| Rijlessen in 2005 | ||||||||||||
| HOME | ||||||||||||
| 04 Januari 2005 Vandaag had ik les nummer 11. Ik ben naar Gouda gereden over de rijksweg en toen via de dijk weer terug naar Capelle. Over de dijk rijden ging aardig goed. Het was er niet druk, er zaten alleen een paar gemene bochten in maar die gingen goed. |
||||||||||||
| Vorige Rijlesen | ||||||||||||
| 13 Januari 2005 Vandaag ben ik naar het CBR in Rotterdam gereden. Ik heb toen voor het eerst straatje leren keren. Tussen 2 stoepranden draaien. Het ziet er makkelijker uit dan dat het is. Daarna over de rijksweg terug naar huis gereden. Ik reed per ongeluk 120 km per uur terwijl je daar maar 100 km per uur mag. Omdat alle automobilisten ook zo hard reden ging ik ook TE hard rijden. |
||||||||||||
| 20 Januari 2005 Vandaag ben ik naar Schiebroek gereden. Ik ging over de rijksweg en dan er bij het Sint-Fransiscus ziekenhuis eraf. In Schiebroek heb ik rondgereden, geparkeerd en straatje wezen keren. Het was een leuke rit en ging ook heel goed. |
||||||||||||
| 27 Januari 2005 Vandaag weer lekker gerden naar het CBR in Rotterdam. Ik kreeg te horen dat ik 8 februari module 2 af mag sluiten. Ik heb in de auto nog eens alle lichten en lampjes doorgenomen. |
||||||||||||
| 02 Februari 005 Vandaag weer lekker gereden! |
||||||||||||
| 08 Februari 2005 Vandaag mocht ik deeltoets 2 afsluiten van RIS (Rijden In Stappen). Ik werd thuis om 09.00 uur opgehaald door mijn rij-instructeur en om 09.50 moest ik bij het CBR in Rotterdam zijn. Ik was niet echt zenuwachtig. Een man van het CBR kwam op de bijrijderstoel zitten. Nou daar gingen we dan� En ja hoor, ik had nog geen 500 meter gereden, wilde rechtsaf slaan en ik had al een ingreep. Ik had goed links en rechts gekeken en dacht dat een auto, die links even stilstond om een voetganger over te laten steken daarna linksaf zou slaan. Niet dus. Die auto ging dus rechtdoor en ik wilde net gaan rijden. Nou ik had er zo de pest in. Ik verknalde dus gelijk de hele rit. Ik wist van te voren dat ik niet kon zakken hiervoor, maar toch. Na de rit gingen we het even nabespreken. Ik vertelde de man van het CBR echt dat ik het niet goed vond gaan. Ondanks de ingreep vond de man van het CBR en mijn rij-instructeur dat het wel goed ging, voor iemand op mijn niveau (14 lessen). Ik hoefde me dus nergens druk om te maken. |
||||||||||||
| 10 Februari 2005 Vandaag heb ik de precies dezelfde rit als de 8e gereden en nu ging het wel goed, vond ik. Maar ja de tweede keer gaat alles beter. |
||||||||||||
| 21 februari 2005 Vandaag werd ik om 15.00 uur opgehaald bij mijn stageplaats aan de Coolsingel. Lekker door Schiebroek gereden. |
||||||||||||
| 3 maart 2005 Vandaag weer geoefend op parkeren, kruispunten en achteruitrijden. |
||||||||||||
| 18 maart 2005 De laatste tijd oefen ik steeds op bijzonderde verrichtingen, zoals parkeren. |
||||||||||||