| Ne basliga gerek var ne goz alici efektlere bu sitede... Eskilerden, lise yillaridan kalma ufak tefek yazilar var bu sitede sadece... Eskiden OYS ve OSS calismaktan ya da oturup televizyon izlemekten bunaldigim zamanlara kendimi eglendirmek icin oturup yazdigim ufak tefek yazilar bunlar... Iste bu site kisaca bu... |
| Yaziyorum |
| Defa ziyaret edildi. |
| Kurulum Tarihi: 05.10.2000 |
|
|||