Επιτέλους ανανέωση!!! - 05/27/2003
- Ύστερα από πολύμηνη στασιμότητα, αποφάσισα επιτέλους ν' ανανεώσω τη σελίδα αυτή, καθώς και να προσθέσω 2 ακόμα φωτογραφίες των Bulldogs, χάρις την προσφορά ενός συνοπαδού Μαυροθυελλίτη από Ελλάδα. Ίσως οι φωτογραφίες να μην έχουν συμπεριληφθεί έως και αυτή τη στιγμή, αλλά δεν θα χρειαστεί να περιμένετε πολύ. Προχωράμε λοιπόν με μερικά ευχάριστα, αλλά και δυσάρεστα.
- Το ευχάριστο είναι ότι το φετινό πρωτάθλημα έλειξε με μια φανταστική εμφάνιση της Μαύρης Θύελλας, μέσα στην Καλαμαριά, και νίκη για την τοπική μας ομάδα με 0-3!!! Αξίζει τον κόπο να πούμε ότι η νίκη αυτή ήταν και η μοναδική εκτός έδρας νίκη της Μαύρης Θύελλας τη φετινή χρονιά. Έτσι λοιπόν, ξεκινήσαμε τη φετινή περίοδο με μια θριαμβευτική νίκη, επί του Πανηλειακού (4-1), και κλείσαμε με μια ακόμα πιό μεγάλη νίκη, επί του Απόλλωνα Καλαμαριάς (0-3). Ας σημειωθεί ότι η απρόσμενη αυτή εκτός έδρας νίκη της Καλαμάτας είχε ιδιάζουσα σημασία, αφού ο Απόλλωνας Καλαμαριάς ανήκει (διοικητικά) στον πρώην ιδιοκτήτη της Μαύρης Θύελλας, Σταύρο Παπαδόπουλο.
- Τα συμπεράσματα θ' αφεθούν σε όλους εσάς που παρακολουθήσατε εφέτος την Καλαμάτα, από κοντά. Η τεράστια γεωγραφική απόσταση που με χωρίζει με τη Μαύρη Θύελλα αποτελεί σοβαρό εμπόδιο για μια 100% αντικειμενική άποψη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχω τη δική μου γνώμη. Πιο συγκεκριμένα, με δυσαρέστησε η στάση του τεχνικού της Μαύρης Θύελλας, κ. Αντωνιάδη, ο οποίος προσπάθησε να γίνει φόβητρο των παικτών, σε αντίθεση με τον Ιωσηφίδη, ο οποίος έφερε τη γαλήνη στ' αποδυτήρια. Φέτος χάσαμε μερικά παιχτρόνια που πιθανώς να προσέφεραν πολλά, εάν ο Αντωνιάδης δεν είχε γίνει η αιτία της φυγής τους από την αγαπημένη μας ομάδα. Δεν ισχυρίζομαι ότι οι παίκτες δεν έφεραν ευθύνες, ιδιαίτερα μέσα στο γήπεδο του Μεσσηνιακού, όπου οι ισοπαλίες-ρεκόρ στέρησαν από τους οπαδούς τη χαρά των επιτυχιών και τη δημιουργία προϋποθέσεων για επιστροφή των φανατικών κατά μεγάλους αριθμούς. Η τελευταία νίκη όμως εξηλλέωσε τους παίκτες μας, αφού ο φανατισμός τους ήταν αυτός που κέρδισε το παιχνίδι και όχι ο προπονητής (κατά την άποψή μου πάντα).
- Στα θετικά της φετινής χρονιάς συμπεριλαμβάνω την ωρίμανση και το δέσιμο μεταξύ των παιχτών μας, την συνεχή παρουσία των Bulldogs και τη στάση του Γρηγορόπουλου. Όσον αφορά τον τελευταίον, ας σκεφθούμε πόσα μαύρα σύννεφα τον έζωσαν εφέτος και πόσο δυνατός στάθηκε. Εκεί στις επάλξεις... Όχι σαν κάτι ριψάσπιδες που φοβήθηκαν να πάρουν την ομάδα στις πλάτες τους (και δεν μιλάω μόνον για τον Παπαδόπουλο). Μπορεί να περάσαμε οικονομικές κρίσεις, αλλά ο Γρηγορόπουλος στάθηκε Κέρβερος όταν χρειάστηκε. Βέβαια, έκανε και αυτός τα λαθάκια του, δίνοντας στον Αντωνιάδη χώρο να κάνει τις μαλακίες που έκανε. Ας είναι όμως, αφού με βάση των δυνατοτήτων μας τερματίσαμε σε μια αξιοπρεπή θέση.
- Θερμές ευχαριστίες σε όλα τα παιδιά από Κέρκυρα, Σέρρες και Πύργο που ήρθαν στο φόρουμ και αντάλλαξαν πληροφορίες μαζί μας. Σίγουρα δεν πρέπει να εθελοτυφλούμε, αφού όλες σχεδόν οι επαρχιακές ομάδες στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Είναι ευχής έργον να δείξουμε τον απαραίτητο σεβασμό ο ένας στον άλλον και να μην δημιουργήσουμε νέα, ή διαιωνίσουμε παλιά πάθη. Ως επαρχιώτες πρέπει να νοιώθουμε συμπάθεια για τις άλλες επαρχιακές ομάδες που προσπαθούν τίμια ν' ανέβουν. Καλή τύχη λοιπόν στον Πανηλειακό για τις νέες του υποχρεώσεις στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής κατηγορίας, του χρόνου. Εμείς μπορεί να καθαρίσαμε για εμάς και μόνον, αλλά καλό ήταν που βοηθήσαμε μια επαρχιακή ομάδα ν' ανέβει χωρίς μπαράζ και άλλες μαλακίες. Εύχομαι να το θυμούνται οι γείτονές μας, και αν έρθει ποτέ η στιγμή στο μέλλον, να κάνουν κάτι ανάλογο για εμάς.
- Τέλος, θα αναφερθώ σε ένα "δυσάρεστο": για προσωπικούς λόγους, που με ανάγκασαν να φύγω από το φόρουμ, παραιτούμαι της προσπάθειας διατήρησης της παρούσης σελίδας. Το γιατί δεν έχει σημασία, αφού μάλιστα δεν μου το ζήτησε κανείς αυτό. Επειδή δεν θα ήθελα να πάει χαμένη η προσπάθεια που κατέβαλα τα τελευταία χρόνια, ούτε και θα ήταν δίκαιο απέναντι στους φίλους της Μαύρης Θύελλας που με βοήθησαν με φωτογραφικό υλικό (και όχι μόνον) θα ήθελα να προσφέρω το υλικό της σελίδας αυτής σε όποιο από τα παιδιά ενδιαφέρεται να συνεχίσει το έργο αυτό. Ίσως να ρίξω 1-2 ακόμα ανανεώσεις, μέχρι να μεταφερθεί η σελίδα στα χέρια κάποιου άλλου συνοπαδού μου, αλλά όσοι από εσάς ενδιαφέρεστε, στείλτε μου ένα μήνυμα στο [email protected] και θα συζητήσουμε τις λεπτομέρειες της μεταφοράς. Σας ευχαριστώ όλους, συμφωνούντες και διαφωνούντες, για τη συνεχή σας υποστήριξη και τις τακτικές επισκέψεις σας. Εκτιμώ όλους για το σεβασμό που δείξατε στο πρόσωπό μου και στο έργο μου. Εύχομαι η Μαύρη Θύελλα να δικαιώσει την αγάπη που της δίνουμε απλόχερα και ανιδιοτελώς, επιστρέφοντας στα σαλόνια της μεγάλης κατηγορίας και παίζοντας αξιοπρεπές ποδόσφαιρο. Καλή τύχη σε όλους!
Πότε πάνω, πότε κάτω - 12/26/2002
- Με σχετικά καλές εντυπώσεις αφήνει πίσω το 2002 η Μαύρη Θύελλα, αφού κατόρθωσε να ξεκολλήσει από τις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας. Πέρασε πολύς καιρός από την τελευταία φορά που επικοινώνησα μαζί σας και πολλά συνέβησαν από τότε. Η Μαύρη Θύελλα πέρασε μερικά σκαμπανεβάσματα, κυρίως στα διοικητικά, όπου διαφαίνεται μια αστάθεια. Προσωπικά, δεν γνωρίζω για μη πληρωμές ποδοσφαιριστών, όμως η αποχώρηση του Λεκίδη ξεκίνησε μια περίοδο αμφιβολιών γύρω από το πρόσωπο του τεχνικού της Καλαμάτας Αντωνιάδη. Μαζί με αυτόν παίρνει η μπάλλα και τον Γρηγορόπουλο, ο οποίος υποκύπτει στη βούληση του προπονητή ξεχνώντας την προσφορά του ικανού γκολκήπερ. Παρέα με τον Λεκίδη βρίσκεται και ο Παλαμάρας, παιδί δικό μας, με μεγάλη προσφορά στην ομάδα. Μπορεί η ανοδική (σχετικά) πορεία της ομάδας να μας βρίσκει κάπως χαρούμενους, όμως η ανησυχία που γεννάται είναι δείγμα αποσταθεροποίησης και πρέπει να μας κρατάει ξύπνιους στις επάλξεις. Δεν θέλω να καταφερθώ ενάντια του Αντωνιάδη διότι πιστεύω ότι οι προθέσεις του είναι καλές, όμως υπάρχουν στιγμές που θα πρέπει ν' αναλογίζεται την προσφορά μερικών παικτών κατά τις δύσκολες στιγμές της ομάδας. Σ' αυτόν τον τομέα δίνω άριστα στον πρώην τεχνικό της Μαύρης Θύελλας, Κώστα Ιωσηφίδη. Ας προσέξει λοιπόν ο κύριος Αντωνιάδης, και μαζί με αυτόν και ο πρόεδρός μας. Είναι κρίμα να χαλάσουμε όσα φτιάξαμε με κόπο και ιδρώτα.
