![]() |
|
|
| Lokatie: verslag Qlubtempo 21 |
| # 21 |
| Na het iets matige Mysteryland 2003 hadden we toch nog zin in meer dus zijn we met 3 vrienden naar de Hemkade in Zaandam gereden voor de 21ste editie van Qlubtempo. Na een kaartje te hebben gekocht was tot mijn grote spijt mijn geld al aardig op dus moest ik rustig aan doen met het uitgeven. Toen we binnen waren draaide er iemand die ik niet kende, maar hij knalde gigantisch achter af bleek het Mark EG te zijn.. Wat een gozer! hij ging gigantisch met het publiek op en was zo gek als een deur.. en de platen die hij draaide waren fantastisch.. hij maakte ze platen kapot hij vrat ze platen hoezen op en gooide ze in het publiek!! wat een mafkees.. en ik vond het dan ook jammer dat hij na een uurtje moest weer moest gaan en zijn plek achter de draaitafel in moest leveren aan Mriko Milano & Arne L2. Zij draaide een stuk rustiger en vond ze ook niet zo boeiend dus ben ik naar Area 2 gegaan waar Straight on recordings de zaal hoste. Dit was flink knalle al vond ik het geluid niet zo goed. dus ben ik toch maar terug gegaan naar Area 1.. waar ik toch maar een beetje chillend naar Mirko Milano & Arne L2 heb zitten luisteren Na die 2 zou eigenlijk Derb komen draaien maar om een 1 of andere reden was de time table een beetje door de war geschopt en kwam Dana draaien die echt een geweldige set aan t draaien was en waar ik ook flink uit me plaat ben gegaan. Na Dana kwam dan toch Derb die ik nog nooit live gehoord had en dat viel me dan ook flink mee. hij draaide flink hard, en heb me ook uitstekend vermaakt op Derb. Na Derb kwamen de Alpha Twins die ik ook nog nooit gehoord had.. Wat een gozers zeg.. SNOEIHARD.. ben helemaal uit me plaat gegaan op die gozers. Wat draaide die hard zeg.. En volgens de Line-Up zou na de Alpha Twins Technoboy komen die ik eigenlijk wel graag had willen zien, maar hij kwam dus niet dus gingen de Alpha Twins nog lekker een uurtje door. en dat vond ik helemaal niet erg! Achteraf bleek dat Technoboi in de Hemakde ziek was gewornden en naar huis is gegaan.. Al met al vond ik persoonlijk Qlubtempo een gruwelijker feestje dan Mysteryland en werd me Zaterdag toch nog een geweldige dag! |
![]() |