|
Virtuaaliratsastusseura Hiské - HsK Tarinatoiminta Tarinatoimintaan osallistuessasi tehtäväsi on kirjoittaa tarina tapahtuman kulusta. Tarina-arvostelulla voidaan järjestää kilpailuja, valmennuksia, vaelluksia, tallin teemapäiviä -melkeinpä mitä tahansa. Tarkemmat ohjeet tarinoiden kirjoittamiseen ja lähettämiseen antaa tapahtuman järjestäjä. "Helpompi" tapa osallistua erilaisiin tapahtumiin on nimilista, eli nimensä mukaisesti ilmoittaudut tapahtumaan nimimerkilläsi ja se siitä. 19.1. 2008 Ratsutila Ananas 1 ryhmä vain jäsenille (nimilista) 1.2. 2008 KT Intermediaire helppo kouluvalmennus, vain jäsenille 24.11. 2007 Kouluvalmennus hevosille - Fander Ponies (nimilista) 20.11. 2007 Estevalmennus poneille - Fander Ponies (tarina) 14.4. 2007 Estevalmennus (kolme ryhmää 60-80-100cm) - Ratsutila Ananas 31.12. Helppo kouluvalmennus - Pouliche ok 14.9. Estevalmennus - Ira 10.9. Kouluvalmennus - Jenna.S 1.8. Estevalmennus - Jenna.S 25.7. Kouluvalmennus - Jenna.S 18.3. 2006 Kouluvalmennus - Mel 1.10. 2005 kouluvalmennus - Wiewie Kenttävalmennuksia varausten mukaan Ilmoittautuminen Valmennukset ovat avoimia kaikille mutta toki erityisesti suunnattu juuri HsK:n jäsenien toiveita ja tarpeita silmälläpitäen. Valmennuksiin ilmoittaudutaan pitäjälle kutsussa näkyvien ohjeiden mukaan. Tarkista kutsu. Tarinat Valmennukseen osallistuminen tapahtuu siis käytännössä niin, että aikarajaan mennessä kukin tuntilainen kirjoittaa kertomuksen tunnista. Mitä tehtiin, miten meni, mikä meni hyvin, mikä huonosti jne. mukaillen opettajan kirjoittamaa tuntiohjelmaa. Kertomukset lähetetään tunnin pitäneelle opettajalle sähköpostina. Nimi listaan-valmennukset Ei suositeltava. Tämä systeemi toimii vähän samaan tapaan kuin kisat, eli ilmoittaudut ja saat palautetta tekemättä juuri mitään. Aktiivisuusrankingpisteet Jokainen valmennukseen osallistunut ja homman loppuun asti hoitanut (tarina on lähetetty valmentajalle) seuran jäsen saa 10 aktiivisuusrankingpistettä. Tarinavalmennuksen järjestämisestä jäsenet saavat peräti 30 pistettä seurarankingiin. :) Wiewie 2008 Thanks for the graphics: Webweaver.nu and Mesty |
|