- Είχα τόσα πολλά να πω γύρω από την ομάδα, όμως το εορταστικό πνεύμα με μπέρδεψε τόσο πολύ που δεν ξέρω τι να γράψω. Αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι ότι το 2002 είναι σημαντικό για την ομάδα σε ό,τι αφορά την επαναλειτουργία των Bulldogs, του δυναμικού αυτού συνδέσμου οπαδών που έχει αψηφίσει τις δυσκολίες και υπερπηδήσει όλα τα εμπόδια. Τις προσπάθειες του συνδέσμου αυτού δεν έχει ακολουθήσει η πλειοψηφία των φίλων της ομάδας, οι οποίοι παραμένουν ξεροκέφαλοι και σκληροί. Η πραγματικά καλή εμφάνιση των οπαδών την πρώτη αγωνιστική, δεν συνοδεύτηκε με μια ανάλογη συνέχεια. Δυστυχώς, η ομάδα δεν έδειξε τα δόντια της, όπως όλοι μας περιμέναμε, με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία να φέρει τον κόσμο πίσω. Μαζί με την πλειοψηφία των φίλων της Μαύρης Θύελλας έχασα και εγώ την αρχική μου διάθεση, όχι όμως την αγάπη και την πίστη μου στην ομάδα. Περιμένω εναγωνίως την αλλαγή κατεύθυνσης, δεδομένης της παρούσας δυναμικότητας των άλλων ομάδων. Η Καλαμάτα είναι μια ομάδα που μπορεί περισσότερα και πρέπει να δώσει τον καλύτερο εαυτό της σε κάθε αγώνα, όχι μόνο σε 3-4 παιχνίδια. Ευχής έργο είναι να δούμε μια Μαύρη Θύελλα από τα παλιά, μια Μαύρη Θύελλα που θα μπορεί να υπερασπισθεί την έδρα της και να συλλέγει βαθμούς ακόμα και στα εκτός έδρας παιχνίδια. Καλή συνέχεια λοιπόν και ας ελπίσουμε σε ένα χαρούμενο και ευημερές 2003.
Με το δεξί - 11/04/2002
- Με το δεξί ξεκίνησε ο μήνας Νοέμβριος για τη Μαύρη Θύελλα αφού από τη μιά τακτοποιήθηκε το πρόβλημα σφράγισης των εισητηρίων, από την άλλη πετύχαμε μια πολύ σημαντική νίκη επί του Ολυμπιακού Βόλου, με 2-0. Θα πρέπει βέβαια ν' αναφέρω ότι την προηγούμενη Κυριακή χάσαμε (στο 88') από τον Εθνικό Αστέρα, στην Καισαριανή, με σκορ 1-0. Η χθεσινή νίκη ήταν βάλσαμο για την ομάδα, αφού εκτός από τη συγκομιδή των τριών βαθμών δόθηκε και προσωρινό τέλος στην προπονητολογία. Οι διάφορες "κασσάνδρες" μιλούσαν με χαρά για απόλυση του Αντωνιάδη και πρόσληψη νέου τεχνικού. Ακόμα και εγώ, που δεν έχω πρόβλημα με τον τωρινό τεχνικό της ομάδας, φοβήθηκα ότι φτάναμε σε κάποιο αδιέξοδο σε αυτόν τον τομέα. Η αλήθεια είναι ότι το κλίμα είχε κάπως βαρύνει ύστερα από τις τρεις συνεχόμενες ήττες της Καλαμάτας και η νίκη επί του Ολυμπιακού Βόλου ήταν μονόδρομος. Ελπίζω να υπάρξει συνέχεια και οι δύο τελευταίες καλές εμφανίσεις (έστω και αν χάσαμε με Εθνικό Αστέρα) να αποτελέσουν νέα αρχή για τη Μαύρη Θύελλα.
- Η προσέλευση των φιλάθλων κρατήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα αφού σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία κόπηκαν γύρω στα 550 εισητήρια. Ο αριθμός αυτός, αν και κυμαίνεται σε επίπεδα υψηλότερα της περυσινής χρονιάς, δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές δυνατότητες της κερκίδας μας και θα πρέπει να παρθούν σοβαρές αποφάσεις από τη μεριά των φιλάθλων. Τα στραβοπατήματα είναι μέσα στο πρόγραμμα και είμαστε ευτυχείς που γίνονται στις αρχές του πρωταθλήματος. Για φανταστείτε η ομάδα να έκανε τα στραβοπατήματα στο τέλος, όταν οι περισσότερες ομάδες ξεφουσκώνουν! Καλύτερα τώρα παρά αργότερα. Εξαιρουμένων των αγνών και καλών φιλάθλων που παρεβρίσκονται στο γήπεδο ακόμα και στις άσχημες στιγμές, οι υπόλοιποι φίλοι της ομάδας δεν θα πρέπει να δυσανασχετούν. Πρέπει να δοθεί μια απάντηση σε όλους τους Ιούδες που παράτησαν την ομάδα λόγω ηττοπάθειας και υπερβολικών αξιώσεων. Η Μαύρη Θύελλα είναι ιστορική ομάδα όχι για λόγους διακρίσεων αλλά για το γεγονός ότι ανεβαίνει ψηλά χωρίς πλάτες. Ο κάποτε πολυπληθής λαός της Καλαμάτας αποτελούσε το άλφα και το ωμέγα κάθε καλής εμφάνισής της και ήταν το "μυστικό" της όπλο. Σήμερα, οι λιγοστοί πιστοί της ομάδας παραμένουν αρωγοί στην προσπάθεια της αναγέννησης, παρέα με λίγους αξιόπιστους παράγοντες που βάζουν το χέρι βαθειά στην τσέπη και προσπαθούν με τα δόντια να φέρουν τη Μαύρη Θύελλα εκεί που της αξίζει. Ας κάνουν λοιπόν και οι απογοητευμένοι (αλλά αγνοί) φίλαθλοι την απαιτούμενη υπομονή και ας βοηθήσουν την προσπάθεια που γίνεται με την ηθική συμπαράσταση και τον οβολό τους. Άντε ρε παιδιά, να δούμε την ομάδα πάλι ψηλά!
- Μεγάλη χαρά, για όλους εμάς που αγαπάμε τη Μαύρη Θύελλα, αποτελεί η επαναφορά του Μιχαήλ Χουτσισβίλι στους αγωνιστικούς χώρους. Βέβαια, είναι κάπως νωρίς για τον συμπαθή Γεωργιανό να επιστρέψει στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις, όμως είναι ευχάριστο το ότι παρεβρέθηκε στις προπονήσεις. Η παρουσία του έδωσε φτερά στους συμπαίκτες του, που βρέθηκαν άλλωστε κοντά στον Χουτσισβίλι στις δύσκολες στιγμές που πέρασε. Ας κρατούν σημειώσεις όλοι αυτοί που βλέπουν την ομάδα σαν χρηματική επένδυση μόνο. Η κοινή μοίρα των παικτών δεν πρέπει ν' αρχίζει και να τελειώνει στο ταμείο της ομάδας, αλλά πρέπει να υπάρχει αγάπη και κατανόηση εκτός του γηπέδου. Καλά τα χρήματα, αλλά δεν φέρνουν πάντα την ομόνοια μέσα σε μια ομάδα, ιδιαίτερα μια ιστορική ομάδα όπως η Καλαμάτα.
Επιστροφή - 10/17/2002
- Ύστερα από ενός και πλέον μήνα, επιστρέφω στην "ρουτίνα" της καθιερωμένης ανανέωσης της σελίδας αυτής. Κάτι οι καθημερινές υποχρεώσεις, κάτι η διακοπή του πρωταθλήματος, κάτι οι άσχημες εμφανίσεις της Μαύρης Θύελλας, δεν κατόρθωσα να πραγματοποιήσω έστω και μια μικρή ανανέωση. Από την άλλη μεριά, έχω προγραμματίσει κάποια μικρο-ανανέωση στην εμφάνιση της σελίδας... έτσι, για να μην μένει στάσιμη και μη εξελλίσημη. Βέβαια, πότε μου βρωμάει και πότε μου ξυνίζει, οπότε καθίσταται αδύνατη η οποιαδήποτε αλλαγή προς το καλύτερο. Υπομονή όμως και όλα θα γίνουν.
