Seaworld
We moesten deze dag erg vroeg opstaan.We zaten in fort Meyers (westkust van Florida) en we moesten voor Seaworld eerst helemaal naar Orlando rijden, inchecken in het nieuwe hotel en onze huurauto afleveren want vanaf nu gingen we met shuttle bussen. Maar toen alles geregeld was, was de laatste shuttle al weg en daarom gingen we met een taxi. Niet zomaar met een taxi maar met een Lincoln Towncar. Dat was echt een mega grote auto met leren stoelen enzo, bijna een limo.
In Seaworld aangekomen gingen we als eerste naar een zeeleeuwen, walrus, otter show. Was wel grappig!
Na deze show hebben we nog wat dingen bezocht, zoals terrors of the deep (met allemaal gevaarlijke vissen) de pinguinrots, de noordpool waar je met een helicopter (fligth simulater) heen kon. Daar heb ik verder dacht ik geen foto' s van.
Daarna gingen we naar het spectaculairste van heel seaworld.
Shamu' s adventure. De orka show. De "zaal" bestond uit twee delen een onder gedeelte: de soakedzone (daar zaten Keshia en ik) en een bovengedeelte: de save zone, daar zaten mijn moeder en Eunice (met de camera's)
Nou Keshia en ik werden echt SOAKED, niet een beetje nat, maar drijfnat! Die beesten lieten een water omhoog komen als ze sprongen.
Naar seaworld deel 2
Hosted by www.Geocities.ws

1