| desembre 2003 |
Dimecres 31 |
BETH
GIBBONS,
BON CAP d'ANY

17:46h
-
Ostia, això de penjar una foto diaria a vegades em porta de cap,
perquè mira que és gran Google, però no hi ha ni
una foto que valgui la pena. Com en aquest, cas, que us volia
posar alguna foto per il·lustrar el cap d'any, i totes són
o cursis, o domèstiques, o... jo que sé. Bueno,
al final poso aquesta foto de Beth Gibbons i així
m'escaquejo de parlar del cap d'any, que no em ve gaire de gust. Parlar de música sí que em ve de gust, perquè l'altre dia em vaig agafar l'Out of season, de Beth Gibbons & Rustin Man i és una maravella. I això que no n'esperava res, perquè pensava que Beth Gibbons sense Portishead no és res més que una veu bonica. Bé, de fet potser és veritat, perquè el que més m'agrada d'Out of season és la música. Sobretot la de "Tom the model" i "Romance" que semblen soul dels setanta. Preciòs, preciòs!! Ah, ja han sortit la Mondosonoro i la Go mag, amb les seves llistes de "Lo mejor del año" i la veritat és que no hi ha gran cosa que em cridi l'atenció. Vull dir que sí, que sí que hi ha discos que ben segur han de valer la pena, però també hi ha alguna cosa que a mi no em sona de res i que sembla que l'han ficat perquè sobrava espai a la llista. M'enteneu? Buff... que malament m'explico. Apa, resumint. Molt Bon Cap d'Any a Tothom! |
Dimarts 30 |
GENÍS, PAQUIS

22:54h
- Qué lent em va l'ordinador. No sé
si és geocities. Avui , dues petites curiositats. Primer, he tingut una espècie de telequinesi quan he vist un noi parlant a una cabina i he pensat "És Genís, de Astrud". No ho era, però he donat dues passes, he mirat dins un bar i Genís hi era amb Carlos Ballesteros, d'Hidrogenesse. Qué curiòs. Deixant de banda les estupideses esotèriques, el que he pensat és: "Què fan en aquest bar en el que jo no hi entraria mai?" ("Sagarra", c/Pintor Fortuny, 9) Després, estava buscant un bar del que n'havia de fer unes fotos i resulta que estava tancat. De manera que entro a un paquistaní que hi havia al front i li pregunto que quan obria el bar. A tot això veig que fan shawarmas i demés; i alguna cosa - de la que no en recordo el nom- que valia 1,10€. Me la demano i...Déu meu!! La millor relació qualitat-preu de la història. Era una espècie d'empanadilla, però més gran i repleta de carn de vedella. A un euro i deu cèntims!! El vegetal val 70 cèntims. El pròxim cop no se m'escapa. Llàstima que estigui al carrer N'Aglà, pujant per Escudellers, a dues passes de la Plaça del tripi, que -i canta a simple vista- és la plaça amb el major índex de criminalitat de Barcelona. |
Dilluns 29 |
INCURSIONS
A LA ZONA ALTA

16:43h
- Buff... quina mandra això de tornar a treballar.
Bé, us explicaré allò de que vaig anar a Pachá
i així ens entretenim una mica. Com us havia dit, vam aconseguir entrades per anar a Pachá Barcelona, que tot i que no lliga gens amb els nostres gustos, sempre va bé per canviar. Primer de tot arrivem i, tot i estar a la llista del tal Camilo -un Lenny Kravitz frustrat- el segurata ens mira de dalt a baix al més pur estil "nosésientráis". Un cop a dins, el Mestre Panda és atacat per un putot que al final resulta ser una coneguda prou drogada com per muntar el show eròtic que li va muntar. A dins, doncs sí, per què negar-ho, una extensa sel·lecció de noies per a tots els gustos i tots els escots . Tot i així, les que s'enduen la palma són les go-go's. La que més em va agradar, a part de la que anava pràcticament en roba interior, és una que tot i anar ben tapada era molt morbosa. Anava vestida com les dues noies de Client, el grup de tecno-pop de la foto (que per cert, em sembla que punxen al Mond), però sense sostenidors (coses de la professió). És que la temàtica de la nit era alguna cosa així com "Gangster's Night" o alguna tonteria d'aquestes que s'inventen les discoteques per vendre la moto. Valoració de la nit: 1) Pachá no deixa de ser una franquícia, en el sentit que si no em diuen que és Pachá, em quedo igual. 2) Les pijes-fashion fan ràbia i estan bones, una combinació que només incita a mirar-les, perquè si haguès de parlar amb elles què els diria ("¿Te vienes a mi casa? Está por debajo de la Diagonal"). 3) No em vaig emborratxar, una pràctica habitual desde fa unes setmanes i sobre la que he de reflexionar. _____________ Aquesta entrada ha estat escrita amb el consentiment de la meva xicota (o no) |
Dissabte 27 |
LEIA, RAZZ I PACHÁ

