| Nieuws | |||||||||||||||||
| Home | |||||||||||||||||
| Maandag 31 oktober; Vrijdag morgen bij mijn ene oma en opa op visite geweest. Mijn opa en oma hebben sinds kort een pc met internet. Ik heb voor mijn oma MSN gedownload, want ze wilde graag chatten met de kleinkinderen. s'middags wezen fitnessen en s'avonds na de training bij mijn andere oma en opa geweest. Zaterdagavond bij John langsgeweest. Hij gaf een feestje omdat hij zijn diploma voor de opleiding fysio had gekregen. Hij had stage gelopen bij mijn mamma in het ziekenhuis. Zondag had ik een wedstrrijd van De Lansingh. Ik moest 800 meter vrij. Ik had een tijd staan van 16.33.57 en het ging zo lekker. Ik zwom 15.43.40. Op naar de 1500 meter. |
|||||||||||||||||
| Vorig nieuws | |||||||||||||||||
| Donderdag 27 oktober; Yes yes ik hoef tijdens mijn rijexamen niet te parkeren, keren en al die andere bijzondere verichtingen te doen. Ik heb daar namelijk vrijstelling voor gekregen tijdens mijn derde tussentijdse toets. De man van het CBR, die meerijd bij een toets, zei zelfs dat als dit nu mijn examenrit was geweest dat ik dan was geslaagd. Oh, ik hoop zo dat ik in November hetzelfde voor elkaar krijg. | |||||||||||||||||
| Dinsdag 25 oktober 2005; Ik ben zondag thuis gekomen van de trainingsweek in Hagetmau, Frankrijk. Het was behoorlijk zwaar en pittig. Ik zal er nog wat meer over vertellen in een kort verslagje. Ik heb in ieder geval ongeveer 24 uur getrained in die week. Behalve op dinsdag en vrijdag zwommen we 2 keer per dag 2 uur. Op dinsdag en vrijdag zwommen we 1 keer 2 uur. Ik ben vandaag nog steeds een beetje moe, maar ja dat is ook wel eens goed. Maandag (gister dus) weer auto gereden. Ging eigenlijk heel goed. Woennsdag heb ik mijn laatste tussentijdse toets. Maandag middag ben ik even langs de fysio geweest en heeft Remco (collega van mijn moeder) mijn schouders even lekker los gemaseerd. Vandaag weer naar school. Had 2 toetsen. Ben benieuwd naar de cijers. | |||||||||||||||||
| Donderdag 13 oktober; Nou mijn cijfer voor mijn eerste toets was een 6,7. Ik ben daar wel heel blij mee. Er waren namelijk ook een aantal echte onvoldoendes. Vandaag ook weer gewerkt in het IJsselland Ziekenhuis. Vanavond begin ik alvast met het pakken van mijn koffer voor Bordeaux. | |||||||||||||||||
| Maandag 10 oktober; Van het weekend heb ik contact gehad met Kassie. Hij was de reisleider tijdens mijn rondreis in Afrika, erg leuk. In Januari komt hij naar Nederland. | |||||||||||||||||
| Vrijdag 30 september; Vandaag eerst auto gereden. Er is een datum bekend dat ik mag afrijden, maar laat ik die maar even voor mij houden. Als ik zak dan belt iedereen enzo. Je hoort het wel als ik geslaagd ben, ergens eind November. Vandaag ook weer naar Spomed. Ik had vorige week wel erg last van linker borstspier. Dat kwam omdat we de oefeningen vorige week wat zwaarder hadden gemaakt. |
|||||||||||||||||
| Vrijdag 23 september; Vandaag had ik bij Spomed een afspraak met een andere vrouw. Degene die mij normaal helpt was op vakantie. | |||||||||||||||||
| Vrijdag 16 september; Gister ben ik weer wezen werken in het IJsselland ziekenhuis.Vandaag had ik weer een afspraak gehad bij Spomed. Het ging weer erg lekker. Ik heb weer dezelfde oefeningen gedaan. Morgen viert mijn mamma haar verjaardag! |
|||||||||||||||||
| Dinsdag 13 september; Vandaag is mijn mamma jarig. Van harte mamma! | |||||||||||||||||
| Maandag 12 September; Vandaag heb ik weer auto gereden! Het was les 35! 26 oktober mag ik Deeltoets 3 afronden, dus dan schiet het al op. Zaterdag had ik een informatiedag van de NEBAS in Bussum. Iedereen wist al dat er veel ging veranderen, maar het is nu allemaal iets duidelijker geworden. Er zijn nieuwe trainers voorgesteld, de globale seizoensplanning is bekend gemaakt en... de WK-limieten zijn bekend!! In het kort komen de veranderingen hierop neer: De A en B selectie verdwijnen en er zal o.a. op basis van ontwikkeling en prestaties worden gekeken wie er voor welke activiteit zal worden uitgenodigd. Zo kan je dus steeds met verschillende mensen op pad zijn. Ook de samenstelling van de begeleiders zal varieren. Verder zal er veel zelfstandigheid van de zwemmers zelf gevraagd worden. Niets is meer verplicht. Maar natuurlijk zal je wel moeten deelnemen aan activiteiten als je deel wilt blijven uitmaken van het team. De zwemmers zullen ook een planning moeten indienen met de trainingstijden en doelstellingen voor de komende periode. PR's (vooral in 50 m.bad) moeten gemeld worden bij de bonscoach, anders gaat hij er vanuit dat er geen ontwikkeling in je tijden zit en dit is 1 van de criteria voor een uitnodiging voor een activiteit. |
|||||||||||||||||