NIEUWS
Home
Vorig Nieuws
26 febriuari, Lansinghbokaal

Deze foto is op de lansinghbokaal van 17 februari gemaakt door een fotograaf.


Een mooie foto van mijn start!
20 februari; Verjaardag.
Gisteren heb ik  mijn 21e verjaardag gevierd en ik ben weer goed verwend! Ik heb veel geld, kaarten, bloemen en bonnen gehad en natuurlijk veel telefoontjes.
Ondanks dat er velen opp vakantie waren was het een gezellige dag!
04 februari;     
Uitslagen NK korte baan in Zwolle

Gisteren waren de Nederlandse Kampioenschappen korte baan. Om 07.00 uur vertrokken mijn vader, mijn moeder, Andre (klokker) en ik richting Zwolle. Ik was erg benieuwd hoe mijn tijden zouden zijn na de WK.
Ik zwom de 50 meter vrijeslag in een tijd van 0.46.32. Dat is een
Persoonlijk en Nederlands record.
De 100 meter vrijeslag in een tijd van 1.40.77. Dat is ook een
Persoonlijk en Nederlands record.
De 50 meter rugslag in een tijd van 0.52.31. Dat is een
Nederlands record. Helaas geen persoonlijk record.
De 200 meter vrijeslag in een tijd van 3.34.37. Dat is ook een
Persoonlijk record en een Nederlands record.

Ik ging uiteindelijk naar huis met
4 gouden medailles, 4 Nederlandse records, 4 bossen bloemen en 3 persoonlijke record. Een NK waar ik trots op ben.
29 januari;
Vorig weekend ben ik met mijn ouders en zusje naar de bioscpoop geweest. Gezellig met z'n vieren naar de film Apocalypto van Mel Gibson. Mijn tentamens van blok 1 heb ik nu achter de rug. Na mijn verjaardag begin ik aan de tentamens van blok 2.
Afgelopen zaterdag mijn eerste wedstrijd van 2007, in Papendrecht. De 100m wissel ging erg goed en de 200m rug ietsje minder.
15 januari;
Goed nieuws, gelukkig was er niks ernstigs op de MRI-uitslagen te zien, alleen dat er heel veel vocht rond mijn knieschijf zit en dat de veroorzaker van mijn pijn is. Al dat vocht zit er door overbelasting en verdwijnt alleen maar door rust.
16 januari heb ik mijn eerste tentamen van de 4. Heb er veel moeite voor gedaan, kijken of het lukt.
8 Januari;
Het nieuwe jaar is alweer in volle gang. De kerstvakantie is ook alweer voorbij, naja vakantie....ik heb het erg druk gehad. Schoolwerk wat ik moest maken en leren was en is ontzettend veel.Ik ben nog niet helemaal bij maar veel is er al gedaan.
Afgelopen donderdag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een MRI van mijn  knie. Sinds de WK heb ik er heel veel last van en kan ik er niet op lopen. De arts dacht aan een scheurtje in mijn minuscus. Volgende week de uitslag.
December,

Het verslag van de WK staat onder
WERELDKAMPIOENSCHAPPEN.
December;

Hallo allemaal, ik ben weer thuis. Ik wil bij deze iedereen nog eens bedanken voor al die leuke en lieve berichten, kaarten en telefoontjes.
Hosted by www.Geocities.ws

1