|
-
Party a la vinya den Jordi. (23/7/04)
Fets: una casa entre les muntaynes, un bon equip de música,
un futbolín, alcohol, motos, i festa. dons res, que vam posar
molta música, vam beure molt, vam ballar molt, cridar molt,
i vam fer forsa el gilipolles. xD Quan la nit s'acostava als seus
finals, un parell delements van decidir agafar un retolador i comensar
a pintar tots els k ja staven sobats, i dspres cubrirlos de coses
vàries (mol curios,anseriu), una magniifica idea treta dla
web de day after party. (putus cabrons, pk a mi?!), sa d dir que
el k mes mal parat en va sortir va ser en xevi pena.
fotos!!!!!!! (mireules seguides, hiha sequencies mol bones) xD
- Arbúcies 2004 (17/07/2004)
Fets: un grup de mebres del DRUNK SQUAD Santi J. Xevi N. Xevi
B. i Quim C. van organitzar una expedició a arbucies a l'acampada
jove 2004. el matí va resultar ser força aborrit l'unic
entreteniment era menjar i xerrar (beure?,no el drunk squad no estava
de servei.), però... a la que el sol s'amaga i la profunda
nit s'ense presenta el Drunk Squad entra en acció.
només entrar al concert vam burlar uns sofisticats sistemes
de seguretat amagant les nostres SAGRADES birres en mig de la merda
de la motxil.la (es k no es podien entrar llaunes).
Els dos primers grups eren una santissima puta merda en que l'unic
que animava la gent eren crits estupid com ara Visca catalunya i
KoMoOo!! KoMoOo!! repetides vegades amb un pobre gest rapero. peró
a mesura que passava la nit els membres del drunk squad s'animaven
més i més.
bn gatets, vam dsidir retirarnos dl concert i na a dormir, pro
dormir on? si no vam pagar x entrar a la zona dacampada!. la creativitat
dels serenus ens va dur a dormir en una casa en obres. kuan es va
fer d dia, vam cardar el camp d la casa, i vam nar a comprar una
playboy, una ampolla daigua i a acabar d dormir en un parc, uns
al tobogan (aquet soc jo), i altres als bancs.
Resultat final:
Xavier Bollò: gatet de la nit
Quim crous: La bola locaaaaaa! el juego del verano!!!!
Xavier Niell: Puntillu
Santi Julià: un PÚtu serenu de merda, la humiliacio
en persona dl drunk squad.
aquest text ha estat principalment escrit x Santi Julià.
Modificat considerablement x mi. (kda cop k al text parla de un
tal "jo" es k soc jo).
per altra banda, el mateix dia els membres restants del drunk squad
es van quedar a festes de quart. tb la van liar forsa. confio que
m redactin un escrit i mel passin, axi el podre pnjar. (sino, no
problemo)
fotos: no son d la millor qualitat, ja k stan fetes am mobil, m
sap greu
(la foto 6, k no es veu gaire bé, soc jo mateix, perden
el sentit, estirat en ...nose, ke era allo? algu u recorda?)
3/07/2004
- Drunk Squad triumfa
Fets: Vam fer una festa a casa livan. Beure (fanta evidenment ¬¬),
i música. Va venir 2 vegades la policia a interromprens la
festa pk alguns veins van dir alguna mentida. (cabrons).
No en vam tenir prou, que vam anar a Platja d'aruuu. De camí
a platja daru am bus, passan per lentrada de platjadaru, algun subjecte
del Drunk Squad, va tocar el cul a una noia (o més duna,
ningu recorda res), i aquesta es va queixar al conductor del bus,
i ens va fer baixar a tots!!!!!!"TODOS LOS DE CASSÀ
ABAJO!" jeje, sort k ningu recorda lo dur k devia ser el trajecte
de ithaka fins la platja. ejej al final tot va acabar am en Santi
llançan 2 ampolles de barreja al mar (putu inútil,
i la chillout ke??) enfí vam arribar a casa sans i estalvis.
(no sempre es porta una camara x fer fotos de dies com aquests,
hiha un video, pro no es digital i no el puc penjar, qui el vlgui
veure k contacti am l'ivan el gran)
"Party" a la vinya de lalbert (més aviat
curses ilegals de vespinos i altres elements no identificables ...
em refereixo al tricicle)
Fets: bé res despecial (bueno lu emocionan encara no toca),
vam aconseguir k vingues gent k normalment no ve... (10 punts!),
pro tot va comensar quan livan va treure lampolla de Larios de la
moto. Saladiín va posar en marxa una tasca absorbidora d'aquest
producte, fins a l'extrem d'empassarsen gots sencers sense barrejarlu!!!.
Heus aquí una gran "hazaña", per esdevindre
gatet!! (competir am livan te els seus riscos). --->té
mes merit encara que en Saladin el vingues a buscar la seva mare!!!
Amés d'això vam star fent curses de motos x la carretera
de sta pellaia (no u digueu als pares plis), evidentment va guanyar
el tricicle a totes, conduit x GRAU SAGuÉ.
|