9ª CONCENTRACIÓ DE CLÀSSICS VW TOSSA DE MAR 2002

- Fotos del diumenge-

 
Alguns dels trofeus que es lliuraren a la concentració. (Fotos: Xavi Martínez - KGB).
Aspecte de la recta d'acceleració habilitada per l'Ajuntament de Tossa, imatges d'algunes de les diverses tandes que s'hi celebraren. Varen competir fins i tot 2 VW Bus, pero no tenim fotos.
Dos New Beetle van atrevir-se a competir, aquest va ser el cas de l'Angel Bartolomé (AngelWagen) i de Lucho Lagüens (Campercar).
Això era una temptació massa grosa per a l'Angel del Club R-5 GT Turbo. Van correr contra en Xavi "Bustamante" i la Carme, companys seus de club.
Gran expectació prèvia a l'inici de la rua per Tossa, durant l'espera es va crear un ambient "especial" de bon rotllo i animació que va fer que apareguessin dues pilotes (una de volley i una d'inflable gegant) que varen anar circulant de punta a punta de la caravana impulsada per les mans dels participants.
L'Enric amb un look "Superdiscofashion" donant el tret de sortida de la rua pels carrers de Tossa.
Com podeu comprovar la rua va passar per tots els carrers de Tossa, inclosos els de la vila vella.
Algunes imatges de l'animada i sorollosa (claxons i equips de ràdio a tope) rua per tota Tossa de Mar.

Anar a: Fotos dissabte - 5 - 6 - 7 - 8

Hosted by www.Geocities.ws

1