Na deze show hebben we nog wat dingen bezocht, zoals terrors of the deep (met allemaal gevaarlijke vissen) de pinguinrots, de noordpool waar je met een helicopter (fligth simulater) heen kon. Daar heb ik verder dacht ik geen foto' s van. Daarna gingen we naar het spectaculairste van heel seaworld. Shamu' s adventure. De orka show. De "zaal" bestond uit twee delen een onder gedeelte: de soakedzone (daar zaten Keshia en ik) en een bovengedeelte: de save zone, daar zaten mijn moeder en Eunice (met de camera's) Nou Keshia en ik werden echt SOAKED, niet een beetje nat, maar drijfnat! Die beesten lieten een water omhoog komen als ze sprongen.
|