Vergeleken bij de echte grote splatsh was dit nog niks, maar hier werden we ook nat.
Dit ben ik in seaworld voor we naar de orka's waren geweest want hier ben ik nog droog.
Walvissen show
Dat waren de belangrijkste shows, er was ook nog een dolfijnen meertje, daar kon je als je geluk had dolfijnen aanraken, (is me 1 keer gelukt) Een roggenrif, waar je roggen kunt aaien, oh die beesten voelen echt gek glad.
Ook was er nog een aqaurium, schildpadden en manatees (zeekoeien)
Ook nog 2 atracties een mega achtbaan en een wildwaterbaan, ben in geen van tweeen in geweest, jammer genoeg.
Kes en ik op de nep orka's, na de show. Je kan het niet zien maar ik ben hier drijfnat.
Het dolfijnen rif
Hosted by www.Geocities.ws

1