- Στον αγωνιστικό τομέα, η ομάδα έχει πάρει την κάτω βόλτα, απογοητεύοντας όλο και περισσότερο. Μετά την ήττα με Κασσάνδρα (2-0) ακολούθησε μια νέα γκέλα, μέσα στο γήπεδο του Μεσσηνιακού, με σκορ 0-1, από την φορμαρισμένη και φιλόδοξη Χαλκηδόνα. Ο αγώνας Κυπέλλου με τον Ακράτητο (1-1) σχεδόν επισφράγισε τη γνώμη που σίγουρα έχουν σχηματίσει τελευταία οι φίλοι της Καλαμάτας, και που δεν μπορεί παρά να είναι αρνητική. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ομάδα δεν αξίζει την αγάπη μας, το αντίθετο μάλιστα. Όμως οι τελευταίες κακές εμφανίσεις πρέπει να μας προσγειώσουν και να μην περιμένουμε περισσότερα από μια σχετικά άνετη παραμονή στη Β' Εθνική.
Το ευχάριστο είναι ότι σιγά σιγά γίνεται κάποια προσπάθεια να επιστρέψει ο κόσμος στην κερκίδα, κάτι που πρέπει να εκμεταλλευθεί η ομάδα και να προσπαθήσουν όλοι ακόμα περισσότερο, αλλιώς θα χάσουμε μια ακόμα ευκαιρία να δούμε το γήπεδο γεμάτο.
- Η διακοπή του πρωταθλήματος ήρθε για την Καλαμάτα στην καλύτερη στιγμή, αφού χρειαζόμαστε χρόνο για να συνέλθουμε απο τα πρόσφατα χτυπήματα της μοίρας. Συγκεκριμένα, τα δυσάρεστα νέα μπορούν να χωρισθούν σε δύο κατηγορίες: 1) τα οικονομικά και 2) έμψυχο υλικό. Η πρώτη κατηγορία έχει άμεση σχέση με τα χρέη της ομάδας προς το δημόσιο (και όχι μόνον). Το κράτος, σε μια εκστρατεία να μαζέψει χρήματα και από αυτούς που δεν έχουν, πήρε την απόφαση να μην επικυρώσει τα εισητήρια των αγώνων της Μαύρης Θύελλας έως ότου η ομάδα ξεχρεώσει. Αυτό σημαίνει μεγάλο πλήγμα, αφού και οι μικροί πόροι που προέρχονται από τα εισητήρια περιορίζονται σημαντικά. Το μόνο που μένει πλέον είναι ένας έρανος μεταξύ των φιλάθλων... κάτι που το βλέπω πολύ χλωμό.
Όσον αφορά το έμψυχο υλικό, ο συμπαθής παίκτης της Καλαμάτας Μιχαήλ Χουτσισβίλι, σε μια άτυχη στιγμή κατά την προπόνηση, τραυματίσθηκε σοβαρά, χάνοντας τις αισθήσεις του. Το χειρότερο είναι ότι οι γιατροί δεν έχουν, μέχρι στιγμής, κατορθώσει να βρουν τι φταίει, ενώ ο παίκτης παραμένει για 13 πλέον ημέρες σε κώμα. Όλοι βρίσκονται στο πλάι του Γεωργιανού ποδοσφαιριστή, συμπεριλαμβανομένων και των γονέων του. Εμείς θα θέλαμε να ευχηθούμε στον Χουτσισβίλι, καλή ανάρρωση και γρήγορα να ξεπεράσει την άτυχη αυτή στιγμή της ζωής του. Μαζί με τον τραυματισμό του Χουτσισβίλι είχαμε και αυτούς του Τριχιά και του Παλαμάρα, οι οποίοι δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν στην ομάδα για λίγον ακόμα καιρό.
- Εμείς, οι οπαδοί της Μαύρης Θύελλας, παραμένουμε πιστοί στις επάλξεις του ιερού αγώνα για την καταξίωση της αγαπημένης μας ομάδας. Μακριά από τις μικροπρέπειες ανευθυνο-υπεύθυνων και το κυνήγι που έχουν ξεκινήσει κάποιοι εναντίον της Καλαμάτας, εμείς θα στεκόμαστε στο πλευρό όσων αγωνίζονται για την δόξα της. Δυστυχώς, οι κίνδυνοι είναι ορατοί και πέρα για πέρα αληθινοί, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχουν απλές λύσεις και τρόποι για να ξεπερασθούν τα εμπόδια. Θα κάνουμε υπομονή, όπως κάναμε τα τελευταία 2+ χρόνια. Ας μην αφήσουμε την ομάδα μόνη...
Επιτέλους, σοβαρότητα - 09/13/2002
- Η Μαύρη Θύελλα συνεχίζει να παραμένει σοβαρή στο έργο της, προσφέροντας λίγες, αλλά δυνατές συγκινήσεις. Στα δύο τελευταία παιχνίδια με Πατραϊκό (εκτός, για το πρωτάθλημα) και Κιλκισιακό (εντός, για το Κύπελλο Ελλάδος), η αμυντική γραμμή της ομάδας παρέμεινε σταθερή, μην επιτρέποντας πολλά στους αντιπάλους, παρ' όλο που η επιθετική της γραμμή παρέμεινε άσφαιρη. Βέβαια, ο αγώνας της περασμένης Τετάρτης, για το Κύπελλο, δεν διεκδικεί δάφνες, ιδιαίτερα αν λάβει κανείς υπ' όψη του το γεγονός ότι ο Κιλκισιακός είναι ομάδα Γ' Εθνικής. Όμως, εκπλήξεις έγιναν πολλές στην πρώτη φάση του Κυπέλλου, με πρωταγωνιστές τις μικρές ομάδες. Η Καλαμάτα κράτησε το 0-0 και στα δύο παιχνίδια, κάτι που δείχνει τη σοβαρή δουλειά που γίνεται στον αμυντικό χώρο, έργο για το οποίο πρέπει να συγχαρούμε τον ικανό τεχνικό της Καλαμάτας, Βασίλη Αντωνιάδη και τους συνεργάτες του.
Πολλές ευκαιρίες δίνονται, επίσης, και στους νεαρούς ταλαντούχους παίκτες, οι οποίοι σιγά σιγά ανεβάζουν την απόδοσή τους και φανερώνουν την πραγματική τους αξία. Στα νέα αυτά παιδιά, άλλωστε, στηρίζεται και ο Βασίλης Αντωνιάδης σε ό,τι έχει σχέση το μέλλον της ομάδας. Όταν ομάδες ξοδεύουν δεκάδες και εκατοντάδες εκατομμύρια δραχμές για την απόκτηση "έτοιμων" παικτών, η Μαύρη Θύελλα ακολουθεί τη σωστή τακτική, θυσιάζοντας τις θεαματικές εμφανίσεις και αποφεύγοντας τα παχιά λόγια, κάνοντας ταυτόχρονα και επένδυση για το μέλλον. Μπράβο στον τεχνικό της ομάδας και τα νεαρά μας ταλέντα.
- Οι καλές εμφανίσεις της ομάδας δεν αφήνουν ασυγκίνητους και τους αγνούς οπαδούς της ομάδας, που για δύο ακόμα αγώνες δήλωσαν παρόντες. Μπορεί ο αριθμός να μην ήταν θεαματικός, όμως τόσο οι 150 περίπου ήρωες που βρέθηκαν στην Πάτρα, όσο και οι 500 φίλαθλοι που δεν έδωσαν σημασία στην έλλειψη ενδιαφέροντος του αγώνα με το Κιλκίς (συν τις καιρικές συνθήκες, που δεν ήταν και τόσο καλές), απέδειξαν ότι είναι αποφασισμένοι να μην αφήσουν την ομάδα μόνη. Μπορεί οι Ιούδες να μην "καταδέχθηκαν" τη Μαύρη Θύελλα, όμως κανείς από εμάς, τους γνήσιους οπαδούς, δεν ενδιαφέρεται. Αν η παρουσία των φιλάθλων κυμανθεί από 1000 έως 3000, θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.
Οι Bulldogs ήταν φυσικά παρόντες και στο παιχνίδι με Πατραϊκό. Απ' ό,τι διάβασα, έτυχαν σωστής φιλοξενίας από τους φιλάθλους του Πατραϊκού, στους οποίους θ' ανταποδώσουν εάν οι τελευταίοι επισκεφθούν την Καλαμάτα. Είναι καλό να υπάρχουν θερμές σχέσεις μεταξύ οπαδών ορισμένων ομάδων, οι οποίες να διατηρούνται και ν' ανταποδίδονται. Φανταστείτε να δημιουργούσαμε αδερφικές σχέσεις με τους οπαδούς του Αιγάλεω... Με την Αθηναϊκή ομάδα στο ρόλο της "αδερφής", φυσικά.
