| octubre 2003 |
Divendres 31 |
PAMELA: UN HOMENTAGE

16:59
- He de marxar a clase i el missatge d'avui és important.
He llegit de nou a yonkis.com que Pamela Anderson no espera
viure més de 10 o 15 anys més. Està
malalta d'hepatitis C, algo que ella atribueix als tatuatges que
li va fer el seu ex-marit, Tomy Lee. La qüestió és
que l'altre dia li comentava al Mestre Panda per telèfon,
i es va riure de mi, negant-li importància a l'esdeveniment. |
Dijous 30 |
MAL DE CAMES

20:00h
-
Joder, fa un quart d'hora que he arribat a casa i d'aquí
a una hora he de tronar a marxar. I això no és
problema si no t'has passat tot el dia currant. Em sembla
que ahir no estava deprimit, lo que estava es agobiat. Tinc molta
feina i em paguen poc, i això cada setmana m'agobia.
Després arriba el cap de setmana, m'oblido de tot i visc
feliç. Em sembla que això del periodisme és
una professió esgotadora, perquè a tots els mitjans
es veu que es foten unes jornades de curro maratonianes. Quin futur
tan negre, tant si m'hi dedico de per vida com si acabo currant
de qualsevol altra cosa. |
Dimecres 29 |
ESTÀS DEPRIMIT?
ROBA UN LLIBRE
22:07h
- Per què TV3 està programant
un seudo-supervivientes? De
manera que he vagat una mica pel centre en busca d'algun bar per
fer un reportatge per demà, i em trobo amb una llibreia de
disseny que hi ha al carrer Doctor Dou, molt a prop del MACBA. Entro
i m'adono que es confirma una de les meves teories: Els
intelectuals pensen que els seus clients no són capaços
de robar. Així que he robat un llibre molt
maco titulat: "Principios básicos de diseño para
la creación de sitios web"; que està
molt bé perquè explica conceptes més empresarials,
d'imatge corporativa i ordre visual que no pas el típic totxo
d'informàtica per a informàtics. Amb això
he amortiguat el bajón hormonal. És curiós,
perquè aquest matí, quan brillava el sol, he cantat
"Un Buen Día" de Los Planetas. |
Dimarts 28 |
MARUJITA, TEENS,
BERLANGA I CATALÀ

22:59
- Avui se m'acumulen les coses a explicar. Anem
per parts. Classe
de català oral molt correcta. La profe ja no em convenç
com el primer dia, pero debatre amb ella em senta molt bé.
Deu fer segles que un professor no s'interessava tant per
l'opinió dels alumnes.
|
Diumenge 26 |
DIUMENGES

16:27 - Qué aburrida es la tele els diumenges. La
foto forma part de la sessió fotogràfica fictícia
que ens vam fer els del Peep Show, el programa
de ràdio. Ahir el programa ens va sortir prou bé.
No va haver-hi ensurts, ni presses, ni desordre. Ara que
som quatre, ja no queden buits i no hem d'improvisar secciones o
especials ficticis que no aportaven mai gran cosa. Ahir
a la nit borratxera, però sense gaire eufòria. L'alcohol
necessita alegria. Llàstima. M'en vaig a veure "La
Vida de Brian", que me la vaig comprar en DVD. Això
sí que és alegria. |
diari de Pedro Duque |
Escrit
a bord de la càpsula Soyuz
i publicat a La Vanguardia. 23/10/2003
11:07
(hora de Moscú) -
Estoy escribiendo estas notas en el Soyuz
con un boli barato. ¿Por qué tiene eso importancia?
Resulta que llevo diecisiete años trabajando en programas
espaciales y siempre he creído, porque así me lo han
explicado, que los bolígrafos normales no escriben en el
espacio. La tinta no cae, decían. Escribe
un momento boca abajo y verás como tengo razón, decían.
A veces prever demasiado las cosas impide hacer intentos. (...)Desde una altura de 215 Km, las nubes se ven preciosas. Donde hace calor, las nubes son como campos de hongos. Unos segundos más tarde hay una zona de nubes más altas, planas, que se asemeja más a un velo de novia. (...)Ya se va a poner el sol. Bajo nosotros la Tierra ya es negra y la gente duerme. El sol centrado en el arco azul de la atmósfera está rodeado de negrura. Quedan 30 segundos. La atmósfera se colorea en su parte interior de naranja, y el sol se achata. De repente la más completa negrura. Los ojos se acostumbran y empiezan a distinguir la Tierra del cielo; y si hay suerte se verán luces de ciudades o la aurora boreal. Si no, es un buen momento para mirar las estrellas. Desde luego en este trabajo hay buenas vistas. |
Dissabte 25 |
CONTINGÈNCIES
INFORMÀTIQUES,
LA PELOTA VASCA

