![]() |
|
|
| Lokatie: verslag Mysteryland |
| Zaterdag 23 Augustus was t dan weer zover.. de 10de editie van Mysteryland op het Floriade terrein in Haarlemmermeer. De dag begon allemaal met veel bewoling dus ik zat al te twijfelen of ik wat warms of iets koels aan zou doen.. uit eindelijk werd t iets koels.. en dat bleek de goeie keuze te zijn want eenmaal aangekomen na een korte reis begon om ��n uur de zon volop het Floriade terrein te schijnen.. Eenmaal aan de zuidkant van terrein aangekomen was het al behoorlijk druk en er stond een lange rij voor de ingang. Toen we eenmaal binnen waren hebben we een beetje rondgelopen maar verder dan de Q-Dance stand kwamen we niet want het was behoorlijk druk... Verder hoefde we ook niet want op hetzelfde moment was Kai Tracid een behoorlijk lekkere set aan draaien met nieuwe orginele platen. Na een beetje warm te zijn geworden waren we Kai een beetje zat en zijn toen naar de Third Movement gegaan waar t gelukkig niet zo druk was en waar Kay D Smith een heerlijke "Industrial" aan het neerzetten was waar ik geweldig uit me plaat ging.. ook kwam ik er veel bekende mensen tegen en heb nog ff gepraat. Na Kay D Smith zijn we weer terug gegaan naar Q-Dance waar Pavo een setje aan t neerzetten was omdat Ben Sim waarschijnlijk niet op was komen dagen. Dat klonk aardig goed dus hebben we daar zover het mogelijk was op kunnen dansen al was het mij toch iets te druk. Toen zijn we naar Cocoon gegaan waar mijn Techno held aan t draaien was: "Marco Carola" Hij draaide echt heerlijk maar ook daar had je niet echt de ruimte om een beetje goed los te komen door de gigantische drukte. Na Marco Carola zijn we weer naar de Third Movement gegaan waar DJ Daisy letterlijk en figuurlijk een lekker setje aan t neerzetten was. DJ Daisy kwam Manu le Malin waar ik persoonlijk nog nooit van gehoord had dus zijn we maar weer naar Q-Dance gegaan, waar het ondertussen voor mijn gevoel steeds drukker werd en waar The Prophet leuk aan t draaien was.. Toen heb ik even een paar vrienden opgezocht en ben ff gaan chillen op de piramide waar ondertussen Dana op kwam.. Dat was wel flink genieten met de zon in je gezicht lekker windje erbij en de muziek van Dana op de achtergrond. Na Dana zijn we weer naar beneden gegaan en zjn wat gaan proberen te eten wat werkelijk een ramp was. Wij waren niet de enige die trek hadden in een broodje kroket dus moes je werkelijk een uur wachten op een miezerig broodje met een kroketje. Na t op hebben gegeten zijn we weer naar Cocoon gegaan waar t ook steeds drukker werd en waar Funk d'Void aan t draaien was, dat klonk weer goed maar meer dan een halve vierkante meter had je niet voor jezelf dus zijn we uit eindeijk weer wegegaan en ben ik weer naar Q-dance gegaan waar Luna aan het draaien was. Ondertussen hadden we weer erg dorst gekregen dus wouden we water halen..bij het ene standje aangekomen.. waterop.. naar de andere stand gegaan... Ook op... toen zijn we naar Third Movement gegaan waar ze wel nog water hadden.. net toen ik aan de beurt was.. vonden een paar Hooligans t leuk om de bar in te trappen en de treetjes water voor me neus weg te pakken en spullen naar de Crew te gooien.. bar gesloten.. weer geen water.. Toen kwamen we gelukkig een paar mensen tegen die een vriend van mij kende en waar we een beetje water van kregen. We hoorde dat hun die avond nog naar Qlubtempo 21 gingen en dat waren wij ook van plan.. dus konden we gelukkig met hun mee rijden naar Qlubtempo. Uiteindelijk was Mysteryland 2003 wel een geslaagd feestje maar mij toch veels te druk, en sommige dingen hadden ze beter kunnen organiseren. Bekijk hier het veslag van Qlubtempo 21 |