... p a r t y z o n e

    • you
    • have
    • entered
    • the
    • awaken...
    • press
    • HERE
    • and
    • get
    • surpised...
    • ñe
    • :P
    • .
    • .
    • .
    • .
    • .

atenció:

REPTE DEL MES

SOc total.


Recordem els fets:

  • Xevi, TARRAGONA (tot dit)
  • Ivan, coma a llagostera.
  • Saladin, patacada a la vinya.
  • Mar, Botellon secció femenina, Festa major CASSÀ.
  • Reixach, party a la vinya den Jordi.
  • Grau, casa l'ivan.
  • Grau i Albert olot; Míriam, casa la mireia.
  • Medina, Riudellots i Barrakes GI xD
  • Robert, Barraques...;( inolbidable
  • Dani, Acampada 3.0 no hihaparaules xd

(en cas que hi haguessin 2 gatets mereixedors de la primera posició en un sol mes es ficaran tots 2)


si voleu:

  • aportar algo a la web
  • afegir el vostre nom a l'enquesta
  • afegir una canso que creieu que val la pena.
  • intervenir en algun event
  • destacar una fotografia
  • etc.

comenteu-ho al FÒRUM, o bé comunicam-ho per MAIL:

xbollo


 

 

 

SORPRESA!!!!!!!!!

 

[ mailme ]


Webs d'interes col·laboradores:


.viciades al habbohotel.

algu sapunta a regalarse?

x entrar directe click aqui:

..habbo hotel..

 
 

- Party a la vinya den Jordi. (23/7/04)

Fets: una casa entre les muntaynes, un bon equip de música, un futbolín, alcohol, motos, i festa. dons res, que vam posar molta música, vam beure molt, vam ballar molt, cridar molt, i vam fer forsa el gilipolles. xD Quan la nit s'acostava als seus finals, un parell delements van decidir agafar un retolador i comensar a pintar tots els k ja staven sobats, i dspres cubrirlos de coses vàries (mol curios,anseriu), una magniifica idea treta dla web de day after party. (putus cabrons, pk a mi?!), sa d dir que el k mes mal parat en va sortir va ser en xevi pena.

fotos!!!!!!! (mireules seguides, hiha sequencies mol bones) xD

 


 

- Arbúcies 2004 (17/07/2004)

Fets: un grup de mebres del DRUNK SQUAD Santi J. Xevi N. Xevi B. i Quim C. van organitzar una expedició a arbucies a l'acampada jove 2004. el matí va resultar ser força aborrit l'unic entreteniment era menjar i xerrar (beure?,no el drunk squad no estava de servei.), però... a la que el sol s'amaga i la profunda nit s'ense presenta el Drunk Squad entra en acció.

només entrar al concert vam burlar uns sofisticats sistemes de seguretat amagant les nostres SAGRADES birres en mig de la merda de la motxil.la (es k no es podien entrar llaunes).

Els dos primers grups eren una santissima puta merda en que l'unic que animava la gent eren crits estupid com ara Visca catalunya i KoMoOo!! KoMoOo!! repetides vegades amb un pobre gest rapero. peró a mesura que passava la nit els membres del drunk squad s'animaven més i més.

bn gatets, vam dsidir retirarnos dl concert i na a dormir, pro dormir on? si no vam pagar x entrar a la zona dacampada!. la creativitat dels serenus ens va dur a dormir en una casa en obres. kuan es va fer d dia, vam cardar el camp d la casa, i vam nar a comprar una playboy, una ampolla daigua i a acabar d dormir en un parc, uns al tobogan (aquet soc jo), i altres als bancs.


Resultat final:
Xavier Bollò: gatet de la nit
Quim crous: La bola locaaaaaa! el juego del verano!!!!
Xavier Niell: Puntillu
Santi Julià: un PÚtu serenu de merda, la humiliacio en persona dl drunk squad.

aquest text ha estat principalment escrit x Santi Julià. Modificat considerablement x mi. (kda cop k al text parla de un tal "jo" es k soc jo).

per altra banda, el mateix dia els membres restants del drunk squad es van quedar a festes de quart. tb la van liar forsa. confio que m redactin un escrit i mel passin, axi el podre pnjar. (sino, no problemo)

fotos: no son d la millor qualitat, ja k stan fetes am mobil, m sap greu

(la foto 6, k no es veu gaire bé, soc jo mateix, perden el sentit, estirat en ...nose, ke era allo? algu u recorda?)

Foto1 Foto2 Foto3 Foto4 Foto5 Foto6 Foto7

 


 

3/07/2004

- Drunk Squad triumfa

Fets: Vam fer una festa a casa livan. Beure (fanta evidenment ¬¬), i música. Va venir 2 vegades la policia a interromprens la festa pk alguns veins van dir alguna mentida. (cabrons).

No en vam tenir prou, que vam anar a Platja d'aruuu. De camí a platja daru am bus, passan per lentrada de platjadaru, algun subjecte del Drunk Squad, va tocar el cul a una noia (o més duna, ningu recorda res), i aquesta es va queixar al conductor del bus, i ens va fer baixar a tots!!!!!!"TODOS LOS DE CASSÀ ABAJO!" jeje, sort k ningu recorda lo dur k devia ser el trajecte de ithaka fins la platja. ejej al final tot va acabar am en Santi llançan 2 ampolles de barreja al mar (putu inútil, i la chillout ke??) enfí vam arribar a casa sans i estalvis.

(no sempre es porta una camara x fer fotos de dies com aquests, hiha un video, pro no es digital i no el puc penjar, qui el vlgui veure k contacti am l'ivan el gran)


"Party" a la vinya de lalbert (més aviat curses ilegals de vespinos i altres elements no identificables ... em refereixo al tricicle)

Fets: bé res despecial (bueno lu emocionan encara no toca), vam aconseguir k vingues gent k normalment no ve... (10 punts!), pro tot va comensar quan livan va treure lampolla de Larios de la moto. Saladiín va posar en marxa una tasca absorbidora d'aquest producte, fins a l'extrem d'empassarsen gots sencers sense barrejarlu!!!. Heus aquí una gran "hazaña", per esdevindre gatet!! (competir am livan te els seus riscos). --->té mes merit encara que en Saladin el vingues a buscar la seva mare!!!

Amés d'això vam star fent curses de motos x la carretera de sta pellaia (no u digueu als pares plis), evidentment va guanyar el tricicle a totes, conduit x GRAU SAGuÉ.

Foto1 Foto2 Foto3 Foto4 Foto5 Foto6 Foto7

 


 

 
Principal
(RES)
Fòrum
Motos (DS)
Dibuixos
PARTYzone
Wallpapers
Links
DrunkSquad

 

 

life is awaken ©

RAAAAAAR!!!!!

 

si vols ser gatet del mes, i no saps com fertu, recorre a:

LA BARREJA DEL MES

aquest mes:

"blue curasao am gasosa :D la primera barreja de lany"

(no hiha excusa x no ser gatet)


FOTO QUE VAL LA PENA VEURE:

Reixach x capdany, bruuutal


baixeu-vos

EL FAROLER

(canso feta per l'ivan el gran, prego que en respecteu els drets dautor)


- camisetes fetes. encara hem d tramitar lu d ferne més x qui en vulgui, ja us anire comentan la jugada.

- Drunk-steem proximament aquí

- NECESSITEM LES FOTOS D CARNET JA!

- alcohol our god, party our heaven.

- triumfarem.

 

   
     
   
 
 
awaken™ © copyleft.
Hosted by www.Geocities.ws

1