- Ακόμα δεν πήρε την Καλαμαριά στα χέρια του ο τέως πρόεδρος και ιδιοκτήτης της Μαύρης Θύελλας, κ. Σταύρος Παπαδόπουλος, και έδειξε κόκκινη κάρτα στον πρώην τεχνικό της Καλαμάτας, Κώστα Ιωσηφίδη. Δεν πρόλαβε ο άνθρωπος να δώσει 2-3 αγώνες, και ο νυν ιδιοκτήτης του Απόλλωνα Καλαμαριάς έδειξε τις προθέσεις του... Όποιος δεν κάνει αυτά που λέει ο Παπαδόπουλος, θα χάνει τη θέση του. "Πληρώνω κύριοι...", σου λέει ο νέος ιδιοκτήτης της ιστορικής ομάδας των Ποντίων, "... και ό,τι γουστάρω κάνω." Έφερε και τον παλιό γνωστό της Καλαμάτας, τον Εδουάρδο Αμορίν, και το καρέ συμπληρώθηκε. Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά κύριε Παπαδόπουλε. Ο Κώστας Ιωσηφίδης είναι αρκετά ικανός προπονητής για τον Απόλλωνα και δεν πέφτει λίγος. Είναι ντροπή να συμπεριφέρεστε κατ' αυτόν τον τρόπο σ' έναν άνθρωπο που στο κάτω κάτω είναι και ντόπιος ("συμπολίτης" του Απόλλωνα Καλαμαριάς) και πονάει τον Απόλλωνα περισσότερο από εσάς. Όμως εμείς γνωρίζουμε τι ζητάει ο κύριος Παπαδόπουλος... την απόλυτη υποταγή του κάθε προπονητή στο δικό του λόγο. Ο Αμορίν όχι μόνο θα πειθαρχήσει, αλλά θα πει και ευχαριστώ. Όχι ότι ο άνθρωπος δεν έχει ικανότητες (αν και αυτό είναι ζήτημα αντικρουόμενων απόψεων), όμως δεν έδειξε ποτέ και τον απαιτούμενο τσαμπουκά που επιβάλεται. Καλή τύχη στην συμπαθέστατη ομάδα του ιστορικού Πόντου. Ελπίζω να μην ζημιωθεί (ψυχολογικά) η ομάδα του Απόλλωνα και ο γάμος Παπαδόπουλου/Αμορίν και Καλαμαριάς να μην καταλήξει σε διαζύγιο... Αυτό όμως το βλέπω χλωμό, πάρα πολύ χλωμό. Ετοιμαστείτε για χοντρά γέλια.
- Κλείνω την πολυλογία μου με μια ευχή να περάσει η Μαύρη Θύελλα ένα ευχάριστο απόγευμα, στο παιχνίδι με την Κασσάνδρα. Αν όχι την πρώτη της εκτός έδρα νίκη, τουλάχιστον ν' αποσπάσει, η Μαύρη Θύελλα, τον ένα βαθμό της ισοπαλίας. Η Κασσάνδρα έχει δείξει στοιχεία ομάδας που φέρνει καλά αποτελέσματα, οπότε θα παιχθεί δυνατός αγώνας. Ακόμα και μια [αξιοπρεπής] ήττα δεν πρέπει να μας πτοήσει. Άλλωστε, είμαστε ακόμα στην αρχή. Αλλά καλύτερα να μην το γρουσουζεύουμε. Καλή μας τύχη!
Μια Θυελλάρα απ' τα παλιά - 08/26/2002
- Σε τίποτα δεν θύμιζε την Καλαμάτα των τελευταίων 2 ετών η Μαύρη Θύελλα, στο παιχνίδι με τον Πανηλειακό. Για όσους δεν γνωρίζουν, η μεγάλη ομάδα της Μεσσηνίας πέρασε εχθές ένα ευχάριστο απόγευμα κόντρα στην ομάδα του Πύργου, επιτυγχάνοντας το σαρωτικό 4-1. Εμφάνιση και αποτέλεσμα που θύμισαν κάτι από την ομάδα που όλοι μας γνωρίζαμε, χρόνια πριν.
Με το δεξί, λοιπόν, ξεκινήσαμε τις αγωνιστικές μας υποχρεώσεις και στο πρωτάθλημα, κάτι που έφερε χαμόγελα στο στρατόπεδο της ομάδας της Καλαμάτας. Χωρίς πολλά φρου-φρου και αρώματα, η ομάδα του Αντωνιάδη και του Γρηγορόπουλου απέδειξε ότι ξέρει ν' αγωνίζεται αξιοπρεπώς και να υπερβαίνει τις δυσκολίες που συναντά. Το ευρύ σκορ και η καλή εμφάνιση δεν συνεπάγωνται και ανάλογη συνέχεια, όμως προσφέρουν τη δυνατότητα στην ομάδα και τους οπαδούς της να προχωρήσουν με λιγότερο άγχος και ελπίδα για το μέλλον. Επίσης, προσφέρουν την ευκαιρία αξιολόγησης του παρόντος υλικού και της σκληρής εργασίας των παραγόντων-συντελεστών της χθεσινής επιτυχίας.
- Μεγάλος συντελεστής για τη νίκη υπήρξε και ο κόσμος της Μαύρης Θύελλας. Με κινητήριο μοχλό τους 300-400 πιστούς της ομάδας που βρίσκονταν παρόντες σε κάθε παιχνίδι την περυσινή χρονιά, και άλλους 2500 διψασμένους για νίκη οπαδούς, ο παράγων έδρα λειτούργησε ευεργετικά στην ψυχολογία των παικτών της Μαύρης Θύελλας και αυτό φάνηκε με την γρήγορη απάντηση στο γκολ της ισοφάρισης του Πανηλειακού. Τόσο τα θετικά στοιχεία που έδειξε η ομάδα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, όσο και η σημαντικές νίκες επί του Κιλκισιακού (για το κύπελλο) και του Αιγάλεω (φιλικό), ώθησαν στην άρση της αποχής μερικών υγειώς σκεπτόμενων φιλάθλων και στη συμμετοχή τους στη μεγάλη νίκη της ομάδας απέναντι στον Πανηλειακό.
Οι κασσάνδρες δεν θ' αρκεστούν στη νίκη και θα βιαστούν να πουν ότι η ομάδα της Ηλείας παρουσιάζεται αδύναμη σχετικά με τα περασμένα χρόνια. Όσοι όμως έχουν τα μάτια ανοιχτά και το μυαλό καθαρό θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι η Μαύρη Θύελλα έχει περάσει πολλά βάσανα και κακουχίες τα τελευταία δύο χρόνια. Ας την αφήσουν να πάρει μια ανάσα και ας μην βιαστούν να την καταδικάσουν. Ο παράγων τύχη παίζει πάντα ρόλο σε κάθε αγώνα. "Συν Αθηνά και χείρα κίνει", έλεγαν οι αρχαίοι (και ένδοξοι) υμών πρόγονοι, και η Μαύρη Θύελλα το έκανε πράξη. Δεν άφησε την ευκαιρία να της ξεφύγει και δεν λυπήθηκε τον αντίπαλο. Με τα παινιχρά μέσα που διαθέτει σήμερα η ομάδα, κατόρθωσε να σπάσει τη γκίνια που θέλει τη Μαύρη Θύελλα να δυσκολεύεται να φέρει θετικά αποτελέσματα στο πρώτο παιχνίδι κάθε χρονιάς. Οι νεαροί και άπειροι, σχετικά, παίκτες μας δικαίωσαν τον Αντωνιάδη για την εμπιστοσύνη που τους έδειξε και δεν του χάλασαν το χατήρι. Όσο για τις κασσάνδρες και τους κακοθελητές, ας κάτσουν στη γωνιά και ας λουφάξουν μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος... Παρέα με τους Ιούδες.
- Μια και μιλάμε για Ιούδες, έχω να προτείνω τη δημιουργία ενός νέου συνδέσμου, ο οποίος μάλιστα θα είναι και ο πιο πολυπληθής της Καλαμάτας. Θα φέρει την ονομασία "Judas Club" και θα συμπεριλαμβάνει όλους αυτούς τους άπιστους που πρόδωσαν τη Μαύρη Θύελλα. Με την οικονομική τους στήριξη (μέσω εισητηρίου), η ομάδα της Καλαμάτας θα μπορέσει να εξοφλήσει ένα μεγάλο μέρος των χρεών της, αφού ο αριθμός των Ιούδων είναι πάρα πολύ μεγάλος. Judas Club, λοιπόν και οι Θεοί να βάλουν το χέρι τους.
- Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το forum των οπαδών έμεινε κάπως πίσω. Αν δεν ήταν και η φημολογούμενη επιστροφή του Παπαδόπουλου να δημιουργήσει κάποιον διάλογο, θα μιλούσαμε για ολοκληρωτική "ξηρασία". Βέβαια, οι διακοπές του καλοκαιριού οδήγησαν άπαντες μακριά από ηλεκτρονικούς υπολογιστές και forum, όμως ελπίδα όλων μας είναι να υπάρξει μεγάλη κίνηση. Αν μάλιστα η ομάδα έχει μια καλή και αξιοπρεπή πορεία, τότε προβλέπω συνωστισμό. Άντε ρε παιδιά, να μην χαθούμε τώρα που γίνονται φιλότιμες προσπάθειες!
Με το δεξί - 08/13/2002
- Οι θερινές "διακοπές" πλησιάζουν στο τέλος τους και ο κάθε κατεργάρης επιστρέφει στον πάγκο του, που λέει και ο λαός. Η σελίδα αυτή ανανεώθηκε πολύ λίγες φορές μέσα στο καλοκαίρι, αλλά με την εκκίνηση των αγωνιστικών υποχρεώσεων της ομάδας επιστρέφουμε και εμείς, δριμύτεροι, αν όχι ανανεωμένοι.