16:11h
- Estic disfrutant com un enano. Per què? Telecinco
està donant El retorno del jedi. Olé, olé!!
M'encanta. Amés ara estic recordant allò de la princesa
Leia amb el bikini de ballarina a la fortalesa de Java, que sortia a Friends.
;-P Bé, ja sóc aquí. De fet, vaig tornar de Lleida ahir a la tarda amb el cotxe del meu germà i la seva nòvia (i promesa). Just a temps per a aprofitar el cap de setmana sencer. Ahir, per fi, vam tornar a anar a Razzmatazz, i com havia previst, no estava tan ple i no havíem de fer cúa. M'ho vaig passar molt bé. Bona música, bon ambient, noies Razz... Un clàssic. Aquesta nit, i per si no en tenia prou, anem a Pachá. Ein? Po zí. Es veu que el dijous passat els amics van conèixer un promotor de Pachá que els va donar entrades gratis per aquella nit, i que amés els va donar el mòbil per si volíem anar-hi gratis dissabte. Jo encantat, aquests puestos house-pijos sempre estan plens de putots, i ja se sap que és molt més entretingut ballar mirant noies que rodejat de nois sense samarreta, que també m'ha passat algun cop. |
Dimarts 23 |
THE LONG AND WINDING
ROAD TO LLEIDA

23:12h
- Vaja, ja ha arribat el Nadal. No sóc
el típic anti-nadalenc, però demà me'n vaig al poble
a passar tot el tràngol de dinars i sopars familiars. Encara
sort que torno dissabte i no diumenge, com em pensava; i així com
a mínim podré sortir dissabte a la nit. Un cap
de setmana sense sortir (ni que sigui a prendre un café) és
un frau. Bueno, va... no seré tan antisocial, que també
me l'estimo, la família, tot i que la vegi dos o tres cops l'any.
Ara que ho penso, potser em fa mandra perquè no ens fem regals
i casi que no hi ha ni il·lusió per a res, no? Què
materialista. Bah! Millor un Nadal materialista que religiòs. I com que no tinc gaire cosa més a dir-vos, simplement aprofito per desitjar-vos un Bon Nadal i un bon dia de Sant Esteve, que vulguis que no, sempre és millor estar menjant fins fartar-te a casa l'àvia que no treballant. |
Dilluns 22 |
LYRICS

21:42
- La foto no ve a cuento, però és
que Google no m'ensenya fotos i no sé per què. I
per que veieu que jo tampoc m'escapo de la foguera de les lletres
de cançó, també us permeto que quan trobeu
aquest blog avorrit em canteu la tornada de "Prefiero bailar": |
Diumenge 21 |
REFREDAT,
LONDON Pt.4 (El retorno del rey)

20:43h
- Avui descanso. M'he comprat el Gimnàstica
Passiva d'Hidrogenesse,
i quan la lletra diu "No me digas que no hay nada más triste
que lo tuyo" jo podria contestar "Un domingo por la tarde con
un catarro, eso es mucho peor". |
Divendres 19 |
LA CASA AZUL,
LA FAMA

22:30h
- Avui em salto l'explicació londinenca (vinga,
que només falta un capítol!) perquè vull comentar-vos
dos esdeveniments pseudoimportants. 1) Ja tinc el nou disc de La Casa Azul. Deu meu! Aquest xaval és un geni! Una sola persona gravant tot un disc en que TOTES les cançons son singles irresistibles. Una mica cursi, tou i nyonyo, ja ho sé; però és que precissament per això és perfecte, m'agrada sentir un disc despreocupat. Ja n'hi ha prou de tant prendre's en serio les coses. Escolteu, escolteu... 2) Sí, la fama és molt puta. Ahir vaig estar al bar-restaurant Fragile, fent un reportatge per la feina. Com ja vaig explicar al blog (vés a saber quan), el Mestre Panda i jo vam estar prenent un café una tarda a aquest bar (c/Ferlandina , enfront del MACBA). El fet és que hi treballa de cambrera la Mamen, una noia que sortia a "Les 1001", el programa estival de Jordi González. Bé, ahir me la van presentar com Elena (o Helena), però em sembla recordar que es feia dir Mamen. Bé, aquesta feia el paper de pànfila, de tonteta, de pocatraça... I què voleu que us digui, em sembla que no era un paper. Si voleu veure-la -que apart em resulta lleument atractiva- ja sabeu, treballa de cambrera davant el MACBA. Ai, la fama.... el que tuvo NO retuvo. |
Dimecres 17 |
LONDON
TOWN Pt.3

