9ª CONCENTRACIÓ DE CLÀSSICS VW TOSSA DE MAR 2002

- Fotos del dissabte -

Primeres verificacions el mateix divendres per la nit
Varem convidar al Club R-5 GT Turbo de Catalunya, aquest és el coche del seu president l'Angel Garcia
Aspecte general de la zona d'inscripció i verificació
L'ultim fitxatge, l'Albert, va ser"O Rei do verificaçao"
El VW d'AngelWagen passant la seva verificació.
Pierre, Guy, Bruno, Noël... tota "l'Armada francesa" al complert a la seva arribada a Cala Llevadó
Aquest va ser el millor VW de la concentració, venia de Perpinyà conduït per "Monsieur Lambert".
La Merche i el Jordi, fent els últims retocs a la furgoneta del club, pintada i patrocinada per Solido
Marcel i Lina comentant aspectes de l'organització.
L'Enric cercant vida a una altra galàxia?
Aquest any les noves tecnologies s'han aplicat a la concentració, un servidor amb el portàtil treballant la base de dades de les inscripcions i en Marcel en plan Madonna "solucionant" pel comunicador intern.
Prova estrella a la piscina: l'equilibri i la paciència tenien la seva recompensa.
Seguint les regles podies creuar sense problemes
Si no les complies acabaves al fons de la piscina.
Per si havia algun problema, en Sebas, el "Tarzán" de l'AVWC, acudia al rescat a la piscina.
Part de l'organització relaxant-se abans de dinar.
Una altre de les novetats d'enguany, el circuit Scalextric del que varen disfrutar, sobretot, els més petits
Si els Lagüens junior amb els seus VW de slot jugaven a escala 1/32, els seus papes (Eduardo i Lucho) ens havien cedit aquest VW de CAMPERCAR perquè els grans fessim l'animal a mida real

Anar a: 1 - 2 - 3 - 4 - Fotos diumenge

 

Hosted by www.Geocities.ws

1