Με νίκη, λοιπόν, και μάλιστα μέσα στο Κικλίς, με 1-2, ξεκίνησε η Μαύρη Θύελλα τις επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις της για το Κύπελλο Ελλάδος. Χωρίς φανφάρες και πολυλογίες, η Καλαμάτα στάθηκε όρθια μέσα στον αγωνιστικό χώρο και βούλωσε τα στόματα όλων, ιδιαίτερα αυτών που την κατακρίνουν από φθόνο και ζήλεια. Μπορεί ο Κιλκισιακός να είναι ομάδα μικρότερης κατηγορίας, όμως και η Μαύρη Θύελλα έχει παρουσιάσει αστάθεια τα τελευταία 2 χρόνια, κάτι που επιδιώκει η σημερινή διοίκηση ν' αλλάξει, όσο της επιτρέπουν τα οικονομικά και χρονικά περιθώρια. Χαρακτηριστικό είναι ότι η τοπική μας ομάδα προηγήθηκε με 0-2 και μόλις στις καθυστερήσεις δέχθηκε το γκόλ. Αν η Μαύρη Θύελλα παρουσιαστεί πιο ολοκληρωμένη από πέρυσι, οι ελπίδες μας για καταξίωση και άνοδο θ' αναζωγονηθούν σημαντικά. Προς το παρόν είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, αλλά δεν λέμε όχι σε μια καλή αρχή.
- Κατά τη διάρκεια των "διακοπών" της σελίδας ακούστηκαν κάποια δυσάρεστα περί τυχόν ανακατέματος του Βίκτωρα Μητρόπουλου με τα τωρινά ποδοσφαιρικά δρώμενα της Μαύρης Θύελλας. Αφέθηκε να εννοηθεί, δηλαδή, ότι ο ανεκδιήγητος Βίκτωρας έχει ρίξει χρήμα και υποστήριξη στην ομάδα που αρκετά χρόνια πριν είχε θάψει, ως πρόεδρος του Αιγάλεω. Ελπίδα όλων μας είναι οι φήμες αυτές να παραμείνουν φήμες και να μην βγουν αληθινά όλα αυτά που έχουν ειπωθεί. Είναι ευχής έργον να βγει μπροστά ο Γρηγορόπουλος και να παραδεχθεί ότι όλα αυτά δεν είναι παρά κακόβουλες φήμες και τίποτα παραπάνω. Δεν ζητάμε ψεύτικες υποσχέσεις, απλά και μόνον την αλήθεια. Μέχρι στιγμής τα έχει πάει αρκετά καλά, άσχετα αν φωνάζουν κάποιοι ότι τα έχει κάνει θάλασσα. Άλλωστε, αν υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που να πονάει την ομάδα, και να είναι σε θέση να βοηθήσει, ας βγει μπροστά και ας το δείξει με έργα, όχι με λόγια. Αλλιώς, ας αφήσουμε τον Γρηγορόπουλο να κάνει τη δουλειά του και ας μην προβάλουμε εμπόδια. Τα έχουμε πει πολλές φορές και μάλλιασε η γλώσσα μας.
Από την άλλη μεριά, τα κάνω πάνω μου όταν σκέφτομαι ότι υπάρχει και η παραμικρή πιθανότητα να είναι ανακατεμένος ο "νονός" στην ομάδα. Αν φτάσαμε σε αυτό το σημείο... χαθήκαμε. Όχι μόνον για τα όσα διαδραματίστηκαν στον ιστορικόν εκείνον αγώνα με το Αιγάλεω, αλλά για όλα αυτά που αντιπροσωπεύει ο Βίκτωρας. Θέλεις καθαρό ποδόσφαιρο; Πάρε μια και πέσε στην κάτω κατηγορία... Θέλεις μαφιόζικες εξηγήσεις; Προχώρα παρέα με τον Βίκτωρα και θα σωθείς. Για να δούμε λοιπόν, τι θα γίνει;
- Μας παίδεψε από εδώ, μας παίδεψε από εκεί, τελικά δεν του κάναμε τη χάρη του Ψωμιάδη και ο Τριχιάς ήρθε στην Καλαμάτα. Κατά το πόσο μπορεί να μας βοηθήσει, θα το δείξει ο καιρός, όμως η ηθική ικανοποίηση είναι δική μας, αφού ταυτόχρονα η διοίκηση της ΑΕΚ αναγνώρισε το χρέος απέναντί μας. Το πότε θα δούμε το χρώμα του χρήματος, δεν γνωρίζω. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι κάποια στιγμή θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε την εξόφληση των δικών μας χρεών, κάτι που έχει ιδιάζουσα σημασία για την περαιτέρω πορεία της ομάδας. Η επένδυση στα νεαρά ταλέντα της Μεσσηνίας είναι μια καλή αρχή, όμως θα πρέπει να συνοδευθεί από μια ακόμα καλύτερη οικονομική κατάσταση και βελτιωμένη υποδομή. Αν ο Αντωνιάδης αποδειχθεί έμπειρος στην ανεύρεση νέων ταλέντων, σε 2-3 χρόνια θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για μια γερή ομάδα, με νέους, αλλά έμπειρους, παίκτες και με μεγάλες προοπτικές. Υπομονή... και σε αυτόν τον τομέα.
- Άφησα τους οπαδούς για το τέλος, αφού δεν προβλέπεται ιδιαίτερη κοσμοσυρροή την φετινή περίοδο. Πάλι οι Bulldogs και μερικοί ακόμα ρομαντικοί θα βρεθούν πλάι στην ομάδα για να την ενισχύσουν ηθικά, αλλά και με τον οβολό τους. Ντροπή για τις "χιλιάδες" των οπαδών που κάποτε κατέκλυαν τις κερκίδες για να πανηγυρίσουν, να φωνάξουν, ή ακόμα και να βρίσουν. Αυτές οι εποχές έφυγαν ανεπιστρεπτί, χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα δούμε νέες γενιές αγνών φίλων της Μαύρης Θύελλας στο μέλλον. Προς το παρόν, μόνο οι "τριακόσιοι" θα παρευρίσκονται να εκφράζουν την αγάπη τους. Καλή δύναμη παλικάρια, μην το βάζετε κάτω.
Τα φαντάσματα επιστρέφουν - 07/08/2002
- Δεν συνηθίσαμε ακόμη στη "Νέα Τάξη Πραγμάτων" που επικράτησε μετά την παραλαβή του 99% της ομάδας από τον Γιώργο Γρηγορόπουλο, και την οριστική απομάκρυνση των "αόρατων" αφεντικών που διέλυσαν τη Μαύρη Θύελλα, ήρθαν νέες ανακατατάξεις να θολώσουν ακόμα περισσότερο τα νερά. Το πέπλο μυστηρίου, αν μου επιτραπεί ο όρος αυτός, που έχει τυλίξει τη σημερινή κατάσταση στην ομάδα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα χρέη της, έρχεται να ενισχύσει η παραίτηση του Σίμου Κατσαρού, μέχρι πρότινος δεξιού χεριού του προέδρου της Καλαμάτας. Ο Σίμος Κατσαρός μίλησε για διαφορετικές απόψεις που είχε με τον Γρηγορόπουλο, κάτι που δεν μας επιτρέπει να ξέρουμε πάνω σε ποιά θέματα υπήρχαν διαφοροποιήσεις. Με αγωνία περιμένουμε κάποιες διευκρινήσεις, τόσο από τη μεριά του Σίμου Κατσαρού, όσο και από τη μεριά του Γιώργου Γρηγορόπουλου.
- Αναστάτωση προκάλεσε και η παραίτηση του Έλβιο Μάνα, αφού συνοδεύθηκε από δηλώσεις πίκρας και αγανάκτησης. Αιτία για την παραίτηση του συμπαθέστατου, παλιού παίκτη της Μαύρης Θύελλας ήταν η αντιμετώπηση της [προηγούμενης] διοίκησης, αφού ουκ ολίγες φορές βρέθηκε απλήρωτος. Ταυτόχρονα, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την έλλειψη ευγνωμοσύνης στο πρόσωπό του, αφού ουδείς επίσημος (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του Έλβιο Μάνα) δεν του είπε ένα ευχαριστώ για την προσφορά του όταν του ζητήθηκε να εργαστεί, προσωρινά, ως προπονητής.