17:19h
- Puta informàtica. Porto dos dies
intentant arreglar el blog, que si l'heu visitat, haureu
vist que no estava actualitzat des del dimecres. És
incrible la facilitat que tenen els ordinadors per despertar violència.
Jo no condueixo, però suposo que s'assemblen als cotxes.
De moment he aconseguit arreglar-ho, però em sento derrotat,
perquè ho he fet d'una manera molt cutre, i és com
si en realitat l'ordinador haguès guanyat. El sento riure. |
Dijous
23 |
FÈRUL·LA,
MAMEN
I
LA OREJA DE VAN GOGH

23:40
- Veient a Josmar a Flaix TV (tanga
inclòs) La foto, per cert, és la meva famosa fèrul·la de descàrrega (v. Dissabte 18). Ha sortit borrosa, però millor, perquè aquestes pròtesis dentals tenen molt mal aspecte... Ah! També he vist a una de les barbie-pop del dissabte |
Dimecres
22 |
EL
OTRO LADO DE LA CAMA,
VERBEKE I IMPAR
22:47h - Sense mirar ni escoltar res. Què estrany. Avui
ha sigut un bon dia. Exceptuant la feina -que no és
que hagi anat malament, però sempre és millor dormir-,
i la al·lergia -que aquests dies està atacant fort-,
es pot dir que m'ho he passat realment bé. Per últim, una sal·lutació a Impar, em sembla que ets l'únic desconegut que s'ha atrevit a penjar un missatge al tagboard. M'ha agradat el teu blog. Espero que ens llegim sovint. |
Dimarts
21 |
HETERO-HOMOSEXUALITAT,
ALEJANDRO Y ANA
22:46h - Veient el Gilipollas a Una Altra Cosa Com m’agrada la revista homosexual Shangay. El número d’aquest mes ha estat una mica fluixet –entrevista a Dido i a la cantant de Texas-, però m’encanta quan treuen en portada a Christina Aguilera, Beyoncé o a Lene (de Acqua). Està bé perquè fan unes entrevistes que en realitat són heterosexuals, amb preguntes com: “Tu operación de pechos ha causado mucho revuelo en Dinamarca”. M’en recordo quan van publicar una entrevista amb Chemical Brothers i els preguntaven encobertament si eren gays. Qué cracks. Avui,
a classe d'Estàndard Oral del Català m'he
aborrit una mica. M'he adonat que la professora utilitza
el psicoanàlisi per a tot, i avui per tan sols un comentari
espontani d'una noia, ha estat discurrint durant més d'un
quart d'hora. Que tenia raó? Probablement sí, però
els seus raonaments se sostenen sobre bases molt poc fermes, i la
vida, a vegades, és molt més senzilla -i divertida-
del que la raó ens dona, no? |
Diumenge
19 |
TONTI-POP,
GUIONS I
ATACS INDISCRIMINATS
16:08
- No cayó esa breva. Al final ahir
a la nit res de festa privada. No només no era privada,
sino que amés era una festa okupa com n'hi ha a milers. No
hi vam anar, i vam acabar al Lobo -això s'està convertint
en una mala costum- el Mestre Panda, el Tonix, el Lopo, el Víctor,
el Castells i jo. Vaja uns, el Lopo y el Víctor,
atacant a tot el que es mogués. Com a aquelles poperes que
no eren poperes, sinó que directament eren tontes
(la tontería no enten de gustos musicals), prenent notes
sobre chapetes pop a les dues de la matinada, amb la seva llibreta
de Barbie. Tot
i que, en realitat, és culpa nostra, perquè no
sé que cony fèiem asseguts a una taula amb elles.
Bueno, sí que ho sé... El Lopo i el Víctor
les estaven atacant. M'ha trucat el Jordi, el cosí del Fray, perquè li escrigui un guió per a un llargmetratge. El chaval no m'inspira gaire confiança, però tenint en compte que ha sigut director de pelis porno...Ningú ho haguès dit, tampoc, quan el vaig conèixer. A males, sempre em pot presentar a alguna artista. |
Dissabte
18 |
PLUJA, FÈRUL·LA DE DESCÀRREGA
I ESPERANÇA NOCTURNA