16:33h
- Continúo amb Londres, intentaré ser breu, però
és que m'ho vaig passar tan bé... :-D
A la tarda vaig anar al Soho. Osti tú, quin barri
tan maco. Amb tot de putiferis i sex shops amb ballarines d'streaptease
convidan-te a entrar, jjeje. A part, moltes tendes de discos
-un horror per a un comprador compulsiu com jo- i llibreries, firetes...
Molt del meu gust, la veritat. A la nit, vaig a anar a una discoteca que es diu Popstarz, que és algo així com indie-gay. Hi ha dues sales molt gays i una -la més gran- molt hetero. Feien una festa Suede i vaig aconseguir un single gratis. La música, perfecta, com un Razzmatazz on només posessin clàssics: Blur, Prodigy, New Order, Basement Jaxx, The Strokes i demés. Al dia següent a dormir, i a la tarda Camden. Aggghhh, més ganes de comprar!! Londres és una tenda immensa de productes alternatius!! respecte a la música a Londres, em va agradar la idea que les escombreries musicals de Londres són -al ser internacionals- més digeribles. Allà la brossa és Justin Timberlake, Atomic Kitten i coses d'aquestes; que vulguis que no, aquí les traguem com merda, però merda amb denominació d'origen. En definitiva, que Bustamante no és Justin Timberlake. Venga, que demà acabo amb el tema Londres que si no no sabré què explicar-vos quan us vegi en persona. |
Dimarts 16 |
LONDON TOWN Pt.2

23:07h
-
Seguim amb Londres. He de matitzar que el llibre de Beastie Boys
que vaig comprar només valia 3 lliures, que em sembla que són
unes 700 pessetes i escaig, que de fet és el que em van cobrar
uns minuts després per un café amb llet i un cruasan. A
tot això plovia contínuament, una d'aquestes plujes
finetes que molesten i que em deixaven la cara xopa. Més caminar,
dinar barato i cutre, més menjar a un Burger King,
les quatre de la tarda i jo fet caldo. Buf. Ho deixo aquí. Estic
anant molt lent. Hauré de resumir. Demà seguim! |
Dilluns 15 |
LONDON
TOWN Pt.1

23:36h
-
Catalans, ja sóc aquí!, que diria Tarradellas. Ostia,
quina depressió tornar a Barcelona. Aquest matí,
al metro, fet caldo, he estat maleïnt la rutina entre badall
i badall. Que com m'ha anat per Londres? Molt bé, molt
bé. Resumirem. London Town Pt.1: Vaig arribar dijous a la nit després d'un vol preciòs en que la lluna plena il·luminava el mar de núvols que cobria Londres (què poeta). Després de divagar tren amunt, metro avall arribo a Maron House, la parada on viu el Sergi. La seva casa, un encant, molt vella, però de tres pisos, molta fusta, molta calefacció i al soterrani, el menjador i la cuina, punts de reunió dels companys de pis del Sergi. Un italià, una paquistaní, una eslovaca, un africà i el sergi. Tots molt simpàtics, menys l'africà, que es veu que viu tancat a la seva habitació. Al dia següent, visita solitària per Londres, ja que el Sergi treballava. Agafo el metro cap a Picadilly Circus i al sortir del vagó, m'adono que abans de pujar al carrer ja pots entrar a una tenda de discos que hi ha a dalt. Entro, em donen dos minuts i ja trobo la primera compra londinense: un llibre de partitures, acords i lletres del Hello Nasty, de Beastie Boys. Dos minuts al centre de Londres i ja no puc evitar comprar! Demà més. |
Dimecres 10 |
ASTRUD,
GOIN' TO LONDON