Δικαιολογημένη λοιπόν η παραίτηση του συμπαθέστατου αυτού παράγοντα, όμως υπάρχουν και κάποια ερωτηματικά. Πρώτα απ' όλα, γιατί μπαίνει στον κόπο ν' απαντήσει στην ερώτηση σύγκρισης μεταξύ Σταύρου Παπαδόπουλου και Γιώργου Γρηγορόπουλου, αφού στην πραγματικότητα μόλις τώρα πήρε τα ηνία ο τελευταίος; Πώς μπορεί να μιλάει [έμμεσα] γι' αχαριστία της διοίκησης, χωρίς να δίνει την ευκαιρία στον Γρηγορόπουλο να "επανορθώσει" τα λάθη του παρελθόντος; Δεύτερον, γιατί δεν επιρρίπτει ευθύνες και στον Σταύρο Παπαδόπουλο για την άρνησή του ν' αποκαλύψει αυτούς που διέλυσαν τη Μαύρη Θύελλά; Τρίτον, γιατί πλέκει το εγκώμιο του Σταύρου Παπαδόπουλου αφού ο τελευταίος ανέλαβε την αγορά μιας ομάδας που ανταγωνίζεται τη Μαύρη Θύελλα; Τι θα γίνει εάν στο μέλλον ο Μεσσηνιακός αντιμετωπίσει τον Απόλλωνα Καλαμαριάς σ' ένα παιχνίδι "ζωής και θανάτου"; Θα μπορούσε να ρίξει τα χρήματα στην Καλαμάτα (έστω και στην ομάδα του Μεσσηνιακού) και να φτιάξει ένα αξιοζήλευτο σύνολο. Τέλος, γιατί δεν αναλογίζεται πόσο κακό έκανε στην ομάδα η υπερβολική παρενόχληση του Σταύρου Παπαδόπουλού στη δουλειά των προπονητών που παρέλασαν μπροστά στην ομάδα; Δεν λέω ότι δεν έχει ελαφρυντικά ο Παπαδόπουλος, όμως ας μην ξεχνάει και ο Έλβιο Μάνα ότι ο Γρηγορόπουλος ήταν ο μόνος που πραγματικά δέχθηκε ν' αναλάβει την ομάδα στις δύσκολες στιγμές. Δεν ισχυρίζομαι ότι ο Παπαδόπουλος έπρεπε να βγάλει το φίδι από την τρύπα, κουβαλώντας το μεγάλο χρέος της Μαύρης Θύελλας, όμως από την άλλη μεριά, στις στιγμές ανάγκης φαίνονται αυτοί που πραγματικά αγαπούν την ομάδα. Θ' αφήσουμε λοιπόν τον, κατά τ' άλλα, αξιέπαινο Έλβιο Μάνα να σκεφθεί όσα δήλωσε, και ν' αξιολογήσει το έργο του Γρηγορόπουλου αφού πρώτα του επιτρέψει να οδηγήσει την ομάδα για λίγο. Διότι διαφορετικά οδηγείς όταν έχεις το 32% του ελέγχου της ομάδας, και διαφορετικά όταν πρέπει να παρακαλείς όλους αυτούς που κατέχουν το 68%. Μια ευκαιρία ζητάει ο άνθρωπος κύριε Μάνα, τίποτε άλλο.
- Οι κλάδοι ελαίας πρόκειται να πεταχτούν και η Μαύρη Θύελλα θ' αγωνίζεται ξανά με το έμβλημα που ήταν γνωστή μέχρι και το 1995, δηλαδή χωρίς τα κλαδιά ελιάς που είχε προσθέσει ο Σταύρος Παπαδόπουλος. Κατά πόσο έχει σημασία αυτό, δεν είναι άξιον συζήτησης. Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία και επείγει, είναι η αποκατάσταση του παρελθόντος και η σύνδεσή του με το παρόν και το μέλλον. Ο συμβολισμός ήταν πάντα αναπόσπαστο κομμάτι κάθε ισχυρής ιδεολογίας και η Καλαμάτα δεν αποτελεί εξαίρεση. Με ποιό σκεπτικό είχε αλλάξει ο κύριος Παπαδόπουλος το ένδοξο έμβλημα της Μαύρης Θύελλας; Τι μας "έφταιξε" το παλιό σύμβολο και τ' αλλάξαμε; Όχι ότι η ομάδα θ' αναγεννηθεί λόγω αλλαγής θηρεού, όμως η επιστροφή στις ρίζες περισσότερο καλό παρά κακό θα μας κάνει.
- Είπαμε να μην ασχοληθούμε με τον κύριο Παπαδόπουλο, αλλά οι καταστάσεις δεν μας το επέτρεψαν. Πριν καλά-καλά ξεχάσουμε το νέο φιάσκο της επιστροφής του πρώην ιδιοκτήτη της Μαύρης Θύελλας, νέα βόμβα έσκασε στα ποδοσφαιρικά δρώμενα, με πρωταγωνιστή τον Μέγα Σταύρο. Αφού η μεγάλη ομάδα της Μεσσηνίας του έπεσε πολύ λίγη (λόγω χρεών), ο μπάρμπα-Σταύρος κατέληξε στη Βόρεια Ελλάδα, και συγκεκριμένα στην Καλαμαριά. Ύστερα από περιπλάνηση λίγου καιρού, ο Μεσσήνιος μεγαλοεπιχειρηματίας απεφάσισε να κάνει επενδύσεις στην συνπρωτεύουσα, ξεκινώντας από την κατά τ' άλλα ιστορική ομάδα του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Επικαλούμενος την υγειή οικονομική κατάσταση της Ποντιακής ομάδας, δικαιολόγησε τ' αδικαιολόγητα, προσθέτοντας και λίγη δόση πατριωτισμού... που ελπίζουμε να μην είναι ψεύτικος. Μιλάμε πάντα για τις σκλαβωμένες πατρίδες (κάποιοι αρκούνται στον χαρακτηρισμό "χαμένες πατρίδες") που ο κύριος Παπαδόπουλος χρησιμοποίησε ως πάτημα για την ανάληψη του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Είπε και μερικά φαιδρά περί προτίμησης του ονόματος Απόλλων, όμως είμαι βέβαιος ότι θα του είχε πει κάποιος για μια ομάδα, ονόματι Απόλλων Καλαμάτας, οπότε ας μην κοίταγε παραπέρα της ιδιαίτερης πατρίδας του αν η ονομασία ήταν το ζήτημα.
Αφού λοιπόν γελάσαμε με όλα τα αστεία που ειπώθηκαν, μάθαμε και για κάποιες επενδύσεις που επιθυμεί να κάνει ο Μεσσήνιος επιχειρηματίας στη Θεσσαλονίκη. Εαν πάντως πιστεύει ότι θα του στρώσουν το τραπέζι και θα του στηθούν οι τοπικοί παράγοντες της μεγαλύτερης πόλης της τιμημένης Βορείου Ελλάδας, τότε καλά θα κάνει ο κύριος Παπαδόπουλος να τσιμπηθεί γερά... μπας και ξυπνήσει. Και η Μεσσηνία μας ήταν και είναι ανοικτή σ' επενδύσεις, αν πραγματικά ήξερε να κινηθεί ο πρώην μεγαλομέτοχος της Μαύρης Θύελλας. Μεσσηνία δεν είναι μόνον η Καλαμάτα. Γνωρίζω για τα κοράκια που έπεσαν να τ' αρπάξουν από τον Παπαδόπουλο μόλις πρωτοεμφανίστηκε στην Καλαματιανή κοινωνία, και τον συγχαίρω που δεν επέτρεψε στον εαυτό του να πέσει θύμα τους. Όμως αυτή τη στιγμή θα μπορούσε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στη Μεσσηνιακή ζωή, καθότι δεν υπάρχουν πολλοί που θα μπορούσαν να προωθήσουν επιτυχώς το νομό μας. Τα σενάρια είναι πολλά και είμαστε βέβαιοι ότι κάποιο από αυτά θα "έπιανε", όμως αυτή τη στιγμή θλιβόμαστε για την απομάκρυνση ενός οικονομικά ισχυρού παράγοντα από τη γη της Μεσσηνίας. Ας μου επιτραπεί η επανάληψη αυτού που ισχυρίστηκα πριν, ότι δηλαδή δεν ευθύνεται ο Σταύρος Παπαδόπουλος για το ναυάγιο των μελλοντικών του επενδύσεων στη Μεσσηνία. Παρ' όλα αυτά, ο μεγαλοεπιχειρηματίας της Μεσσηνίας μας μπορούσε και έπρεπε να ρίξει περισσότερο νερό στο κρασί του, παραμένοντας προσκολλημένος στα πάτρια εδάφη. Καλή τύχη λοιπόν στη νέα σας ομάδα, κύριε Παπαδόπουλε. Εμείς αγαπάμε τη Μαύρη Θύελλα και να μην περιμένετε κατανόηση την επόμενη φορά που οι ομάδες μας συναντηθούν. Αρκεί να παίξουν οι παίκτες μας για την ιστορία της Καλαμάτας.
Ήρθον, είδον και απήλθον - 06/12/2002
- Με ενός μήνα καθυστέρηση επιστρέφει η στήλη αυτή για να ενημερώσει, να κρίνει, να δικαιώσει και να καταδικάσει. Το θέατρο του παραλόγου και των φημών έληξε χωρίς πολλές φανφάρες και τυμπανοκρουσίες. Η επιστροφή του Παπαδόπουλου δεν πραγματοποιήθηκε (σας θυμίζει τίποτα αυτό;) και η ομάδα θα ξεκινήσει την προετοιμασία της καθυστερημένα... για μία ακόμη χρονιά.
