|
|
Biz
Kimiz
Yurdun
ufuklarinda demokrasi türküleri söyleniyor,
bir baska dilden...
Biz, bu öz vatanin garipleri,
Zaten hiç anlamadik o türküleri...
O türküler bize hiç yakismadi..
Sevemedik te..
Bir de baskiyi..
Bir de zulmü.. Bir de bas egmeyi.. Hiç sevmedik..
Çünkü biz, iflah olmaz
isyancilariz..Iç isyanin eylemcileriyiz..
LA demisiz ilk adimda illa
dan önce.. Isyan etmisiz evvelen tüm dünyaya ve içindekilere ve nefse ve
seytana..
KIMIZ BIZ?..
1400 senedir söylenen o ölümsüz bestenin
güftesiyiz biz..
Firavunlarin, Nemrudlarin korkulu rüyasi,
O
Resûlün sevdasiyiz biz..
Evet... Biz 21. Yüzyilin garip ve öksüz
çocuklari...
Umutlarimiz bile esir edilmis bizim, hatta rüyalarimiz...
Dogmamis bebeklerin çigliklari kulaklarimizda..
Söylenmemis
sözlerimiz dügümlenmis bogazimiza..
Bu çagdas(!) asrin bize biçtigi
elbiseleri bir türlü sevemedik giyemedik biz..Ya çok dardi.. Ya çok genis..
Simdi giysilerimizi kendimiz dikme telâsindayiz..
Bu çagin bize sundugu
gülleri ve kokulari hiç istemedik..Ya kokusuzdu gülleri Ya da gülsüzdü kokulari
sevemedik.. Biz simdi, târûmâr edilen bahçelerde, Gül yetistirme
heveslerindeyiz..
Evet bizler, firtinanin ortasinda hâlâ çiçeklerin
yeserebilecegine yürekten inananlardaniz..
Hem dostlar hem düsmanlar
tarafindan çok atildik.. Çok örselendik.. Çok yalniziz.. Çok doluyuz.. Çok
hüzünlüyüz..
Ama degil mi ki O (CC) bizimle; BIZ EN ÜSTÜNÜZ, biliyoruz..
Meselemiz; Gönül bahçelerinde hiç solmayan çiçekler yetistirmek
Hedefimiz;Yüreginden yakalayivermek insanlari..
Atesleri gül
bahçelerine çevirmek..
Atesler ortasinda olup ta yanmamanin sirrina
ermek..
Bizi her dâim kucaklayan O En Sevgiliye(SAV) güller sunmak..
Biz,
Siz- Biz ayrimlarindan, Sucu, Bucu, Ocu yakistirmalarindan
nefret ediyoruz.. Evet.. Herkesi sevmiyoruz, bu dogru.. Fakat nefrette etmiyoruz
Öteler ötesi bütün meselemiz..
Dünyayi da, ötelerin bahçesi
oldugu için önemsiyoruz..
Kitaplar, üniversite, aile, çocuklar,
çiçekler,cennet, melek, dua, solcu-sagci... Tüm bu kavramlarla, yani hayatin
kendisiyle ilgileniyoruz..
Evet hersey ve herkes bizi ilgilendiriyor..
Üniversite koridorlarinda basörtülü kizin gözyaslariyla nasil
kahroluyorsak, meydanlarda coplanan komünist kiza da üzülüyoruz..
Son
depremde herseyini kaybetmislerin acisi yüregimizde oldugu gibi, dünyanin bir
diger ucundaki sel felaketine de yaniyoruz..
Çaga karsi, zulme karsi
zirhlananlarin hikayeleri ilgimizi çekiyor, Malcolm X okuyoruz..
Filistinli çocuklarin ellerinde tas olmak istiyor, Çeçenistana
gönüllüler gönderiyoruz..
Evet camii mimarisinde estetik aradigimiz
dogru, ezan sesinde ilahî daveti hissetmek istedigimiz de.. Hele asrin
davetçisinde olmazsa olmaz sayanlardaniz estetigi..
Bazen dünyayi
ayaklarimizin altina alip, meydan okuyoruz o koocaamaan adamlara... Bazen de bir
dostun surat asmasiyla yikiliveriyoruz..
Evet iste biz böyle garip bir
nesiliz..
Tarafsizim diyerek, taraf olmanin getirdigi sorumluluktan ve
taraf olana atilan taslardan korkup kaçmak istemiyoruz..
Evet, ne
tarafim diyerek, kusur ve eksikliklerimizi baskalarinin artilariyla örtmek
istiyoruz Ne de taraf olmayla önümüze konan duvarlar arasina girmek...
Evet TARAFIZ.. Çünkü MÜSLÜMANIZ..
