9ª CONCENTRACIÓ DE CLÀSSICS VW TOSSA DE MAR 2002

- Fotos del dissabte -

Volem agraïr a RED BULL i al seu representant, en Roger, per la seva col·laboració i atenció amb tots els participants del rally, als quals no els hi va faltar "combustible" per "donar-los ales".
Tot i ser una concentració de clàssics VW, també s'accepten altres models VW, encara que en el cas de la furgo ja li deu faltar poc per ser considerat un clàssic. Respecte al New Beetle no tenim manies.
El "Pericas Team" iniciant el recorregut del rally.
Un dels varis representants alemanys més genuïns
Final del rally a l'esplanada de Caldes Malavella on esperaven als participants una recta d'acceleració, un circuit amb el "Car-Crash" gentilesa de CAMPERCAR, una fira VW i un aperitiu preparat per l'Ajuntament
Aquí es feien les 2 proves més llafiscoses: un cubell amb aigua i pomes i un altre amb farina i caramels. Tot això s'havia d'agafar amb la boca
Així quedà en Francesc de Les Preses (Girona) després de passar pels 2 cubells d'aigua i farina. L'esforç tingué premi, va ser un dels guanyadors.
Llançament d'anelles per encerclar les ampolles tamany magnum de les caves FARRE-GARRIGA
Llançament de dards per part d'uns dels membres del "Mr.Smoking - Vergara Team"
A mida que els primers participants arribaven se'ls col·locava ordenadament al parking de l'esplanada.
Un participant una mica sospitós: poca conversa, barba molt llarga, turbant i acompanyat d'una monja. Crec que s'amagava d'algú, no sé, no sé.
En Christian Vila, de Caldes de Malavella, va obrir-nos el circuit de terra amb el seu Fiat Punto que participa en el Campionat de Catalunya de Rallies.
A continuació, va entrar al circuit els nostre Escarabat especial "World Rally Car" a cremar oli.
Tanmateix i després d'uns tímids inicis, la cosa es va anar calentant per moments, fins arribar al punt que el nostre Escarabat WRC semblava girar tan ràpid com ho feia el Fiat Punto d'en Christian.

Anar a: 1 - 2 - 3 - 4 - Fotos diumenge

Hosted by www.Geocities.ws

1