16:31h
- Bueno, bueno, menys perdre el temps que aquesta
tarda he de fer la maleta i anar a comprar coses pel viatge.
Però es que s'està tan bé davant l'ordinador... :-P
Coses: llàstima que marxo perquè em perdo una altra
de les performances Marginales
de Astrud. Des de fa un temps han decidit tocar amb un ukelele
i una flauta als carrers, com si fossin músics ambulants. Tot és
una farsa que es diu El Grande Descenso, segons el qual
Astrud ja han tocat sostre i ara estan caient baix. La cosa inclou "Los
discos de Astrud tirados por la calle" i mil coses més.
Aquest cap de setmana van a fer-ho a Pedralbes. Bé, prou propaganda d'Astrud que a vegades això sembla un "publireportaje". Bueno, res més, que ara m'he oblidat de les coses que se m'ocorren durant el dia. Vaig a fer feina. Ens veiem el diumenge, quan torni de Londres. I memoritzeu bé aquest missatge, perquè si algun terrorista estampa el meu avió contra el Big Ben, sempre podeu enviar el link a Antena 3 per que diguin: "El pasado miércoles este joven se despedía feliz en su página web, antes de que los árabes asesinos estampasen su vida en flor contra el popular reloj londinense" Agur Benhur! |
Dimarts 9 |
"VAMOS
QUE NOS VAMOS"

22:56h
- Que desagradable l'anunci de Concha Velasco de les pèrdues
d'orina Ara acabo de parlar amb el Frias, ja ho aconseguit. Es veu que estava currant i l'he enganxat de potra a un "break". Mira, ja parlo amb anglicismes. M'ha demanat un cartró de Marlboro per una amiga seva espanyola i no sé que portar-li a ell. Embotit m'ha dit. Li portaré també una mica de vi o algo així... Ostia, i ho de comprar tot demà mateix, que també m'he de fer la maleta, fer coses de la feina.... Joder. Vaja dia m'espera. |
Dilluns 8 |
MENSUARI

22:21h
- Quins dilluns tan "diumenjòs" Avui estic físicament inhabilitat per fer res. No és que ahir me n'anès de festa loca, però estic raro. Serà el fred i la caloreta de casa, jo que sé. Bueno, que avui no estic per pensar gaire, així que només aprofitaré per conmemorar el Segon Mensuari d'aquest blog. Nascut un 8 d'octubre, aquienleimporta us dona les gràcies per visitar aquesta web i per ser tan participatius. Com diria una folclòrica qualsevol, no hay nada que me llenes más que el calor del público. Gracias España!! |
Diumenge 7 |
HOMENATGE A FAMILY

16:52h - Ahir vaig anar a veure l'homenatge a Family a l'FNAC i m'ho vaig passar força bé, tot i que va ser una mica friqui. Primer perquè casi ens quedem fora, perquè la gent de dins es va asseure a terra i no hi cabia tothom. Després els van fer aixecar-se i vam poder entrar, però com que l'escenari no és alt, no vèiem a qui tocava. L'Emma no veia res, jo veia de tant en tant la cara dels que cantaven, però poc més. Sumat a la calor que fotia allà dins... Primer va tocar Niza, que ho sento molt, però tot i que la noia canta bé, quin avorriment. Després La Casa Azul, que em va agradar molt, tot i que les balades amb el piano són de lo pitjor. Al final van sortir Astrud que, queda demostrat, són els reis de l'espectacle. Sense fer absolutament res fan que la gent rigui. Aquest cop, Genís es va posar a fer coros impossibles a Todo es lounge i la gent i Astrud mateixos rient enmitg de la cançó. Després van tocar la friqui versió de Family dient: "No os penséis que hacemos estas cosas por reirnos de todo... que también es verdad... pero aparte lo hacemos con respeto". El dibuix és d'Aramburu, membre de Family |
Dissabte 6 |
GOOD
BYE LENIN,
MUNICH I FUTBOL
15:44h
- Constitution day Aquesta
nit és el Barça-Madrid. Mira que no m'agrada
el fútbol, però aquest toca veure'l. La ventatja és
que si perd el Barça em sap greu però no passa res, si guanya,
tot això que guanyo jo, i gratis! :-P |
Dijous 4 |
EL
CORTE
INGLÉS,
BAMBES

