9ª CONCENTRACIÓ DE CLÀSSICS VW TOSSA DE MAR 2002
- Fotos del dissabte -
|
Volem
agraïr a RED BULL i al seu representant, en Roger, per la seva col·laboració
i atenció amb tots els participants del rally, als quals no els
hi va faltar "combustible" per "donar-los ales".
|
|
|
Tot
i ser una concentració de clàssics VW, també s'accepten
altres models VW, encara que en el cas de la furgo ja li deu faltar poc
per ser considerat un clàssic. Respecte al New Beetle no tenim
manies.
|
|
|
El
"Pericas Team" iniciant el recorregut del rally.
|
Un
dels varis representants alemanys més genuïns
|
|
Final
del rally a l'esplanada de Caldes Malavella on esperaven als participants
una recta d'acceleració, un circuit amb el "Car-Crash"
gentilesa de CAMPERCAR, una fira VW i un aperitiu preparat per l'Ajuntament
|
|
|
Aquí
es feien les 2 proves més llafiscoses: un cubell amb aigua i pomes
i un altre amb farina i caramels. Tot això s'havia d'agafar amb
la boca
|
Així
quedà en Francesc de Les Preses (Girona) després de passar
pels 2 cubells d'aigua i farina. L'esforç tingué premi,
va ser un dels guanyadors.
|
|
Llançament
d'anelles per encerclar les ampolles tamany magnum de les caves FARRE-GARRIGA
|
Llançament
de dards per part d'uns dels membres del "Mr.Smoking - Vergara Team"
|
|
A
mida que els primers participants arribaven se'ls col·locava ordenadament
al parking de l'esplanada.
|
Un
participant una mica sospitós: poca conversa, barba molt llarga,
turbant i acompanyat d'una monja. Crec que s'amagava d'algú, no
sé, no sé.
|
|
En
Christian Vila, de Caldes de Malavella, va obrir-nos el circuit de terra
amb el seu Fiat Punto que participa en el Campionat de Catalunya de Rallies.
|
A
continuació, va entrar al circuit els nostre Escarabat especial
"World Rally Car" a cremar oli.
|
|
Tanmateix
i després d'uns tímids inicis, la cosa es va anar calentant
per moments, fins arribar al punt que el nostre Escarabat WRC semblava
girar tan ràpid com ho feia el Fiat Punto d'en Christian.
|
|
Anar a: 1 - 2 - 3 - 4 - Fotos diumenge