Rijlessen 2005
HOME
07 oktober 2005;
Vorige rijlessen
30 september 2005; De datum dat ik mag afrijden is ook bekend, maar dat horen jullie nog wel.
12 september 2005; De datum voor mijn tussentijdse toets is 26 oktober. Dus.... iedereen blijf thuis, dan rijden er niet zoveel auto's!!!!!!!!!!!!!
09 september 2005; Vandaag al om 08.30 wezen rijden. Erg vroeg, maar het was gelukkig nog niet zo heel erg druk op de wegen.
29 augustus 2005; Vandaag weer lekker gereden. Ik mag waarschijnlijk eind oktober een toets doen. Maar bij het CBR is het erg druk, dus vandaar dat het ff duurt.
22 augustus 2005; Nou ik ben het gelukkig niet verleerd. Het ging eigenlijk hartstikke goed. Nou mag ik de 29e weer rijden.
15 Juni 2005; Vandaag was de laatste rijles voor de vakantie. Ik rijd pas weer op 22 augustus. Hopelijk ben ik het dan niet verleerd.
1 juni 2005; Vandaar weer in Gouda gereden, het ging iets minder goed maar ach.......ik had een paar schoonheidsfoutjes terwijl het in parkeren achteruit in een fille en straatje keren steeds beter gaan.
25 mei 2005; Vandaag heb ik in Gouda een examen rit gereden. Ik had nog een paar kleine schoonheidsfoutjes maar voor de rest ging het heel goed.ik vind het nog steeds hartstikke leuk en zal blij zijn als mijn eigen autootje heb.
17 mei 2005; Vandaag bij Gouda en Moordrecht gereden.ik heb ook een stukje over de dijk gereden. Achteruit file inparkeren ging ook erg goed
10 mei 2005; volgende week moet dit al om 9:00 rijden. Normaal rijd ik altijd ' s middags maar mijn instructeur zegt ook dat als ik mijn rijbewijs heb ik, ik niet alleen ' s middags rijd. Vandaar dat ik volgende week in de ochtendspits ga rijden.
28 april 2005; Vandaag weer naar Gouda geweest. Het gaat echt steeds beter ik vind het nog steeds hartstikke leuk.
21 april 2005; Vandaag zijn we weer naar Gouda gereden. Mijn instructeur wil dat ik in Gouda ga afrijden, omdat ik daar veel sneller ben dan in Rotterdam. Ik heb daarom in Gouda rondgereden, en het ging hartstikke goed.
14 april 2005; Vorige week was de dynamo kapot van mijn lesauto dus kon ik niet rijden. Vandaag richting Gouda geweest.
31 maart 2005; Vandaag op de verjaardag van mijn zusje gereden. We hebben gewoon het een en ander heraald.
24 maart 2005;Vandaag heb ik goed goefend met het afslaan.
18 maart 2005; Vandaag had ik les nummer 20. We hebben geoefend met kruispunten zonder stoplichten. Ik vind het soms wel lastig om dan links af te slaan, omdat je 2x rekening moet houden met rechts.
Hosted by www.Geocities.ws

1