23:18h
- NO veient ni Salsa Rosa ni el
Barça-Depor Aquesta
nit anem a una festa privada. Mmmm... per fi. Esperem que
sigui un d'aquells pisos plens de desconeguts amb
alcohol gratis i desfase generalitzat.
Si no, demano el llibre de reclamacions. |
Dijous
16 |

23:18h
-
Veient: Hip Hop Rules (un programa
nou de Flaix TV) |
Dimecres
15 |
RIDICULESES
16:48
- Veient per la tele a Raphael cantant ¿A quien
le importa? |
Dimarts
14 |
ENCUENTROS
CON ENTIDADES,
AFRAID TO SPEAK IN PUBLIC
22:58h
- Tornem
a tenir notícies! Avui he trobat a la Universitat
Autònoma a La Pantoja (veure Diumenge
12). Em sembla que no m'ha vist, tot i que si m'haguès
vist potser m'hauria esquivat, donat que, amés del meu
comportament del dissabte a la nit; pel que em va explicar el
Mestre Panda, es veu que és una pava bastant rara. Tot
i així em cau bé, i si me la trobo sola -avui anava
amb amigues- la saludaré. |
Dilluns
13 |
STREETWEAR,
RUTINA
I EL RETORN DELS TRAÏDORS

23:58h
- Avui no tinc gran cosa a explicar. He estrenat els pantalons
Carhartt que em vaig comprar a les rebaixes. Són
molt caiguts tot i que acaben una mica en forma de pitillo, però
són Carhartt i només em van costar 30€. Carhartt
es l'única marca que ha aconseguit convertir-me en fidel
consumidor potencial gràcies a la seva imatge corporativa.
La noia de la foto me la va enviar l'Ignasi, i tot i que sembla
maca, en realitat només ens crida l'atenció per la
roba, i aquesta sudadera Carhartt. A la universitat he tingut classe amb el professor pseudo-intel·lectual d'ulleres de pasta blaves. Al final resultarà que em caurà bé i tot. El CM, el defensor del seu propi copyright no és mal chaval, tot i que no hem tornat a parlar del tema |
Diumenge
12 |
ALCOHOL,
ORQUESTRES
DISCOTEQUES I FOLKLÓRIQUES

17:01
- Escoltant: unes argentines tipo Belle Pop que surten
per la tele El Mestre Panda al final sembla que es va liar amb la Pantoja, una noia amb un caràcter molt maco -i un físic igual al de la Pantoja-, que es va fer amiga nostra servint-nos cerveses a la barra. Jo vaig adquirir el títol del "covert de merda" de la nit, arrebatant-li el títol de mestre en decadència moral al nostre sensei, el Mestre Panda (aka Splinter). Potser em vaig passar amb alguns comentaris en veu alta. Millor no els reproduieixo...Com deia Calvin, el personatge de cómic, el meu problema és que els meus llavis es mouen més depressa que el meu cervell. Ara
us deixo, que he de fer feina pel meu estimat profe de periodisme,
i si acabo d'hora puc anar a les havaneres de la Plaça del
Congrés. |
Dissabte
11 |
FESTES
DE BARRI, RESACA
I VUELTA A EMPEZAR
17:16h
-
Escoltant - Ellos: "Cuélgalo" |
Dijous
9 |
TRAÏDORS

17.40h
· Estic informàticament estressat. Resulta que he
de buscar definicions de periodisme per un treball que he de fer
per dilluns. El profe de pràctiques de Redacció
Periodística no pot entendre que m'he matriculat més
tard, i m'obliga a fer per dilluns un montón de feina que
els altres havien fet quan jo no estava ni matriculat.
Lo pitjor de tot és que he de fer un treball amb ell. En quant acabi el treball no el penso ni saludar pels passadissos. |
Dimecres
8 |
AVRIL LAVIGNE, TEENAGERS,
PERIODISTES

01:05h
- Fa dos dies que he començat a estudiar el segon
cicle de periodisme a la Universitat Autònoma de
Barcelona, i la cosa està molt malament. No per les assignatures,
ni molt menys (algun dia us explicaré Estandar Oral
del Català), sinó perquè als
meus 23 anys, comparteixo classe amb noies de 18 o 19.
Una bona edat -la seva- per ser suposadament radical i per lluïr
modelets d'Avril Lavigne. I allà enmitg jo... amb mil ulls,
sentint-me com un vell verd entre tanta hardcore-poppy-punk. Callat... malalt és com estic... |