Δικαιολογίες για την ανάληψη, ή όχι, της ομάδας από τον Σταύρο Παπαδόπουλο υπάρχουν πολλές. Από τη μια μεριά, μια ομάδα χωμένη στα χρέη, που σύμφωνα με τους ορκωτούς λογιστές του Παπαδόπουλου φθάνουν περίπου τα 1.5 δις δραχμές, ενώ σύμφωνα με τον Γρηγορόπουλο ο αριθμός βρίσκεται μεταξύ 650 και 700 εκ. δραχμών. Από την άλλη μεριά, ο Παπαδόπουλος θέτει όρους που δύσκολα μπορούν οι σημερινοί παράγοντες να φέρουν εις πέρας. Το γεγονός ότι η ομάδα είναι χρεωμένη είναι κοινό σημείο αναφοράς και θα πρέπει να προβληματίσει την παρούσα διοίκηση, λείαν σοβαρά. Εντύπωση δημιούργησε η επιμονή των συνεργατών του Παπαδόπουλου ν' αναλάβει, ο τελευταίος, εκ νέου τη Μαύρη Θύελλα, σώζοντάς την από βέβαια διάλυση. Ο πρώην ιδιοκτήτης της ιστορικής Μεσσηνιακής ομάδας, αρνήθηκε ν' αναλάβει την ομάδα, αναφέροντας τα υπέρογκα χρέη ως αιτία για την απόφασή του αυτή. Γειά και χαρά κύριε Παπαδόπουλε, αλλά δεν θα πάρουμε...
Εκεί που είπαμε ότι όλα χάνονται, εμφανίστηκε στο προσκήνιο ο νυν πρόεδρος της Μαύρης Θύελλας και δήλωσε παρών, για άλλη μια φορά. Χωρίς περαιτέρω τριβή χρόνου, ήρθε σε συμφωνία με τον άξιο και αγαπητό, στις τάξεις των Καλαματιανών φιλάθλων, προπονητή, Κώστα Ιωσηφίδη, ανανεώνοντας τη συνεργασία του Βορειο-Ελλαδίτη τεχνικού με την μεγάλη ομάδα της Καλαμάτας. Θέτοντας λογικούς και εφικτούς στόχους, σχεδιάζουν την ομάδα που θ' αποτελέσει την πηγή υπερηφάνειας του νομού μας, και η οποία θα πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Πρώτη φροντίδα της ανανεωμένης διοίκησης θα πρέπει να είναι τα οικονομικά. Με τη φημολογούμενη μεταβίβαση ολοκλήρου του πακέτου των μετοχών στα χέρια του τωρινού προέδρου, ο έλεγχος της ομάδας θα επιστρέψει πλέον σε επώνυμη διοίκηση, με πρόσωπο και αποδεδειγμένη δράση. Άλλωστε, είναι ένας από τους λίγους που διατίθεται ν' αναλάβει την ομάδα όπως έχει και θα πρέπει να εκτιμηθεί γι' αυτό. Αν μεταβούν οι υπόλοιπες μετοχές (γύρω στο 70%) από τα χέρια των "αοράτων" αφεντικών στα χέρια του Γρηγορόπουλου, η ηρεμία θα επανέρθει στις τάξεις των φιλάθλων και αναμένεται καλύτερη πορεία της ομάδας.
- Ας μην ζούμε όμως με παραισθήσεις, η ομάδα είναι χρεωμένη ως το κόκκαλο. Θα μπορούσε μάλιστα να πέσει στη Γ' Εθνική κατηγορία, αν αυτό ήταν μέσα στα συμφέροντα των "μεγάλων δυνάμεων". Κανείς δεν μας εγγυάται ότι δεν θα γίνει πραγματικότητα η απειλή αυτή, και ότι του χρόνου δεν θα μας ρίξουν. Η εξόφληση του ποσού της μεταγραφής του Γεωργέα στην Α.Ε.Κ., δεν πρόκειται να καλύψει παρά ένα μικρό μέρος των οικονομικών υποχρεώσεων της Καλαμάτας. Το ίδιο ισχύει και για τα όποια οικονομικά οφέλη αποφέρει μια καλή συμφωνία για τα δικαιώματα τηλεοπτικής κάλυψης. Εαν η αναστήλωση της ομάδας δεν συνοδευθεί από τη μαζική επιστροφή των φιλάθλων, μαζί με τους πόρους από διαφημίσεις, η Μαύρη Θύελλα δεν θα μπορέσει ν' ανταπεξέλθει ούτε και στα μικρά έξοδα. Πώληση μεγάλων και νεαρών ταλέντων δεν σηκώνει συζήτηση, ούτε πρέπει να εξετασθεί ως πιθανότητα. Αν η ομάδα έχει κάποιες ελπίδες, είναι τα ταλαντούχα παιδιά που πλαισιώνουν τη Μαύρη Θύελλα και αυτά τα παιδιά δεν είναι προς πώλησιν.
Ευχάριστο για την ομάδα είναι η απόφαση, από κοινού, να στηριχθούμε στα τοπικά ταλέντα, ενισχύοντας έτσι τη μεγάλη προσπάθεια αναβίωσης της μεγάλης Μαύρης Θύελλας που όλοι μας ξέραμε κάποτε. Χωρίς αυτό να σημαίνει απόρριψη ταλαντούχων παικτών, μη Μεσσηνίων στην καταγωγή, η Καλαμάτα θα πρέπει να χτίσει για το μέλλον, δημιουργώντας ένα κράμα παικτών που αγαπούν τον τόπο αυτόν και διατίθενται να παλέψουν για τη διαφήμησή του. Μη Μεσσήνιοι παίκτες έχουν θέση στην ομάδα, εφ' όσον μπορούν και θέλουν να προσφέρουν, όχι όμως και αυτοί που έχουν προϊστορία ατόμων που πουλάνε την ομάδα τους για ένα πιάτο φακές. Ευχάριστο είναι ότι ο Κώστας Ιωσηφίδης αναγνωρίζει τη σημασία μιας τέτοιας απόφασης και τη σέβεται. Ο τεχνικός της Μαύρης Θύελλας είναι μεγάλο απόκτημα μιας προσπάθειας αναγέννησης και ανανέωσης, που ίσως μάλιστα καρποφορήσει σύντομα. Καλή τύχη λοιπόν στον Γρηγορόπουλο, τον Ιωσηφίδη και όλους αυτούς που παλεύουν για τη δικαίωση του ονείρου κάποιων λίγων φιλάθλων που τολμούν να πιστεύουν στη μεγάλη Καλαμάτα. Εμείς είμαστε μαζί με όσους προσπαθούν ειλικρινά, και τους υποσχόμεθα όλη την υποστήριξη που μπορούμε να τους δώσουμε. Ας παλέψουμε, όλοι μαζί, κοιτώντας πάντα μπροστά. Ψηλά τις σημαίες, παιδιά!
- Θα κλείσω τη σημερινή μου στήλη με μια ακόμα αναφορά στα όσα διαδραματίστηκαν και διαδραματίζονται στη σημερινή Μαύρη Θύελλα. Η θέση της σελίδας αυτής πάνω στο θέμα της επιστροφής του Παπαδόπουλου είναι λίγο-πολύ γνωστή. Δεν πρέπει να κλείνουμε τα μάτια μας στα έργα του τέως ιδιοκτήτη της ομάδας, ο οποίος έχτισε ένα σύνολο οικονομικά βιώσιμο και υγειές. Δεν φέρει καμμία ευθύνη για το σημερινό χάλι της ομάδας, εκτός του ότι διατήρησε άσχημη τακτική στο θέμα των μεταγραφών και των σχέσεών του με τους φανατικούς. Αν αυτά τα δύο μεγάλα λάθη δεν είχαν συμβεί, σήμερα θα ήταν ακόμα ιδιοκτήτης και πρόεδρος, και η ομάδα θα είχε την υποστήριξη χιλιάδων οπαδών της. Βέβαια, έγιναν και άλλα πολλά λάθη, μικρά και μεγάλα, αλλά κατά τη γνώμη μου τα δύο παραπάνω έφεραν τη ρίξη που οδήγησαν τους φιλάθλους στην απόγνωση ν' αναζητήσουν νέο σχήμα. Η μανία του Παπαδόπουλου να παριστάνει τον προπονητή ήταν η παγίδα στην οποία έπεσε ο πρώην ιδιοκτήτης και που του στοίχισε την καλή φήμη που μέχρι τότε είχε.
