Info over de nieuwe Hangplaats..

  
 Home - Gastenboek - Fotos - Members - Nieuws



Nieuwe Hangplaats @ Markehuus Peelo!

Vanaaf 20-10-03 kunnen we nu tijdelijk, zolang er niks anders voor ons word geregelt, onderdak zoeken bij T' Markehuus.
We hebben een eigen kamertje kunnen regelen in het Markehuus, wat vroeger het Vergaderings Zaaltje was, maar het word nu alleen nog gebruikt om teroken. Aangezien wij onderdak zoeken waar je ook kan roken, hebben we nu de ideaale plaats gevonden. Maar dan hebben we wel meer aantepassen aan het Markehuus dan aan het oude geauwehoer van het Bankje wat eigenlijk wel voor zich spreekt. Als we daar willen blijven zitten moeten we het er wel redelijk rustig houden, en we moeten ons zeg maar voordoen als klant, zolang ze aan ons verdienen kunnen ze ons niet wegsturen. Dus als er elke keer dat wij er zijn, er een paar zijn die afentoe een drankje bestellen, dan kunnen we daar blijven zitten.
Maar een minpunt is dat we niet meer iedereen kunnen toelaten zoals bij het bankje. We maken nu een Selectie wie er welkom zijn en wie niet. Niet lullig bedoelt, maar het is niet een al tegrote kamer. Maar iedereen die op de site staan zij zoiezo wel welkom!

Wat kunnen we daar allemaal doen?
Het is nu gewoon eigenlijk het zelfde als bij het Bankje maar dan warm. We kunnen er binnen roken, we hebben genoeg electriciteit voor eventueel een radio,tv,dvdspeler enz.. Zolang het geluidsniveau binnen de deur blijft van de Ruimte is er niks aan de hand.

Voor de rest hebben we nog geen nieuws, er word nog aangewerkt hoe we het er gezellig kunnen blijven en wie er in de toekomst welkom zijn en wie niet.

Greetz, Xtracy




  

Hosted by www.Geocities.ws

1