|
Home - Gastenboek
- Fotos - Members
- Nieuws
Nieuwe Hangplaats @ Markehuus Peelo!
Vanaaf 20-10-03 kunnen
we nu tijdelijk, zolang er niks anders voor ons word geregelt,
onderdak zoeken bij T' Markehuus.
We hebben een eigen kamertje kunnen regelen in het Markehuus,
wat vroeger het Vergaderings Zaaltje was, maar het word nu alleen
nog gebruikt om teroken. Aangezien wij onderdak zoeken waar je
ook kan roken, hebben we nu de ideaale plaats gevonden. Maar
dan hebben we wel meer aantepassen aan het Markehuus dan aan
het oude geauwehoer van het Bankje wat eigenlijk wel voor zich
spreekt. Als we daar willen blijven zitten moeten we het er wel
redelijk rustig houden, en we moeten ons zeg maar voordoen als
klant, zolang ze aan ons verdienen kunnen ze ons niet wegsturen.
Dus als er elke keer dat wij er zijn, er een paar zijn die afentoe
een drankje bestellen, dan kunnen we daar blijven zitten.
Maar een minpunt is dat we niet meer iedereen kunnen toelaten
zoals bij het bankje. We maken nu een Selectie wie er welkom
zijn en wie niet. Niet lullig bedoelt, maar het is niet een al
tegrote kamer. Maar iedereen die op de site staan zij zoiezo
wel welkom!
Wat kunnen we daar allemaal doen?
Het is nu gewoon eigenlijk het zelfde als bij het Bankje
maar dan warm. We kunnen er binnen roken, we hebben genoeg electriciteit
voor eventueel een radio,tv,dvdspeler enz.. Zolang het geluidsniveau
binnen de deur blijft van de Ruimte is er niks aan de hand.
Voor de rest hebben we nog geen nieuws, er word nog aangewerkt
hoe we het er gezellig kunnen blijven en wie er in de toekomst
welkom zijn en wie niet.
Greetz, Xtracy
|
 |