Ειπώθηκαν πολλά γύρω από τη φημολογούμενη επιστροφή του Παπαδόπουλου. Θέατρο εντυπώσεων, διαφήμηση, ψεύτικες υποσχέσεις, και άλλα πολλά κυκλοφόρησαν ανάμεσα στις τάξεις των φιλάθλων. Προσωπικά πιστεύω ότι τίποτα από αυτά δεν ήταν αληθές. Ο Παπαδόπουλος θα αναλάμβανε, εκ νέου, την ομάδα, εφ' όσον εδύνατο να την κάνει πάλι οικονομικά εύρωστη σε μικρό χρονικό διάστημα. Δεν αρκεί να ρίξει χρήμα για να το κάνει αυτό... θα πρέπει να κάνει απόσβεση κεφαλαίου, σύντομα και χωρίς καθυστερήσεις. Μην πιστέψετε ότι οι προσπάθειες του Παπαδόπουλου τελείωσαν οριστικά. Θα τον δείτε πάλι στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο την επόμενη χρονιά... ίσως και συντομότερα, εάν αληθεύουν τα περί προσφοράς του στην ομάδα του Ακράτητου. Αν μάλιστα η Καλαμάτα ρίξει το χρέος της σε χαμηλά επίπεδα, τότε θα τον δείτε να επιστρέφει με τα τέσσερα. Μόνο που τότε η ομάδα ίσως να έχει βρει το δρόμο της, κάτι που όλοι μας πρέπει να ευχόμαστε. Ας μην είμαστε όμως αχάριστοι, ο Παπαδόπουλος ήταν σε θέση (και διατεθημένος) να βοηθήσει την ομάδα σε μια πάρα πολύ κρίσιμη καμπή της ιστορίας της. Ακόμα και σήμερα δεν έχει χαθεί ο εφιάλτης από μπροστά μας και καλά θα κάνουμε να το θυμόμαστε αυτό. Όσο και αν έχει την καλή θέληση ο Γρηγορόπουλος, δεν παύει να είναι οικονομικά και "πολιτικά" ανίσχυρος. Μόνη ελπίς, η επιστροφή και θερμή συμπαράσταση ΟΛΩΝ αυτών που πραγματικά αγαπούν τη Μαύρη Θύελλα, με εξαίρεση τους προδότες που πούλησαν την ομάδα όταν τους είχε ανάγκη. Υπομονή και οι μάσκες πέφτουν, η μία μετά την άλλη.
Εξελίξεις με γεύση αχαριστίας - 05/13/2002
- Οι εξελίξεις που όλοι μας πειμέναμε με αγωνία πήραν απρόβλεπτη στροφή καθώς ο πρώην ιδιοκτήτης της Μαύρης Θύελλας, Σταύρος Παπαδόπουλος, πήρε τη μεγάλη απόφαση να παραλάβει εκ νέου την ομάδα και να την οδηγήσει ψηλά. Στη σημερινή κατάσταση που βρίσκεται η Καλαμάτα, ήταν πολύ δύσκολο να επιβιώσει σαν σύλλογος, τόσο οικονομικά, όσο και στον τομέα της υποδομής. Εγκατελημένη από τους Ιούδες-φιλάθλους και τους "αόρατους" ιδιοκτήτες της, η Μαύρη Θύελλα, εναποθέτησε τις ελπίδες της στα πρόσωπα του Γεωργίου Γρηγορόπουλου και των συνεργατών του, καθώς και στις φιλότιμες προσπάθειες του άξιου τεχνικού Κώστα Ιωσηφίδη και των παικτών που έμειναν πιστοί στις επάλξεις. Με τα εξ Αθηνών αφεντικά να δείχνουν παντελή έλλειψη σεβασμού και φιλότιμου, η ομάδα έμεινε σχεδόν αβοήθητη, έρμαιον της κακοτυχίας της. Σε αυτό το σημείο που έφτασε η κατάσταση δεν υπήρχαν πολλά περιθώρια, οπότε η επιστροφή του Παπαδόπουλου έχει αρκετά θετικά.
Δεν θα σταθώ όμως στο αν ο Παπαδόπουλος έβλαψε ή ωφέλησε, αν έφταιξε ή όχι, αν μπορεί ν' αναστήσει τη Μαύρη Θύελλα ή να τη ρίξει ακόμα χαμηλότερα, διότι αυτά έχουν χιλιοειπωθεί και χιλιοσυζητηθεί μέσα σ' αυτήν την ιστοσελίδα, αλλά και στο forum. Για μένα, η απομυθοποίηση του δόγματος των "χιλιάδων" οπαδών της Καλαμάτας πέρασε σε πρώτη μοίρα και μου είναι πλέον δύσκολο να διακρίνω λόγους μάχης. Πολύ λίγο μ' ενδιαφέρει πια αν πατήσουν 10000 άτομα στα μελλοντικά παιχνίδια της Καλαμάτας. Ιδιάζουσα σημασία έχει η παρουσία των 300-400 ατόμων που παρακολούθησαν την ομάδα ανελλιπώς, και ακόμα περισσότερο μ' ενδιαφέρει να εξυμνήσω τα 100 περίπου παλικάρια που παρεβρέθησαν στο τελευταίο παιχνίδι, με Παναιγιάλειο. Η επιστροφή του Παπαδόπουλου δεν θα μπορέσει να επουλώσει τα τραύματα που υπέστη η ομάδα, ούτε θα μας κάνει να ξεχάσουμε την τελευταία χρονιά. Ακόμα και αν ο ίδιος δείξει (όπως θα έπρεπε) ανωτερότητα και απλώσει τον κλάδο ελαίας στους φανατικούς (και αληθινούς) οπαδούς της ομάδας, το πρόσωπο της πλειοψηφίας των "φιλάθλων της Καλαμάτας έχει πλέον αποκαλυφθεί πλήρως, σε όλο του το "μεγαλείο". Πώς θα μπορέσει ο κάθε αληθινός και αγνός φίλος της Μαύρης Θύελλας ν' ανεχθεί τον κάθε Ιούδα να κάθεται δίπλα του; Η δουλειά του Παπαδόπουλου είναι η ανάσταση της ομάδας και όχι η αναδιοργάνωση των φιλάθλων, άσχετα αν υπάρχουν οικονομικά κίνητρα. Η επιστροφή των φιλάθλων πρέπει να φέρει τη σφραγίδα της ειλικρινούς μετάνοιας όλων αυτών που παράτησαν την ομάδα, επικαλούμενοι όλες τις γνωστές δικαιολογίες περί ανίκανης διοίκησης και ανύπαρκτης ηγεσίας. Μόνον τότε θα μπορέσω να δεχθώ, τόσο σαν φίλαθλος, όσο και σαν άτομο, ότι η ομάδα μπορεί ν' αναστηθεί από τις στάχτες της, στηριζόμενη από περιστοιχιζόμενη από ικανούς ανθρώπους. Ο καιρός θα δείξει τι τροπή θα πάρουν τα πράγματα. Αν ο Παπαδόπουλος δεν φέρει τις αλλαγές που περιμένουν οι Ιούδες, θα τον σταυρώσουν ανάποδα. Υπομονή και προβλέπεται γέλιο.
- Ένα πράγμα που μ' ενοχλεί πολύ είναι η στάση απέναντι στον Γρηγορόπουλο. Είναι αναμενώμενο να επιθυμεί ο Παπαδόπουλος τη συντριπτική πλειοψηφία των μετοχών της ομάδας, όμως η προσφορά του προς τον Γρηγορόπουλο υπήρξε υβριστική, κατά την ταπεινή μου άποψη. Γεγονός αναμφισβήτητο είναι ότι ο Παπαδόπουλος παρέδωσε μια ομάδα Α' Εθνικής, οικονομικά ισχυρή, και έλαβε μια ομάδα Β' Εθνικής, καταχρεωμένη. Η αξία των μετοχών είναι, το δίχως άλλο, χαμηλότερη από αυτήν πριν δύο χρόνια. Το ακριβές ποσό (συγχωρέστε με αλλά δεν το θυμάμαι) που προσφέρθηκε ήταν υπερβολικά χαμηλό και σίγουρα αποτελεί ύβρη στο πρόσωπο ενός ανθρώπου που κράτησε την ομάδα με χέρια και με δόντια. Όταν όλοι οι άλλοι παράτησαν τη Μαύρη Θύελλα στο έλεος της καταιγίδας, ο Γρηγορόπουλος και οι λίγοι συνεργάτες του πάλεψαν με τα κύματα και τη φουρτούνα. Το αν θα πάρουν χρήματα τα "αόρατα" αφεντικά της ομάδας μου είναι άγνωστο, όμως αυτοί δεν αξίζουν να λάβουν ούτε δεκάρα τσακιστή διότι το μόνο που έκαναν ήταν να ξεπουλάνε. Δεν ισχυρίζομαι ότι ο Γρηγορόπουλος υπήρξε τελείως αμέτοχος, όμως προσπάθησε να φέρει την κατάσταση στα μέτρα της ομάδας, έστω και κάπως αργά. Η εξιλέωση γίνεται σε πολλά επίπεδα και ο Γρηγορόπουλος κατόρθωσε να λάβει την "άφεση αμαρτιών" από αυτούς που πραγματικά νοιάζονται για την τύχη της ομάδας. Θα συνεχίσω με περισσότερα όταν μάθω κάτι ουσιαστικό.
- Σίγουρα θ' απορείτε τι έγινε με τα σχόλια που είχαν καταχωρηθεί στη σελίδα αυτή. Πέρασαν στην "ιστορία", δηλαδή στα Αρχεία (Archives), και θα μπορείτε να τα δείτε πατώντας το αντίστοιχο κουμπί. Έπρεπε να γίνει αυτό, αφού από τη μια τελείωσε η χρονιά, ενώ από την άλλη μου δίνεται η ευκαιρία να χωρίσω τη σελίδα σε τμήματα που θα φορτώνουν πιο γρήγορα. Ο διαχωρισμός αυτός συνέπεσε με την αλλαγή ιδιοκτησίας της ομάδας, κάτι που θα μου επιτρέψει να πετύχω ενότητα σκέψεων και ομαλή εισαγωγή σε μια νέα περίοδο που έρχεται... Καλή, ή κακή, δεν γνωρίζω. Το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι ότι θα επιφέρει τεράστιες αλλαγές.