een NEBAS-zwemgenoot. Van harte!
Zondag 20 november; vrijdagochtend ben ik met mijn moeder naar de Renault dealer geweest. Ik heb gezeten in de Renault Kangoo. Deze auto is echt super. Hij ziet er mooi uit, heel veel ruimte echt een mooie auto gewoon. zaterdagochtendben ik weer naar de dealer geweest maar dan met mijn vader want hij wou natuurlijk ook even kijken naar de auto. Mijn ouders vinden het alletwee ook een mooie auto.
Verder wil ik nog even iedereen bedanken voor alle felicitaties en kaartjes die ik heb gehad.
Bedankt!
Woensdag 16 november; YES, YES, ik ben geslaagd voor mijn rijexamen. Het ging aardig goed. Ik ben zo blij. Ik was wel behoorlijk zenuwachtig.
Bedankt Wichert voor de leuke rijlessen!!!
Volgende week donderdag ga ik naar Bodegraven om te kijken naar de auto die ik krijg en voor de aanpassingen. Ik zal dan wel weer wat foto's erbij zetten. Waarschijnlijk word het een
Renault Kangoo, zoals je hiernaast op de foto ziet. De kleur op de foto hiernaast vind ik wel erg mooi en zou ik graag willen. De kleur is Gris Sideral.
Zondag 13 november; Zo, deze week 3 jarige. Dinsdag mijn vriendin Jonie, even gebeld, Woensdag mijn opa en zaterdag mijn tante Wilma. Alle drie nog eens van harte gefeliciteerd. Zaterdag had ik een wedstrijd in Houten. Ik ging samen met mijn moeder. De eerste afstand was 50m vlinder. Ik had 1.15 als Pr staan en ik zwom 1.12 dus een mooie Pr van 3 seconden. En als laatste 50m vrijeslag. Mijn tijd was 0.49.90 en ik zwom 0.49.52, dus weer een pr.
Maandag 7 november; Weer een week voorbij. Vrijdag hebben we lootjes getrokken voor sinterklaas.Ik kan hier moeilijk gaan zeggen wie ik getrokken heb, want iedereen kijkt op mijn site. We doen sinterklaas met z'n 8en. Mijn opa en oma, oom en tante (van de Zuid-Afrika reis), vader en moeder, mijn zusje en ik. We vieren het voor de gezelligheid.
Zaterdag had ik een wedstrijd in Numansdorp.
Ik heb eindelijk, sinds een paar jaar onder de 1.51 gezwommen op de 100m rug. Ik zwom 1.50.76 en daar ben ik erg blij mee. Ook zwom ik 100m school. Voor het eerst alleen op armen en ik zwom 3.04.40.
Hosted by www.Geocities.ws

1