22:23h
- Impar inaugura "el top de..." Tornant a lo de la tarda. Al sortir del Decathlon m'han entrat ganes d'anar al lavabo, de manera que he entrat al Corte Inglés (public enemy # 3) de Portal de l'Àngel. Com que no he trobat cap altre lavabo he anat al del bar de l'últim pis, que no és tan retro com el de Plaça Catalunya. Abans d'obrir la porta sento una música dins i penso "A veure què et trobes aquí". Resulta que hi ha uns altaveus a un volum bastant elevat dins el lavabo, en els que se sent al DJ de baix posant cançons i dient les ofertes de cada planta al mateix temps. Recordo que Impar va parlar d'això al seu blog. Al sortir del lavabo, he pensat que tenia ganes de prendre una coca-cola i on millor que al mateix bar de El Corte Inglés? He estat llegint la revista Doo, em sembla que es diu, la de El Corte Inglés, vamos, amb un reportatge a Chenoa en que l'he trobat força sexy, mira el que et dic. Després he escoltat a la planta baixa un tros del disc de Britney Spears (creieu-me, la oferta no era molt millor). Aquest disc no hauria ni d'entrar al top manta. Després he provat d'escoltar el Greatest Hits de REM, però no funcionava el reproductor. Per les cançons que conté, em sembla que aquest sí que me'l compro al top manta. Al final, de camí a casa i plovent, he trobat a terra el clip més gran que havia vist en els meus 25 anys de vida. Adjunto imatge escanejada a mida real. Serà una senyal? Una eina primitiva? |
Dimecres 3 |
MITJONS,
FAMILY,
ROCKDELUX
23:00h - Veient l'anunci de la planxa "Jata" en que surt una de Salsa Rosa Més revistes... Avui per fi ha sortit el Rockdelux, que en aquest número inclou un CD homenatge a Family. Discazo, discazo. Imagineu un dels discos que més us agradin interpretat cançó per cançó, en l'ordre original, per un munt de grups que també us agradin. El disc de Family es diu Un soplo en el corazón, i en aquest homenatge interpreten totes les cançons del disc La Buena Vida, Parade, Chucho, Astrud, Nosoträsh, La Casa Azul, Fangoria i Los Planetas, entre altres. Ah! I tot i que el Tonix sigui fan de La Oreja de Van Gogh i Mikel Erentxun ;-P , li hauria d'agradar més el primer Donosti Sound. Mirant l'anunci del següent número m'he adonat que ara comença l'època de comprar el Rockdelux, perquè el mes que ve regalen el recopilatori amb les millors cançons internacionals del 2003, i al febrer el de millors cançons nacionals. Els mitjons de la foto són els que em va regalar l'Emma el dilluns passat. M'agraden molt, són estil Mestre Panda, que per alguna cosa és el sensei. La meva mare diu que no me'ls posaré perquè jo sempre porto mitjons negres. Bueno, casi que per parlar de moda no escrigui més. |
Diari del Mestre Panda |
Escrit
a la Universitat de Barcelona
el dimarts 2/12/03
Extracte del diari inexistent del Mestre Panda en que explica el seu recent encontre amb aquella noia a qui vam apodar La Pantoja, amb la que va mantenir una relació esporàdica relatada en les primeres entrades d'aquest diari (Diumenge 12 d'octubre: Alcohol, orquestres, discoteques i folklòriques).
Estaba hoy deglutiendo mi merecida comida del grupo Soteras,
sólo, releyendo El País -cada día más
antigobierno por cierto-, aburrido, cuando al levantar el pepino*... allí
estaba ella, parecía que levitara sobre un palmo del suelo, cual
sirena rubeniana, la... ¡Maldita sea!, ¡¡No recordaba
su nombre!! Pero sí recordaba algo peor, su apodo! Ella
era -sí, Ferran- Maria de Mer. |
Dimarts 2 |
NOVES
SECCIONS,
NU-SHANGAY

23:49h
-
La nova cançó de l'anunci de Baylies és
còpia barata de Miss Kittin' Buf. Estic cansat. Porto ja una horeta canviant la web perquè sí (pozí), la secció de muses està experimentant profundes alteracions (un treu el tema i us animeu, eh?). També he trigat perquè hi ha NOVA SECCIÓ (pozí). La criminal respon al nom de "Top manta" i evidentment no tracta de lungartos, sino dels discos que compro als meus estimats manteros. Feta la deguda autopromoció, rememoro una de les entrades d'aquest diari (Dimarts 21 d'octubre: Heterohomosexualitat, Alejandro y Ana) en que reconeixia com gaudeixo llegint la revista gay Shangay Express. Aquest mes, portada de Kylie i entrevista a Natalie Seseña, qui per cert, i digueu-me pervertit, és una de les noies més morbosament no agraciades del cinema. Bueno la portada de la foto no és exactament el mateix. Bona nit. |