![]() |
![]() |
|||||||||||
| NIEUWS | ||||||||||||
| Home | ||||||||||||
| Vorig Nieuws | ||||||||||||
| Zondag 28 mei 2006; Zo nog even snel een laatste up-date voor ik naar Eindhoven vertrek. Maandag t/m vrijdag trainen in Eindhoven en zaterdag 3 juni heb ik de Nederlandse Kampioenschappen in Eindhoven en dan mag ik naar huis voor 1 dag want maandag 5 juni vertrek ik met het Nederlands Team naar Brno in Tsjechie voor een week. Training schema: Maandag 29 mei middag 50m bad, van 11.30 tot 13.30 Dinsdag 30 mei ochtend 10.30-12.30 50m bad middag 15.00 tot 16.00 uur 25m bad. Woensdag 31 mei ochtend 9.00-11.00 50m bad middag 15.00-17.00 25m bad. Donderdag 1 juni ochtend 10.30-12.30 middag 15.30-17.30 Vrijdag 2 juni ochtend 10.30-12.30 middag 17.00-18.00 ook in 50m bad. Reis schema Tsjechie:: Heen KLM 1845 Amsterdam -Wenen vertrek 12:30 uur. Terug: Zondag 11 juni KLM 1848 Wenen - Amsterdam aankomst 22:25 uur. Afgelopen vrijdag is Hans, de bondscoach van het Nederlands team langsgeweest bij de Lansingh om eens even te kletsen met de (hoofd)trainers over de begeleiding van Gert-Jan en mij richting de WK. We hebben ook gelijk de planning al een beetje besproken. Zie kalender. Ik zal kijken of ik 4 juni nog wat nieuws kan achterlaten anders wordt het de 12e. |
||||||||||||
| Dinsdag 23 mei; Vanmiddag had ik mijn eindgesprek op school. Het ging erg goede en was voorbij voor ik er erg in had. Ik ben GESLAAGD en had een 8,5 voor mijn eindgesprek. Super blij ben ik. MBO diploma bijna op zak. 30 juni diploma uitreiking en dan helemaal klaar met die school! Nu hard trainen voor de NK en Tsjechie. Afgelopen zaterdag een wedstrijd in Raalte. Ging niet echt super maar ja, het kan niet altijd lekker gaan toch? |
||||||||||||
| Vrijdag 19 mei; Vanochtend naar Ergotyherapie geweest en 15 juni hebben we een afspraak voor het passen van de rolstoel met Double Performence. Afgelopen woensdag had ik mijn examen duits en ik ben ervoor geslaagd! Dus a.s. dinsdag alleen nog mijn eindgesprek en dan mijn diploma. |
||||||||||||
| Donderdag 18 mei 2006; Afgelopen weekend heb ik gezwommen in Antwerpen. Ik ben er wel redelijk tevreden over. Op zaterdag zwom ik als eerste de 50 mdeter vrijeslag. Ik zwom 3 hondersten boven mijn pr dus dat is goed. Daarna kwam de 200 vrij, die ik nog niet eerder in een 50 meter bad had gezwommen. Als tijd had ik mijn tussentijd van de 400 meter vrijeslag opgegeven van 3.46. en ik zwom 3.39.38 dus een mooie tijd en onder het WK-limiet van 3.53. Op zondag zwom ik eerst de 50 meter vlinder, voor het eerst in een 50 meter bad met een tijd van 1.17.82. Daarna kwam de 100 meter vrijeslag in een tijd van 1.42.74. Ik sloot de wedstrijd af met 4 gouden medailles, 2 PR's en 2 NR's. Maandag ben ik naar De Bever geweest om een testrit te maken met mijn auto. Was erg gaaf. Wel even wennen want als ik mijn knipperlicht aan deed gingen ook mijn ruitenwissers heen en weer, maar dat is gewoon 'ff' wennen. Mijn auto zal over 1 a 2 weken klaar zijn maar dan moet hij nog gekeurd worden. Voordat de auto gekeurd kan worden moet ik eerst mijn rijbewijs in handen hebben en die heb ik nog niet. Dat zou morgen geregeld worden op het CBR en dan zou ik de papieren thuis krijgen. Als ik mijn rijbewijs in handen heb moet ik langs Renault zodat zij de auto aan mijn naam kunnen koppelen. Aangezien ik vanaf 29 mei 2 weken niet thuis bent kan ik mijn auto na Tsjechie ophalen. |
||||||||||||