Biz bu dinin nasil safâsina
talipsek, cefasina ve çilesine de talip olanlardaniz.. Herseye ve herkese
ragmen, sinirlari zorlamak adina da olsa, yapabilecegimiz çok sey olduguna
inaniyoruz..
Biliyoruz ki kaygan bir zeminde, sanal bir ortamdayiz.. Ama
sanal ortamlarin da reel hakikatlere hizmet edecegine inaniyoruz..
Kisilere degil, sahs-i manevîye önem veriyoruz..
Biz biliyoruz
ki; ayri ayri iki bir (1+1=2) iki eder.. Ama yanyana gelse, omuz omuza verse 11
eder.. Birlik ve beraberligin manevî bereketine inandigimiz içindir ki daha çok
gönüle ulasmak istiyoruz.. Yüregimizi yüreklerinize katmak, keder ve
sevinçlerimizi paylasmak istiyoruz..
300 senedir çoraklasan bu
topraklarda, 1400 sene öncesinin esintileriyle güller yetistirmek istiyoruz..
Bildiklerini uygulamak adina görsek; Deli bunlar! diyecegimiz ONLARIN
(R.Anhum) rengine boyanmak istiyoruz..Onunla (SAV) kucaklasmak, ONU (CC) razi
etmek istiyoruz..
istiyoruz ki biz bu asrin garipleri, tüm mesru
zeminlerde Ona (CC) isaret edelim.. Onu (SAV) anlatalim.. Biz variz! diye
haykiralim..
Hep en yeninin bir ötesine dikmisiz gözlerimizi..
Hep daha! diyoruz.. Daha çok akil.. Daha çok bilgi.. Daha çok yürek..
Daha çok insan..
Bu trafikte, kafa ve gönüllerimizin ayni frekansta
titresmedigi anlar muhakkak olacak.. Fakat inaniyoruz ki, bizi birlestiren ve
biraraya getiren esaslar ve imanimizin gücüyle hepsini asacagiz..
Bizler
sanal bir ortamda tanistik.. Kaç yürek oldugumuzu biz de bilmiyoruz..Hep diyoruz
ya; Kemmiyet degil, keyfiyet önemlidir bizim için.. Grubumuz herkese açiktir..
Sizlerin katilimiyla güçlenecegiz..
Bizler, desteklerinizle ayakta
duran, hep daha öteye anlayisiyla bu grubun hizmetkârlariyiz sadece..
Hedefimiz Onu razi edebilmek.. Düsturumuz; Sizin en hayirliniz, ehline hayirli
olaninizdir..
Tabii ki en mükemmeli hedeflemisiz.. Ama insaniz.. Yani
hatasiz degiliz.. Kusur ve yanlislarimiz dün vardi, yine var ve yarin da
olacak.. Biliniz ki sizlerin yapici, olumlu tenkidleriniz, bizim rotamizi tayin
edecek.. Biz kendimizde; Hz. Ömerin, sizlerde de; olasi hatalari Hakk adina
kiliciyla düzeltmeye hazir sahabî ruhuna talibiz..
Biz, meftunu
oldugumuz su sanal ortamda bilebildigimiz herseyi hizmete mâletmenin
telâsindayiz..Iki günü birbirine esit olan aldanmistir anlayisiyla, hizmette
sinir tanimiyoruz..
Iste bu anlayisla bugün Web sitemizle
karsinizdayiz..
Bu arada tâ basindan; ilk adimi atan, bayragi bize
ulastiran, emegi geçen ve bize bu hizmet zeminini hazirlayan fedakâr, gayretli
kardeslerimizi hiç unutmuyoruz.. Minnettâriz.. Ne söylesek azdir.. Mükâfatlarini
elbet O (CC) verecek...
Bizler de bizden sonrakilere, devraldigimizin
bir ilerisini birakmak çabasindayiz insâAllah..
Sizlere çagrimiz;
Bize yardimci olunuz..
Akilla, yürekle, kalemle, duayla, olumlu-
yapici elestiriyle yanimizda olun..
Bu sadece bizim isimiz degil,
HEPIMIZIN.. HEPIMIZ MESÛLÜZ..
Düsünün ki, firtinali bir denizde, azgin
dalgalar arasinda yol aliyoruz.. Bir omuzda siz olun.. Yoksa selamet sahillerine
erisemeden yolda kalmak var..
Yarin ind-i Ilâhî de,
Benim için
ne yaptin? suâline muhâtap olmak var..
OMUZ VERIN GEMIMIZ YOLDA
KALMASIN..
Bir fikir de
Bir kalem de
Bir dua da
Bir gözyasi da
Bir omuz da SIZ OLUN..
FETIHNET MAIL
GRUBU
|

Copyright(c) 2002 Tüm Haklari Fetihnet
Mail Grubuna Aittir..
|