![]() |
| Vergeleken bij de echte grote splatsh was dit nog niks, maar hier werden we ook nat. |
![]() |
![]() |
| Dit ben ik in seaworld voor we naar de orka's waren geweest want hier ben ik nog droog. |
![]() |
| Walvissen show |
![]() |
| Dat waren de belangrijkste shows, er was ook nog een dolfijnen meertje, daar kon je als je geluk had dolfijnen aanraken, (is me 1 keer gelukt) Een roggenrif, waar je roggen kunt aaien, oh die beesten voelen echt gek glad. Ook was er nog een aqaurium, schildpadden en manatees (zeekoeien) Ook nog 2 atracties een mega achtbaan en een wildwaterbaan, ben in geen van tweeen in geweest, jammer genoeg. |
| Kes en ik op de nep orka's, na de show. Je kan het niet zien maar ik ben hier drijfnat. |
| Het dolfijnen rif |